Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gaby20045: asa-mi imaginez ca se aude liftu` care duce-n iad
    vad cineva vrea sa dea de-nteles ca asa s-ar auzi "consumul de curent electric intr-un motor de dacie"... interesanta idee.

    daca pica si "mitul" referitor la cutiile puse pe diesel...
    Last edited by devreg; 23 January 2018, 21:43.

    Comment


    • Eu mi-am pus intrebarea de la inceput cat tin actuatoarele.
      Sa nu tina fix cat garantia.

      Comment


      • Incep sa tind ca nu de la cutie e pana la urma problema. Am mai facut un film cu capota ridicata, acum sunetul pare ca se aude de la alternator sau poate vreo rola, nu am reusit sa depistez. Dupa ce s-a incalzit sunetul nu a mai aparut deloc. Oricum maine merg si aflu exact ce are.

        Si linkul. https://youtu.be/M2XWf7_f2Sk

        Comment


        • La cum se aude parca ar fi o piesa din plastic care "tremura" si atinge de ceva sau exact ca un contactor electric cu contact imperfect la bobina, cupleaza si decupleaza foarte repede.

          Comment


          • De vreo 3 săptămâni am o problemă pe parte electrica. Când dau drumul la consumatori (becuri faza scurta, aeroterma și dezaburire), relantiul devine instabil și se aude motorul cum oftează ca un aparat de ac, vara.
            Dacă relantiul, în mod normal merge la 740-760 rot/min, după ce pun consumatori enunțat mai sus, relantiul fluctuează între 700 - 800 rot/min, și tensiunea măsurată la borne variază între 13,4 - 14,2 V.
            V-ați mai confruntat cu o astfel de situație? Sa fie probleme la alternator, curea de accesorii?

            Mulțumesc anticipat!
            Last edited by aris86; 24 January 2018, 09:57. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Am fost la programare, bineînțeles ca fiind calda nu s-a repetat fenomenul. Au verificat masina in detaliu, nu au gasit nimic in neregula. Puteam sa plec cu ea insa am preferat sa o las pana maine sa o porneasca la rece. Culmea e ca de dimineață nu a mai facut. Daca nici maine nu mai face atunci nu stiu ce sa mai zic...
              La reprezentanta a fost ok, baietii au zis ca din punct de vedere tehnic masina nu are nimic vizibil, nu pot depista din filmare cauza sunetului si nici nu vor sa isi dea cu parerea aiurea. Asa ca am zis sa o las si sa ma rog ca maine sa faca si sa reuseasca sa vada ce anume face asa .. sau ma rog sa nu mai faca niciodata.

              Comment


              • De facut va face
                Nu ii trece din senin
                Ultima varianta este sa mergi cu ea pana cedeaz definitiv i atunci sigur ii gseti problema
                sigpic

                Comment


                • Sal.Am si eu o problema la un Logan 0.9.Am avut de ceva timp o scârțiitură pe la transmisie.Pe la 100 mii km,mi a rupt cureaua de alternator in doua.Am înlocuit cureaua,dar acum face un zgomot ca de rulmenți duși.Ce ar trebui sa schimb?Am verificat rolele si nu au joc.Ma dispera deja.Eu ma gândesc sa nu fie pompa de apa. A mai pățit cineva așa ceva?

                  Comment


                  • Sa intelegem ca n-ai inlocuit kitul accesorii, pana acum?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by aris86 View Post
                      Dacă relantiul, în mod normal merge la 740-760 rot/min, după ce pun consumatori enunțat mai sus, relantiul fluctuează între 700 - 800 rot/min, și tensiunea măsurată la borne variază între 13,4 - 14,2 V.
                      V-ați mai confruntat cu o astfel de situație? Sa fie probleme la alternator, curea de accesorii?
                      Nu stiu daca ajuta, dar am patit treaba asta la vechiul logan. Am schimbat rola alternatorului. Mergea aiurea, se infrana singura. Are un rulment acolo care nu mai avea destula ungere. Nu stiu sa-ti explic de ce motorul isi modifica relantiul, probabil simtea cand prea grea, cand prea usoara cureaua de accesorii...in functie de cum se invartea rola.

                      Comment


                      • Merci fain, o sa merg la service și o sa vad ce zic, apoi o sa discut și despre rola.

                        Comment


                        • Originally posted by Amiralul View Post
                          ... probabil simtea cand prea grea, cand prea usoara cureaua de accesorii...in functie de cum se invartea rola.
                          Deci in functie de cum voiau "muschii la rola", ori mai hais, ori mai cea!
                          Originally posted by aris86 View Post
                          Merci fain, o sa merg la service si o sa vad ce zic, apoi o sa discut si despre rola...
                          Bine ca ai intrebat p-acilea si ai ajuns la concluzia ca trebuie sa te duci in service. Tot "acolo"? Nu de alta dar si eu tot "acolo" ma duc mai prin iunie...
                          Oriunde te duci, pune-i sa verifice rola buclucasa despre care zice amiralul. (E amiral, ne punem cu dânsul? [emoji16])
                          Last edited by Fanez; 25 January 2018, 00:17.

                          Comment


                          • Dacă alternatorul da semne de oboseala la 65000 km, halal fiabilitate la Dacia.

                            Comment


                            • Aici e vorba doar de rola lui, care este un consumabil. Se schimba odata cu kitul de accesorii.
                              E bine sa o verifici cat mai repede, daca se blocheaza ai sanse sa iti rupa cureaua.

                              Comment


                              • In vara, la 59850 am schimbat kitul de distributie, kitul de accesorii si cureaua de la alternator. Sa se duca naibi dupa 5000 de km.
                                Last edited by aris86; 25 January 2018, 09:58.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google