Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legat de turometru nu am observat nimic in neregula.
    Dar am sa urmaresc si asta.

    Insa as vrea sa stiu daca a remediat cineva asta in service.
    Nu sunt deranjat de acest aspect, deoarece in mers acele functioneaza corespunzator, dar daca tot e in garantie, de ce sa nu remediez ?!

    Comment


    • Originally posted by georgstelsib View Post
      Dupa cca. 15000km cand motorul "se lasa" binisor , o sa observati ca nu mai aveti "problema". Cei care se plang au de regula motoare noi , nerodate , nu se stie cu ce ulei din fabrica.
      La motoarele noi frecarile interne sunt inca mari , la temperaturi mai joase uleiul este gros si creste rezistenta , apoi nu stiu daca soferul respectiv calca ambreiajul pentru a nu mai invarti si trenul fix intr-o cutie cu uleiul rece si vascos . Deci vorba lui nenea Iancu : "putintica rabdare " baieti . Mai cred ca proiectantul softului a facut un compromis acceptabil cu turatia de relanti , la rece (odata pe zi) si la cald ( de mult mai multe ori pe zi).
      Asta cu motorul se lasa...daca nu s-a lasat in 60.000km cand sa se mai lase. Nu are nici o legatura problema pornirii la 0.9 cu 'lasatul motorului'.

      Comment


      • Eu pana una alta o sa schimb benzina.
        O mai las pana la o liniuta si apoi bag benzina de la Rompetrol sau Mol....

        Comment


        • Daca problema este pe software, poti sa-i pui si apa sfintita ca tot o sa persiste. Nu e problema de benzina, placa asta am auzit-o de cateva ori de la directorul service-ului de mecanica, evident nu avea nicio legatura cu pornirile ratate.

          Comment


          • cel mai probabil ai dreptate....insa ce sa fac?
            Trebuie sa gasesc o solutie....

            Comment


            • Asteapta sa vina temperatura scazuta (de la - 4 grade in jos) care sa fie cam aceiasi in fiecare dimineata, o duci la reprezentanta, o lasi acolo peste noapte, dimineata le demonstrezi "Doreilor" problema. Este singura solutie.
              Si binenteles o sa primesti raspunsul "Asa face toate", apasa si matale un pic pe acceleratie.
              Multa bafta.

              Comment


              • Originally posted by sebibv View Post
                cel mai probabil ai dreptate....insa ce sa fac?
                Trebuie sa gasesc o solutie....
                Sa suni la VC,o programare in service si sa investigheze, in acest sens se deschide o sesizare si se va tine sub observatie. Face iar probleme, iar as suna la VC, din nou programare si pe ei. Deobicei cei din service nu mai raporteaza problema la dacia si te opresti la poarta reprezentantei.
                Eu asa am procedat in 2013 si 2014 si am reusit sa rezolv, când nu mai credeam.

                Comment


                • Originally posted by bogdan_cj View Post
                  Asta cu motorul se lasa...daca nu s-a lasat in 60.000km cand sa se mai lase. Nu are nici o legatura problema pornirii la 0.9 cu 'lasatul motorului'.
                  Uite ca la mine la aproape 10 000 km incepe sa se "lase" motorul si transmisia , iar anomalia nu se manifesta decat discret .
                  Daca voi considerati ca este un defect de neacceptat , iar explicatia in logica mecanicii nu va satisface ... "da-i si lupta neicusorule".

                  PS. Apoi daca acesta este comportamentul particular al motorului 0.9 euro 6 , ce o sa facem ? O sa "aruncam cojocul pentru un singur paduche" ? Nu , o sa apasam un pic acceleraria . Nu este o " crima de les majestate".
                  Last edited by georgstelsib; 27 November 2017, 15:01.

                  Comment


                  • "iar anomalia nu se manifesta decat discret ."

                    Adica ?

                    Comment


                    • @georgstelsib nu-i chiar asa...Cand este vorba de esenta masinii (motor, transmisie, frane, directie etc)...acolo trebuie sa mearga ok (aka in parametrii). Ca merg sergatoarele defectuos, ca-mi scartaie scaunul (la mine, la 35k inca nu...)...ca se simte plastic ieftin...cam asta ma astept la un low cost...Hai totusi sa ne respecta munca (ca din nefericire, n-am tata parlamentar...ca sa-mi faca cadou masina...si nici nevasta mea nu vrea sa ma intretina...asa ca muncesc ca boul...ma rog...bovina...)

                      Comment


                      • Originally posted by C.Mike View Post
                        "iar anomalia nu se manifesta decat discret ."

                        Adica ?
                        Adica in jur de zero grade ( la prima pornire de dimineata) scade turatia pentru cca. 2 secunde apoi isi revine si "toarce normal" . In jur de minus 4-5 grade are una sau doua "extrasistole" isi revine si iarasi toarce linistit .
                        La sfarsitul lunii aprilie cand era noua iar afara erau cca. minus 4 grade motorul se oprea . La easy-r nu mai putem decupla cutia de viteze prin apasarea ambreiajului si avem o sarcina suplimentara .
                        Eu mai banuiesc , in alternativa, ca un consumator electric mare intra in functie .
                        Pentru mine a "pisca" putin acceleratia nu este un disconfort si nicio corvoada. Nu uit ce insemna pornirea la o Lada , o Dacia 1300 sau la un Moskvich si nu ma pot opri la o comparatie. Inainte am avut un Logan care in cca.10(11) ani nu a ratat niciodata pornirea . Nici macar la minus 27 grade ( aici i-am dat inainte o cheie pentru a"rupe" uleiul). Dar acesta este motorul de 0.9 , care are turbina , afuma esapamentul , nu se accelereaza liniar in treapta I si in jur de 1500 ture , mai are extrasistole la pornirea la rece . Dar ce primim in schimb?
                        Primim un motor elastic , un motor care urca foarte rapid in turatii , un motor puternic pentru o masina usoara , un motor "nervos" , un motor cu consum mic si nu in ultimul rand un motor fiabil care se pare ca va trece cu brio "proba timpului" , la fel ca celelalte motoare Renault .
                        PS. Si eu m-am alertat cand am vazut esapamentul afumat de m-am prezentat imediat la service . Am aflat ca asta este efectul supraalimentarii ( probabil o sa fie obligati sa doteze si masinile pe benzina cu filtru de particule) , la fel si cu smunciturile cand intra turbina in forta , dar le-am acceptat fiindca am pus in balanta si calitatle inclusiv avantajele unui motor turbo.
                        Last edited by georgstelsib; 27 November 2017, 15:31.

                        Comment


                        • Euro 7 (nu stiu cand o sa intre in vigoare) va avea filtru de particule si la benzina iar la motorina nu vom scapa fara adblue.

                          Comment


                          • Filtrul de particule la motoarele pe benzina va fi pentru motoarele cu injectie directa pentru ca datorita modului de functionare au emisii asemantoare cu motoarele diesel. 0.9 TCe nu e cu injectie directa.

                            Comment


                            • asta daca va mai face cineva diesele euro7...cam mai multi au spus ca vor renunta la diesele ca e prea costisitor sa le aduca pe noile norme de poluare incepand cu e7.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • @georgstelsib inteleg ca si tu ai avut aceeasi problema.
                                Eu nu as fi deranjat daca as sti ca asa fac toate.
                                Mai studiem problema....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google