Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai sa iti inlocuiasca cei 2 rulmenti trebuie sa desfaca cutia de viteze, daca tot desface cutia, trebuie sa ii schimbe si simeringul, kitul de ambreiaj si automat uleiul.
    Iti trage pretul mult in jos la masina.
    Daca este sa ai joc in acei rulmenti te pot tine o zi sau multi multi ani. Aici depinde de tine, dar eu unu te sfatuiesc sa te duci cu masina si la alt mecanic.
    Asa cum ai tu interes pentru o alta masina la fel au si ei interes sa traga cat mai multi bani din buzunarul tau.
    L.E. Sunetul rulmentilor din cutie il auzi numai cand circuli cu masina, de la viteza de cel putin 40km/h. Ti-a fost condusa masina de vre-un mecanic?
    Last edited by RazvanF; 16 February 2018, 23:58.

    Comment


    • Am facut o programare pt luni si la un service Dacia sa aud si parerea lor.
      Nu stiu daca au condus masina sau nu. Eu le-am lasat masina si am plecat la drive test.

      Comment


      • Rulmentii rotilor se strica din doua cauze. Garniturile lor isi pierd etanseitatea si intra apa si mizerie sau mai ales la rotile fata unghiul de convergenta a rotilor este incorect.
        La burduful de planetara prins pe cutie si cu rulment si etansare pe ax nu va faceti prea multe probleme daca nu curge efectiv ci doar se murdareste burduful. Sistemul e destul de bun, nu veti pierde o cantitate semnificativa de ulei, adica nu va trebui sa completati. Am vazut logane care au mers sute de mii cu burduful umed si uleiul era la nivel. Rugati mecanicul sa verifice la revizie, e suficient.

        Comment


        • Am atasat si doua poze

          Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

          Comment


          • E de schimbat burdufuri. Mai ai garanție la mașină?
            Eu l-am schimbat pe Dacia extenso.

            Comment


            • Da, am si eu extenso.

              Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

              Comment


              • Atunci foloseste garantia, un burduf de calitate e destul de scump, plus manopera.

                Comment


                • Pai pe garantie o sa merg.
                  Sper sa nu-mi faca probleme faptul ca la revizii am venit mai mereu eu cu filtrele (marca Renault).
                  Desi nu vad legatura intre filtre si burduf.

                  Comment


                  • nici o grija! gasesc ei o "legatura"!

                    Comment


                    • Intre filtre si burdufuri e o legatura stransa. Exact ca intre cauciucurile de vara si caroserie. Ai cauciucuri de vara? Pai de ce te plangi de rugina?

                      Comment


                      • Daca nu stropeste in jur nu te chinui prea tare, merge asa si sute de mii de km fara sa scada uleiul din cutie. La vw zice ca daca e ulei pe capatul amortizorului dar nu curge nu e defect. Mici neetanseitati gasesti uneori, acum trebuie vazut cam cat sunt de importante.

                        Comment


                        • Originally posted by igor06 View Post
                          Am atasat si doua poze

                          Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
                          Salutare, de vre-o 10 zile detin un logan 2, din 2013, motor 1.2. 16 Valve care la fel era umed burduful si planetara, exact ca la tine. Am ridicat-o pe elevator, am mai strans colierul burdufului (a mai permis strangerea lui) am spalat acolo frumos si e "ca noua", dupa aproximativ 700 de km tot "ca noua" se prezinta, nu mai "plange"...
                          Verificat si nivelul uleiului in cutie si lipseste foarte putin spre deloc, deci nu iti face griji in privinta asta.
                          Dar daca tu poti sa o rezolvi pe garantie, cu atat mai mult, eu la a mea nu mai am garantie.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by RazvanF View Post
                            Deci ....ei au scris asa:
                            V. Joc arbore primar CV (rulment presiune)
                            C. antigel/Pompa servodirectie pierde ulei !
                            Semering C.V dr.
                            Burduf planetara stg. (interior)
                            Bucsi brat inferior fata (stg + dr.)

                            La cutie viteze zic ei ca ai avea probleme la rulmentul de presiune ( asta implica demontarea ambreiajului)
                            Semering cutie viteze partea dreapta (pierde ulei pe la un semering, problema cunoscuta la Renault la cutiile de viteza)
                            Burduful de la planetarea dreapta, cel de la cutie, posibil sa fie crapat
                            Bucsele de la bascule posibil sa trebuiasca schimbate
                            Originally posted by RazvanF View Post
                            Joc arbore primar ...asta e minciuna, mai mult ca sigur au pornit motorul la relanti si au auzit acel zornait care il produce rulmentul de presiune care dispare la apasarea pedalei de ambreiaj asa ca au scris "joc arbore".
                            Daca este sa ai acel zornait de rulment stai calm ca este normal.
                            Mi-au schimbat:
                            - Simering cutie de viteze
                            - Bucse bara stabilizatoare
                            - Burduf planetara

                            La cutia de viteze mi-au zis ca nu are nimic. Nu au desfacut-o, doar au test cum schimba.
                            In principiu mi-au zis exact ce zicea RazvanF mai sus legat de cutie.

                            Am luat legatura cu cei de la Honda pe mail sa le spun ce au gasit cei de la Dacia si sa imi spuna cum au testat cutia. Mi-au zis ca ei sunt in continuare ingrijorati de cutie, au crescut putin pretul, dar nu mi-au zis cum au testat cutia.
                            Am revenit din nou cu intrebarea si mi-au raspuns dupa vreo 30 de minute si mi-au zis ca... au reusit sa obtina de la director un discount de 1000 de euro daca voi cumpara masina de la ei, dar tot nu au raspuns la intrebare
                            Last edited by igor06; 19 February 2018, 21:37.

                            Comment


                            • Deci a fost testată bine

                              Comment


                              • Nu stiu cat de frig este la voi, dar la mine in localitate sunt -10grade C.
                                Dimineata am aprins motorul ( 0.9 TCe E5) si am observat un comportament ciudat al martorului luminos lambda. De obicei dupa ce pun contactul astept 10 s si dupa pornesc motorul. Azi am asteptat vreo 5 s si mortorul a inceput sa licare in bord. Masina a refuzat sa porneasca la prima cheie. Am pus contactul si am pornit repede motorul. Martorul s-a comportat normal dupa pronirea motorului.
                                Ce poate sa insemne?? de ce sa licare acel martor? Nu inteleg de ce a licarit doar atunci si de ce motorul a refuzat sa porneasca (benzina MOL CO95, pregatit de iarna, 82k km).....
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google