Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Silviu Adica Easy-R tine ambreiajul "apasat", din momentul in care ai pus contactul? Chiar daca stai o ora pe loc cu motorul pornit? Mi se pare cam aiurea sa faca asta!
    Nu incerc sa te contrazic, doar ca nu pot sa inteleg de ce ar fi ales proiectantii o asemenea solutie!
    Last edited by DannyMC; 28 November 2017, 10:18.

    Comment


    • e mai simplu de facut softul asa, dar in acelasi timp, omori ambreiajul mai repede. au facut o "romaneasca"...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Mda, tot ce e posibil! Incep sa aiba logica problemele colegilor cu Easy-R pe TCe...

        Comment


        • Probleme Tehnice Logan II

          @DannyMC, exact asa se comporta.



          Nu cred ca asta e cauza. Dupa doar 3000-4000km nu se uzeaza asa usor doar ca sta cuplat tot timpul in repaus.
          Last edited by Silviu; 28 November 2017, 10:25. Reason: Automerged Doublepost
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            la o cutie manuala, pinioanele sunt cuplate pe trenul fix. sincroanele sunt decuplate, alea sunt pe arborele secundar. singurul mod in care ambele trenuri nu se invart, e cu ambreiajul apasat. cum easy-r e o cutie manuala cu ambreiaj si selectoare comandate de ecu, ma gandesc ca e acelasi lucru, nu invarti pinioanele decat cu ambreiajul decuplat.
            Exemplu de logica perfecta , plus cunostinte de mecanica si dinamica.

            Comment


            • Deci daca astept pe cineva cu motorul pornit si frana de mana trasa, schimbatorul fiind pe N, ambreiajul sta tot timpul "apasat"?
              Parca nu imi vine sa cred, ar fi tare aiurea. Apare uzura si solicitarea fara rost a unor componente ale mecanismului.

              Comment


              • Vizualizati comportamentul (e vorba de TS4, de pe diesel). Urmariti linia ce contine "CLUTCH".

                Ar fi bine cu sunet ca sa ascultati si indicatiile. Utila discutiei in cauza este secventa dintre 0:25 si 1:15.

                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • din film e clar ca vaca; in N sta cu ambreiajul apasat si la schimbare de treapta il cam patineaza (la 2-3 si 3-4 cam mult). fain management, numa' ca se potriveste la hidramate; la pilotate/secventiale mai tre' sa jonglezi si cu turatia motorului. vezi secventialele de pe masinile de competitii si nu numai, cand la retrogradare ecu "pisca" aceleratia, iar la avans de treapta, chiar daca tii pedala apasata, turatia scade pana se cupleaza treapta, apoi se da drumul la gaz dupa pozitia pedalei. asta daca tii la ambreiaj, la transmisie si bucse in general.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • La mine personal am observat cand retrogradez ca pisca singura acceleratia pana ajunge la turatia de ambreiere

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      la schimbare de treapta il cam patineaza (la 2-3 si 3-4 cam mult).
                      As zice ca se comporta la fel ca un sofer cu cutie manuala. Nu cred ca face patinare mai mult de cat face un sofer cat lasa pedala de ambreiaj. Mi se pare ca e chiar mai rapida ambreierea.

                      In schimb cateodata are momente cand patineaza mai mult, dar depinde de situatie.

                      iar la avans de treapta, chiar daca tii pedala apasata, turatia scade pana se cupleaza treapta, apoi se da drumul la gaz dupa pozitia pedalei.
                      Exact asa face. Si daca esti in kick-down cand schimb o sa vezi cum scade turatia. Doar ca schimba mult mai repede decat o facem noi, soferii normali.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Originally posted by georgstelsib View Post
                        Dupa cca. 15000km cand motorul "se lasa" binisor , o sa observati ca nu mai aveti "problema". Cei care se plang au de regula motoare noi , nerodate , nu se stie cu ce ulei din fabrica.
                        Cam nu dispare problema. Eu am 38k km si face la fel. E fara Easy-R...
                        Curios e faptul ca atunci cand era noua nu avea nimic.
                        Am avut un Tce din 2014, mergea super....l-am dat ca era ambiance, dar nu cred ca a meritat.
                        Am testat urmatoarea treaba: pornit motor la rece cu centura pusa, cu ambreiaj apasat, fara nimic electric in afara farurilor de zi, volan drept, lasat sa se incalzeasca binicel. Plec usor, nu "patinez" deloc ambreiajul (ca la carte), cum il debraiez incepe sa faca "manevra". Scot pe liber imediat, dupa vreo 15 s isi revine.

                        Comment


                        • Originally posted by Silviu View Post
                          Nu stiu cine are probleme cu logica:

                          1. Contact pus -> ambreiaj debreiat (decuplat) adica pedala apasata (echivalentul cutiei manuale)

                          2. Treci intr-o treapta de viteza si lasi pedala de frana, accelerezi sau nu, incepe sa ambreieze si pleaca de pe loc.

                          3. In orice alta stare ambreiajul sta decuplat/debreiat.

                          4. Opresti motorul (adica iei contactul) ambreiajul este cuplat.

                          E mai clar acum?

                          Logic ca in stationare cu contactul luat il lasa cuplat. Eu vorbeam de momentul cat timp cutia este alimentata adica contact pus.

                          Nu degeaba recomanda Dacia sa se stea cu maneta in D la semafor. Cei care o duc in N crezand ca protejeaza ambreiajul probabil ca se inseala.
                          Cand intra stop-start la semafor "ambreiajul" ramane apasat deoarece nu se intrerupe contactul.

                          Comment


                          • Eu cred că aceste mașini au o problema de electronică, nicidecum de fiabilitate. Și fiind un low cost, Renault a "tăiat" și de aici ceva. Sau a ajustat sau modificat, ca sa fie cat mai ieftin. In vara lui 2014 am făcut drive test cu 0.9 TCe. Oscila relantiul într-un mare fel. Scriai unii pe-aici că oscilează la relantiul. Credeam că exagerează.. Afara erau vreo 30-32 de grade. Deci uite că și la cald se poate întâmpla. Dar vorba unui coleg, încerci să te împaci cu problemele și să le faci fata. Altfel ajungi la balamuc. Eu as fi curios de o singura chestie : dacă modelele Renault cu motor asta (+ easy r) au aceleași probleme. Sau doar Dacia e "blestemata".

                            Comment


                            • In seara asta, am observat ca volanul la rotirea spre stanga troncane. Fenomenul se manifesta atat in mers cat si pe loc. La orice rotire spre stanga are un punct unde troncane.

                              Logan 2017 0.9 tce. A mai patit cineva asa ceva??

                              Comment


                              • Originally posted by LauCalin View Post
                                Eu as fi curios de o singura chestie : dacă modelele Renault cu motor asta (+ easy r) au aceleași probleme. Sau doar Dacia e "blestemata".
                                Easy-R este doar pe Dacia, Renault are EDC.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google