Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Esti intre intre acum...ca ei daca vor sa cumpere masina de la tine au interes sa ii scada valoarea cat mai mult.
    Defectele care le-au gasit sunt destul de costisitoare de reparat.
    Joc arbore primar ...asta e minciuna, mai mult ca sigur au pornit motorul la relanti si au auzit acel zornait care il produce rulmentul de presiune care dispare la apasarea pedalei de ambreiaj asa ca au scris "joc arbore".
    Daca este sa ai acel zornait de rulment stai calm ca este normal.
    Simeringul de la cutie care pierde ulei...la fel stai calm ca nu pierde mult este doar uns cu ulei, scapa putin. Si chiar daca il schimbi cel nou va face la fel dupa un nr de km. Este problema cunoscuta la cutiile Renault. Cand vei gasi pata de ulei sub masina dimineata atunci sa iti pui semne de intrebare.
    Restul problemelor pot fi inspectate vizual. Daca este sa ai burduful de la planetare crapat iti recomand sa il schimbi cat mai repede posibil, asta ca sa nu schimbi planetara cu totul.
    Poti face o vizita la un service si cere sa iti verifice cele enumerate.
    Last edited by RazvanF; 16 February 2018, 09:59.

    Comment


    • Multumesc pentru clarificari.
      Pe la inceputul lunii martie o sa merg la revizie si o sa le cer sa faca si verificarile de mai sus.

      Zilele astea o sa ajung si pe la Hyundai, tot pt un drive test.
      Ma gandeam sa le cer si lor sa imi evalueze masina si sa-mi dea raportul.
      Daca e o problema care apare in ambele rapoarte, atunci e clar ca problema exista. Altfel, e doar o modalitate de a scadea pretul masinii.

      Comment


      • Originally posted by RazvanF View Post
        Deci ....ei au scris asa:
        V. Joc arbore primar CV (rulment presiune)
        C. antigel/Pompa servodirectie pierde ulei !
        Semering C.V dr.
        Burduf planetara stg. (interior)
        Bucsi brat inferior fata (stg + dr.)

        La cutie viteze zic ei ca ai avea probleme la rulmentul de presiune ( asta implica demontarea ambreiajului)
        Semering cutie viteze partea dreapta (pierde ulei pe la un semering, problema cunoscuta la Renault la cutiile de viteza)
        Burduful de la planetarea dreapta, cel de la cutie, posibil sa fie crapat
        Bucsele de la bascule posibil sa trebuiasca schimbate
        Ac nu cupleaza...

        Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk

        Comment


        • @igor, cati km ai cu masina? La 50000 km am schimbat burduful la cutia de viteze, deoarece pierdea ulei.

          Comment


          • Da, am dat edit la post dar forumul nu m-a lasat sa editez ...trecusera 10 minute. Pe lista este taiat ac nu cupleaza.

            Comment


            • Originally posted by aris86 View Post
              @igor, cati km ai cu masina? La 50000 km am schimbat burduful la cutia de viteze, deoarece pierdea ulei.
              Masina are 50 000 Km

              Adica gaseai ulei sub amsina? Sau ce simptome te-a determinat sa ajungi in service?

              Comment


              • curgea ulei pe la burduf, aveam pe scut. Atat pare sa tina burduful.

                Comment


                • e destul sa vezi ulei pe planetara, e clar ca burduful e defect si il schimbi preventiv, sa nu ramai fara ulei in cutie.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by Seba View Post
                    e destul sa vezi ulei pe planetara, e clar ca burduful e defect si il schimbi preventiv, sa nu ramai fara ulei in cutie.
                    Se vede o pata de ulei pe planetara stanga

                    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • adica a vrut sa zica despre simering c-ar trebui inlocuit. nu burduful planetarei tine uleiu` in cutie.
                      oricum, nu te gindi ca de-acolo curge ca de la robinet. e destul sa verifici/completezi o data pe an.
                      si nu mai cita post-u` anterior, c-o sa zbori si tu in "Vacanta fortata" cine-stie-cita vreme, cum a mai patit unu` de p-acilea de la care se asteapta niste raspunsuri.

                      Comment


                      • Imi cer scuze. A fost fara intentie.
                        Am luni programare in service.

                        Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • eu la 60 de mii am schimbat ambii rulmenti pe fata, n am luat gropi, n am lovit masina in fata.Se auzeau de ziceai ca era tren pe sine.
                          laureate 1.5l, albastru marin

                          Comment


                          • Originally posted by devreg View Post
                            adica a vrut sa zica despre simering c-ar trebui inlocuit. nu burduful planetarei tine uleiu` in cutie.
                            Se poate spune ca la planetara stanga, burduful interior tine uleiul din cutie; daca s-a rupt, adio ulei.
                            Ca exista si un simering in capul burdufului, iarasi este adevarat.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by RazvanF View Post
                              Joc arbore primar ...asta e minciuna, mai mult ca sigur au pornit motorul la relanti si au auzit acel zornait care il produce rulmentul de presiune care dispare la apasarea pedalei de ambreiaj asa ca au scris "joc arbore".
                              Daca este sa ai acel zornait de rulment stai calm ca este normal.
                              Legat de problema de la cutie, m-au sunat astazi cei care au facut evaluarea si mi-au zis ca trebuie inlocuiti 2 rulmenti.
                              Nu prea inteleg eu conceptele tehnice, dar "Joc arbore primar" se refera la cutie sau ambreiaj?

                              Comment


                              • Arborele ala e in cutie.
                                La relanti, pe "liber", singura piesa din cutie care se invarte e arborele primar; un meserias distinge zgomotul produs de rulmentii arborelui fata de ala al rulmentului de presiune.
                                Mergi pe mana lor, daca n-ai alta optiune.
                                Last edited by IancuMIC; 16 February 2018, 23:19.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google