Bloc de lumini Dacia Logan II- model cu proiectoare de ceata cod 255400337r
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Salutare!
Am remarcat in ultimele zile la Logan 1.0 SCE 2017 un zgomot in stationare la relanti, de parca ar intra in rezonanta ceva in partea de spate. Nu e permanent.
Mai mult, am observat ca la inchiderea kricarei porfiere se aude in spate acelasi zgomot.
A nai patit cj eva? Exclus sa o fi lovit pe dedesubt, ma gandesc ca e vreun suport la toba?
Oricum le voi face o vizita la mesterii de la garantii..
Comment
-
@vali2008,
Nu demult am avut si eu un zgomot de m-a inebunit, de undeva din dreapta spate, la alt model de Logan 1.2 , dar nu conteaza.
De fapt erau desprinse de la loc din clipsurile din dreapta portbagajului coarba de roti care se atingea de surubul de remorcare.
Comment
-
Salutare! Am fost azi in reprezentanta si am rezolvat cu zdranganeala: intr-adevar, era una din protectiile de aluminiu de deasupra tevii de esapament, insa nu era desprinsa si nici indoita, ci avea o pozitie apropiata de esapament, cred ca asa era din fabrica. Deci au tras de ea si au indreptat-o si rearanjat-o si gata, nu mai face zgomot.
Maj discutand, am inteles ca s-a depsitat de catre uzina ca la anumiti carburanti, la motorul de 1.0 SCE se aprinde martorul Check engine, fara a afecta functionarea motorului.
Insa uzina deja a aprobat schimbarea catalizatorului la orice astfel de situatii.Si cica au schimbat vreo cateva, posibil sa se faca si rechemare in service.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostDe vreo 3 săptămâni am o problemă pe parte electrica. Când dau drumul la consumatori (becuri faza scurta, aeroterma și dezaburire), relantiul devine instabil și se aude motorul cum oftează ca un aparat de ac, vara.
Dacă relantiul, în mod normal merge la 740-760 rot/min, după ce pun consumatori enunțat mai sus, relantiul fluctuează între 700 - 800 rot/min, și tensiunea măsurată la borne variază între 13,4 - 14,2 V.
V-ați mai confruntat cu o astfel de situație? Sa fie probleme la alternator, curea de accesorii?
Mulțumesc anticipat!
Mers vineri în reprezentanță unde am montat kiturile de distribuție și accesorii, măsurată tensiunea la cureaua de la alternator: 260 Hz.
Tensiunea la accesorii era de 155 Hz, fata de 214+- 5Hz. A strâns rola întinzătoare și noua valoare este de 212 Hz și vibrațiile și oscilațiile relantiului au dispărut.
Comment
-
Nenea mecanicul a zis ca a montat cureaua corect, deși colegii lui au zis ca e slaba.
Acu o țin sub observație, poate totuși s-a slăbit în timp.
O poza cu alternatorul la 1,2 care se pare ca este fix.Attached Files
Comment
-
Nenea mecanicul ala dar si multi altii ca el sunt lautari, isi fac meseria dupa ureche nu dupa fisele standard. Daca le zici ceva de cheie dinamometrica in multe din service-urile din Romania, risti sa te stropeasca cu aghiasma, ca ai prea multe idei. Ma pregatesc de revizia de 4 ani la trotineta mea 0.9Tce si deja ma trec fiorii...
Comment
-
Am fost astazi la un drive test cu o alta marca de masina si oamenii de acolo mi-au propus sa imi evalueze actualul Logan pt un posibil buy back. Am fost de acord, mi-au inspectat masina si mi-au gasit cateva probleme minore (zic ei) + o problema la cutia de viteze destul de importanta (zic ei).
Am atasat mai jos o poza.
Nu inteleg mare lucru din ce scrie acolo - legat de problema cu cutia de viteze.
Am cerut detalii, tipul de la vanzari nu a putut sa mi le ofere, cei din service deja plecasera (termina progrmaul cu o ora inaintea celor de la vanzari si eu am ajuns la test drive aprope de ora de inchidere a service-ului).
Nu am stat langa ei in timpul verirficarilor. Le-am lasat masina si am plecat la test drive.
Pana acum nu am sesizat nici o problema la cutia de viteze. Schimba ok, nu agata.
E ceva ce ar trebui sa urmaresc? Pot testa in vreun fel ce scrie acolo? Sa merg in service la Dacia?
Ma gandesc sa nu fie si o metoda prin care ei vor sa scada pretul masinii.Attached Files
Comment
-
Deci ....ei au scris asa:
V. Joc arbore primar CV (rulment presiune)
C. antigel/Pompa servodirectie pierde ulei !
Semering C.V dr.
Burduf planetara stg. (interior)
Bucsi brat inferior fata (stg + dr.)
La cutie viteze zic ei ca ai avea probleme la rulmentul de presiune ( asta implica demontarea ambreiajului)
Semering cutie viteze partea dreapta (pierde ulei pe la un semering, problema cunoscuta la Renault la cutiile de viteza)
Burduful de la planetarea dreapta, cel de la cutie, posibil sa fie crapat
Bucsele de la bascule posibil sa trebuiasca schimbate
Comment
Comment