Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @bolovan din ce am observat turbina nu produce nici un fel de presiune la pornire
    Nici macar atunci cand masina este accelerata pe loc
    sigpic

    Comment


    • @torque: MULȚUMESC.
      azi am pornit motorul imediat după ce s-au stins martorii și a dat sa moara.... Sunt 80% sigur ca dacă astept în plus câteva secunde înainte sa dau la demaror problema nu mai apare... Mai testez și va țin la curent.
      Intrebare: dacă ar fi sa fie asa, care e explicatia?

      Comment


      • @stoicanu turbina in principiu incepe sa se invarta in momentul in care dai la demaror (nici nu apuca sa porneasca motorul). Faptul ca nu reuseste sa furnizeze aer in ritmul in care trage motorul (adica sa produca presiune...)...asta-i alta mancare de peste

        @sebibv...noi aici ne dam doar cu presupunerea. Probabilitatea de a gresi este de 90%...La tine face frecvent? Sa fie regulatorul de presiune din pompa de benzina?

        Comment


        • Pornesc masina zilnic, o am din vara:
          - 2 porniri urate in 2 zile diferite(pornit, scazut turatia mult, revenit)
          - 3 porniri ratate in aceeasi dimineata: pornit și murit motorul la 1-2 secunde...

          Practic in 3 zile separate....

          Comment


          • @sebibv
            In cazul tau as merge in reprezentanta dar as si filma comportamentul. In caz ca nu face acolo, macar sa ai dovada pe filmare.
            Problemele au aparut doar odata cu racirea vremii ?

            Comment


            • Ai zis sa o duc în reprezentanta și sa o las acolo.... Dar dacă a avut totusi 3 zile cu porniri ratate din... Poate 100 de zile... Acum dacă am descoperit o cauza și un efect...

              O sa urmăresc... Dacă asta e ritualul ei...
              Last edited by Seba; 27 November 2017, 10:32. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • @bolovan de invartit se invarte dar nu ca atunci cand este in sarcina
                Cat despre presiune nici nu e vorba de asa ceva cand masina sta pe loc si accelerata in gol
                Dimpotriva se creaza putin vaccum
                Eu iti dau date furnizate de obd
                sigpic

                Comment


                • Se pare ca spuneam acelasi lucru

                  Comment


                  • Da, diferenta este ca nu trebuie sa faca presiune
                    Nu cred ca pornirile esuate sunt din cauza ei
                    sigpic

                    Comment


                    • Totusi, de ce manualul spune sa lasi contactul pus cateva secunde in plus, atunci cand e frig afara?

                      Comment


                      • sebibv, temperaturi mai joase , motor nou , frecari inca mari , de ce nu incerci ca imediat dupa pornire sa accelerazi foarte putin , la 2000 ture de exemplu.
                        Sigur o sa ai porniri OK.

                        Comment


                        • Azi am potnit imediat, fara sa las deloc contactup pus dupa stingerea martorilor...a pornit corect. E drept ca era si mai cald.

                          @georgstelsib
                          Da, in singura zi cand a pornit si a muit motorul, asta a fost solutia: sa accelerez foarte putin si totul a revenit la normal.

                          Comment


                          • Mie nu imi place deloc ideea sa fiu nevoit sa accelerez la pornire ! De ce mai are soc automat atunci ? Sa o accelerez ca pe batrana 1310, ca sa nu moara sau sa se regleze automat relantiul ?!
                            Mi se pare aiurea. Daca imi face vreo figura de genu, sar pe ei la garantie.
                            Singurul aspect pe care il accept este tremuriciul la rece/ relanti usor instabil la rece, avand in vedere ca e motor in 3 cilindri, care e dezechilibrat la relanti fata de unul in 4 (aspect pe care il stiam inainte de cumparare). In rest, mi se pare firesc ca toate reglajele sa le faca automat pana ajunge la turatia de relanti normala.

                            Un alt aspect sesizat si de mine: acul vitezometrului tresare usor pana la 5 km pe ora, in momentul pornirii motorului, fara ca masina sa se miste de pe loc. Comportamentul nu se manifesta zilnic ci doar uneori, cand e mai rece afara (asa am constatat eu). Am inteles din postarile anterioare ca acul vitezometrului isi revine la apasarea pedalei de frana.

                            Stiu ca s a mai discutat si au fost postate si filmulete, dar a rezolvat cineva problema in service ? Cum ? Ce anume se inlocuieste ?
                            Last edited by cyrusmddd; 27 November 2017, 10:40. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Dupa cca. 15000km cand motorul "se lasa" binisor , o sa observati ca nu mai aveti "problema". Cei care se plang au de regula motoare noi , nerodate , nu se stie cu ce ulei din fabrica.
                              La motoarele noi frecarile interne sunt inca mari , la temperaturi mai joase uleiul este gros si creste rezistenta , apoi nu stiu daca soferul respectiv calca ambreiajul pentru a nu mai invarti si trenul fix intr-o cutie cu uleiul rece si vascos . Deci vorba lui nenea Iancu : "putintica rabdare " baieti . Mai cred ca proiectantul softului a facut un compromis acceptabil cu turatia de relanti , la rece (odata pe zi) si la cald ( de mult mai multe ori pe zi).

                              Comment


                              • Originally posted by cyrusmddd View Post
                                ...Un alt aspect sesizat si de mine: acul vitezometrului tresare usor pana la 5 km pe ora, in momentul pornirii motorului, fara ca masina sa se miste de pe loc. ...
                                Turometrul l-ai observat cand iei contactul ?
                                Zici ca e secundar de ceas ( dar in sens antiorar )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google