If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu asta am vrut sa spun. Revin cu un exemplu: daca pui un senzor de temperatura pe radiatorul CPU-ului din calculator, nu vei obtine temperatura core-ului.
Eu am montat asa ceva :
Fara se se considere reclama l-am luat de pe ledgarage.ro
L-am montat , cu banda dubluadeziva, in centrul parbrizului dupa grila de ventilatie .
Afiseaza succesiv : temperatura , voltaj si ora.
Adica cam ce ii lipseste loganului 2 acuma
Functioneaza si dupa ce iei contactul? Daca se opreste, isi pastreaza ora?
E enervant sa caut mereu ora in meniu..parca la L1 era mai ok sa fie afisata ora in permanenta in bord.
Multumesc.
Montajul se alimenteaza la 12 Vcc dupa contact .
Are memorie proprie pentru ceas.
Are o mica sonda de temperatura cu un fir lung de 1 m pe care am fost nevoit sa il innadesc .Am scos sonda de temperatura in cabina motor , apoi am intercalat o teava de cupru de aprox 10 cm pe traseul de tur ce duce la incalzirea in habitaclu. Pe teava de cupru am pus banda autoadeziva de aluminiu si apoi izolatie termica . Indica perfect , eroarea e doar de 1 grad intre indicatie si temperatura citita cu ELM 327.
Montajul are si posibilitatea de corectare a indicatiei cu + / - 3 grade.
Eu l-am pus pe asta: https://www.olx.ro/oferta/indicator-...2-ID2nYIt.html
... il alimentez de la bricheta... dar vara cand soarele este puternic, nu mai reusesc sa vad nimic pe display... ca si la Medianav!
Imi place mai mult al tau... un link?
Coorect... Unii ar zice ca-s de moda veche insa mie imi lipseste acel indicator. Cel mai tare bord era cel de 1310. Aveai indicatoare analogice si pentru temperatura motor, voltaj baterie, presiune ulei, nivel benzina...
P.S Am eu asa o presimtire ca daca vreunul din noi ajunge sa-i fiarba motorul, pana se aprinde un anume indicator prin bord, putem deja sa pupam motorul de "bye-bye". Sper totusi sa fie o exagerare din partea mea.
Apropo de chestia asta cu temperatura motorului... Stie cineva cu maxima exactitate unde se afla senzorul de monitorizare a temperaturii exterioare? Eu unul nu-l identific niciunde. Cu putina inginerie de balta as putea sa-l mut cu succes direct pe motor. Cu singura conditie sa-l aflu unde-i...
O parlita de diagnoza ELM 327 de 35 lei si Torque pe telefon rezolva oarecum satisfacator problema. Eu am luat una si am probat-o la ultimul drum pana la Bucuresti. Temperatura se mentine la 85 grade Celsius dar parca totusi ajunge destul de greu la ea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment