Foarte interesant. Nu știam asta și poate nu e chiar intamplator. Mulțumesc de info.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Cu riscul de a parea ignorant, o sa zic si eu ceva. La 1.6MPI incepuse dupa vreo 10 ani sa imi moara motorul la pornire sau cand bagam in marcharier. Am fost la o vulcanizare, l-am rugat pe baiatul de acolo sa imi demonteze senzorul de turatie si sa il sufle cu aer si de atunci nu am mai avut probleme. 0.9 nu are acest senzor?
Comment
-
Pentru cineva care vrea TCe ești cam neinformat:
1. http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=7423
2. deschide o capotă de TCe, aruncă o privire și vezi dacă poți/ai loc să demontezi ceva - fără a demonta jumătate din compatimentul motor
3. orice problemă se soldează cu eroare în injecție, eroare(sau erori) care lipseste(lipsesc) la cei cu probleme - astea noi necesită diagnoză, nu muncă fizică
4. 0,9TCe e înlocuitor direct pentru 1,6 MPi o spune chiar dosarul de presă noul logan din 2012 - via daciagroupPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Ok, dupa 200 de pagini citite aici vad urmatoatele probleme, cateva specifice ptr 0.9, restul generale Logan2:
Majore:
- incep sa apara probleme cu pornirea la rece la masini in varsta de 2-3 ani;
- problemele de ambreaj la 0.9 cu Easy-R sunt mentionate mai mult in threadul dedicat (cel putin din cat am citit aici) si sunt intre 5 si 7 useri cu probleme;
- trepidatii in afara de pornire, cred ca defapt sunt inceputul pentru moartea ambreajului.
Garantia pe 5 ani a rezolvat ultimele 2 probleme, mai ramane prima, care sunt sigur ca se va rezolva si ea.
Per total, nu m-am descurajat inca, tot 0.9 prefer.
Minore (ptr mine, dpdv frecventa sau efect):
- 2 lanturi schimbate fiecare la 100k pe taxi;
- cativa useri zic ca trebuie ca completeze ulei la 1000km, manualul zice ca e ok, dar totusi e dubios;
- un caz de ABS nefunctional;
- bloc de lumini schimbat pe garantie de mai multe ori (1.2 mai mult, dar si cateva 0.9, 1.2 era si problema de UCH fixata prin OTS parca);
- apa in portbagaj de la aerisitoare (se verifica/ inlocuiesc la 2/3 ani, aparatorile de noroi scad sansele sa apara problema);
- apa in portbagaj pe la un luft de la amortizor (carenajele ar rezolva problema, unii au incercat cu mastic);
- cativa au ramas cu capacele de la manerele portierelor in mana;
- unui user i-a ars instalatia de incalzire in scaun pana in bord;
- niste pete de ulei pe motor de la furtunul colector de ulei din vapori;
- niste pete tehnologice cred de vaselina la unele suruburi pe motor;
- freon lipsa cam 300g la 1 user parca si A/C anemic, fara legatura cu Eco mode;
- start/stop defect la un user;
- polistiren podea sofer crapat la 2 useri;
- compartiment motor murdar si capota care "clampane", ambele rezolvate cu chederul de dacia 1300.
Astea mi-au atras atentia, daca am omis ceva, va rog sa imi ziceti. Scuzati unele inadvertente in legatura cu problemele mentionate si cauzele mentionate de mine, e posibil sa nu fi inteles pe deplin.Last edited by XanRO; 1 December 2017, 23:42.
Comment
-
De admirat efortul, dar...
- apa in portbagaj de la aerisitoare (se verifica/ inlocuiesc la 2/3 ani, aparatorile de noroi scad sansele sa apara problema);
Greșit, crapă garnitura și apa ce se scurge de sus(lunetă și marginea portbagajului) trece de stop și ajunge la capacul aerisitorului, trece de el și în lipsa garniturii ajunge în portbagaj
- unui user i-a ars instalatia de incalzire in scaun pana in bord;
Dacă era Rac avea DokkerPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=9qWu8T75o3c
Asa a facut in prima zi, de-atunci o data la 2 luni."Asa face toate ?")
Comment
-
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by Bogbil View Posthttps://www.youtube.com/watch?v=9qWu8T75o3c
Asa a facut in prima zi, de-atunci o data la 2 luni."Asa face toate ?")
Comment
Comment