If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bat pariu ca nu ti-a schimbat rola, daca este rola cu ambreiaj si incepe sa scoata sunete trebuie schimbata, sau daca vezi cureaua de aceesorii ca trepideaza tare atunci mai mult ca sigur este de la rola alternatorului (daca este rola cu ambreiaj).
Sunt cazuri la Renault care la 60k rola era stricata.
Eu nu am de unde sa stiu ce ai cerut tu sa fie facut la masina in service. Daca i-ai zis schimb curea accesorii si intinzator, asta ti-a facut, daca nu ai precizat de rola alternator sau nu ai fost intrebat despre ea atunci a fost lasata la locul ei, neverificata.
Te-ai uitat la curea cand motorul incepe sa "sughite"?
D4F pus pe gama Dacia nu are rola de ghidare sau de intindere pe alternator , adica are o curea dedicata care actioneaza doar alternatorul , atat. Pentru pompa de servo si AC este alta curea unde avem rola de ghidare si intindere.
Desi alternatoarele sunt diferite de la D4F L1 Ph2 la D4F L2 totusi nu cred sa fie fulie cu ambreiaj (ca la dci) , din moment ce cureaua este identica la ambele generatii.
Last edited by prometheus; 25 January 2018, 12:21.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
De facut va face
Nu ii trece din senin
Ultima varianta este sa mergi cu ea pana cedeaz definitiv i atunci sigur ii gseti problema
Ghici ce, nu a mai facut. Nici ieri dimineata cand au pornit masina, nici miercuri cand am plecat spre programare si nici azi cand am mai incercat inca o data desi a fost foarte frig .
Ramane sa merg pana se va strica ceva, alta varianta nu mai am. Sper totusi sa cedeze in garantie sau daca nu sa nu se mai strice niciodata.
Vorba unui coleg - o fi luat vreo raceala si acum i-a trecut
Salut !
Nu vreau sa te sperii, insa sa iti spun ce am patit eu cu fostul Opel Astra G : de ceva vreme se auzea rola intinzatoare de la accesorii transmisie ( alternator + ac+ pompa de apa) . Se auzea cam 10-15 sec la pornire apoi nimic . Nu am dat importanta. Apoi vreme de 2 saptamani nu a mai facut deloc. Si s-a spart rola , care era de plastic , cand crezi ? Intr-o duminica seara cand eram in Bucuresti . A trebuit sa vin acasa cu autobuzul .
Deci : nu te risca .
La mine face zgomot la pornire la rece, ca un fluierat, timp de cateva secunde, azi am zis ca s-a inregistrat pe camera de bord, surpriza, era microfonul oprit
Salut !
Nu vreau sa te sperii, insa sa iti spun ce am patit eu cu fostul Opel Astra G : de ceva vreme se auzea rola intinzatoare de la accesorii transmisie ( alternator + ac+ pompa de apa) . Se auzea cam 10-15 sec la pornire apoi nimic . Nu am dat importanta. Apoi vreme de 2 saptamani nu a mai facut deloc. Si s-a spart rola , care era de plastic , cand crezi ? Intr-o duminica seara cand eram in Bucuresti . A trebuit sa vin acasa cu autobuzul .
Deci : nu te risca .
Stiu ce zici insa masina are doar 11.300 km...cam devreme sa se intample asta. Iar sunetul l-am mai auzit de 2 ori pana acum dupa ploaie zdravana pe la 7000 km si pe la 9300km si acum la 11.300km. Mi-au spus din service ca daca se va intampla totusi ceva cu ea (maine plec la munte) sun la "Dacia Asistenta" si vor lua masina pe platforma. Sper sa nu fie cazul mai ales ca am copil mic. Mi-am luat masina noua special sa nu imi fac griji macar 2-3 ani cat e garantia, daca incep sa calculez pe unde merg sa nu risc sa se strice departe de casa mai bine ii dau foc.
Eu zic ca nu va fi cazul...insa vorbim despre multa electronica si orice piesa poate ceda din cauza unui defect de fabricatie - indiferent daca este pus pe Dacia, Audi, etc. Si daca se va intampla avem telefoane, nu sunt singur in pustietate asa ca toate se rezolva.
Update: nu am avut probleme insa masina a pornit iar cu sunete si trambite, am sesizat ca oscila si turometrul putin. Am observat ca daca ciupesc acceleratia vreo 2-3 secunde nu se mai aude. M-am resemnat cu gandul ca toate "face" cumva, a mea mai rau. Dimineața o voi porni ca pe vremea celor cu carburatie accelerand. E enervant ca face asa insa la service nu au cum sa depisteze daca nu vrea sa mai faca atunci cand e la ei.
Oriunde te duci, pune-i sa verifice rola buclucasa despre care zice amiralul. (E amiral, ne punem cu dânsul? [emoji16])
Se acumuleaza praf...umezeala poate...si ramane usor, usor fara ungere. E un rulment, deci e normal sa faca asa. Bine, nu prea des...eu cand schimbam pompa de apa ma uitam si la rola. Asta la fostul 1.6, la noul logan nu stiu cum sta treaba. Sper sa nu mai schimb si la asta
Buna.
Am observat ca nu functioneaza claxonul cand am faza scurta pornita.
Cand faza scurta este oprita functioneaza doar cand vrea.
Ca probleme ar putea fi?
ok.
a iesit din garantie.
un cod de piesa bloc lumini cu proiectoare va rog.
Din fabrica nu avea proiectoare, daca pun un bloc de lumini cu proictoare mai trebuie sa activez ceva?
Masina are instalatia pentru proictoare sub capota doar trebuie sa cuplez mufele de la proiectoare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment