Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum 11.000?
    Am configurat acum un logan pe site-ul Dacia.ro si am ajuns la 13.550. Fug la dealer...

    P.S. Sper sa n-am problema cu apa in portbagaj.

    Comment


    • Bine ca nu intra apa pe la pedale, ca ieseati din masina cu oo-le stropite.

      Acum serios, Dacia ar trebui sa recheme masinile si sa remedieze problema.
      De ce nu mergeti la dealer ori sa sesizati problema la VC? Masina e in garantie, din punctul meu de vedere, asta e o problema ce trebuie sa o rezolve ei. Nu v-ati cumparat masina ca sa puneti rasaduri in portbagaj, deci nu aveti nevoie de apa aia.

      Comment


      • Nu ai cum sa intelegi care este problema dacu nu ai masina.
        Ce vrei sa iti faca aia la service sa iti modifice aerodinamica masini.
        Ce este asa greu de inteles.
        P.S. La multe masini acele sorturi vin din fabrica.
        sigpic

        Comment


        • .....

          nu trebuie sa ai masina sa vezi multitudinea defectelor .
          avem prieteni care se plang si de calitatea proasta a pieselor de la logan2
          nu te-ai gandit ca mr k ,eu si multi alti nu si-a luat logan2 pt ca au ajuns la concluzia ca are mai multe defecte si piese mai slabe decat logan1.
          rezolvarea problemei : trebuie sa cereti sa se monteze gratis aparatori de noroi.

          Comment


          • Nu am cum sa înțeleg problema, dar nu înțeleg cum puteți accepta astfel de probleme.

            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

            Comment


            • Merci Florin, de raspuns.
              Da stie cineva care este rolul lor acolo?

              Comment


              • Depresurizare si aerisire
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Verificati daca aveti protectie "in afara" la extractoarele de aer.
                  Last edited by Cristin_M; 14 March 2014, 16:09.

                  Comment


                  • Originally posted by Cristin_M View Post
                    Verificati daca aveti protectie "in afara" la extractoarele de aer.
                    la anume te referi cand spui asta, ca eu am bagat mana prin gurile acelea si am simtit prima fiind o bucata de plastic/folie gen material de punga, dupa care ceva gen pasla sau fonomin nush

                    Comment


                    • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                      Cum 11.000?
                      Am configurat acum un logan pe site-ul Dacia.ro si am ajuns la 13.550. Fug la dealer...

                      P.S. Sper sa n-am problema cu apa in portbagaj.
                      Poate ai configurat 2 modele deodata. Cel mai scump nu sare de 13000 euro. Si ma refer la logan/sandero, nu duster sau alte modele
                      sigpic

                      Comment


                      • Cam care ar fi nenumaratele probleme tehnice ale lui L2 fata de L 1.
                        Sa nu spui ca L1 a fost s-class si acum L2 este Lastun.
                        Am avut o singura problema si s-a remediat in garantie si masina alearga nu sta in parcare.
                        Care sunt materialele alea proaste.
                        Iar vorbim aiurea.
                        sigpic

                        Comment


                        • In fata rotilor din spate aveam doua aparatori din plastic prinse cu niste fluturasi din plastic foarte slabi. Uitandu-ma la masina, intr-o zi mi-a disparut unul si mai tarziu altul. Fiind foarte prost prinse, pe autostrada au fost luate de curentul de aer. Cand am fost in service mi-au spus ca nu pot fi puse alte pe garantie ca poate mi-au fost furate dar nu este adevarat.

                          Comment


                          • Originally posted by stoicanu View Post
                            Cam care ar fi nenumaratele probleme tehnice ale lui L2 fata de L 1.
                            Sa nu spui ca L1 a fost s-class si acum L2 este Lastun.
                            Am avut o singura problema si s-a remediat in garantie si masina alearga nu sta in parcare.
                            Care sunt materialele alea proaste.
                            Iar vorbim aiurea.
                            nu am vorbit de diferente maari
                            dar am spus si am sa repet ph2 a fost mai slaba decat ph1 din punct de vedere al fiabilitati si mai ales al antifonarii
                            logan 1 a devenit dacia 1310 iar logan2 a devenit o dacia nova pt noi.

                            hai sa-ti spun cateva defecte a noului logan- piese care au cazut in garantie pana in 60.000 km
                            bloc de lumini ,calculator 1,2 16v, rulmenti fata ,caseta directie,placutele tin intre 18.000 si maxim 24.000 pt ca sunt subtiri si inguste -si la super pret -220 ron
                            ,tabla este mai subtire ,la antifonare sta mai prost,motoare schimbate pe garantie din cauza pompei de ulei care s-a blocat si sunt si altele dar mai rar intalnite
                            asa pot sa-ti spun ca si ph2 a fost mai slab antifonat decat ph1 si piesele a fost mai slabe.

                            Comment


                            • Probleme de care, eu la PH1 nu am auzit. In mod normal o marca auto trebuie sa EVOLUEZE odată cu lansarea unui model "nou"...la Dacia se cam bate pasul pe loc..

                              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                              Comment


                              • Originally posted by planetara View Post
                                ... motoare schimbate pe garantie din cauza pompei de ulei care s-a blocat ...
                                Din câte ştiu problema aceasta s-a manifestat la motoarele 1,5dCi de 110Cp de pe Duster! Şi nu au fost deloc puţine ...!

                                Simptome: baltă de ulei sub maşină, motor gripat datorită faptului că a funcţionat fără ulei, suprapresiunea creată duce la aruncarea (smulgerea) pur şi simplu a filtrului de ulei!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google