Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pacat ca a trecut iarna, cautati niste zapada si urmariti rotile din exterior la virajul pe loc

    Comment


    • Incearca sa iei virajele pe loc fara piciorul pe frana. Asa nu ar trebui sa mai apara problema.

      Comment


      • Pe loc eram, asta este cert... dar ce nu-mi amintesc acum, este dacă aveam sau nu piciorul pe frână, deși fie vorba-ntre noi, de ce l-aș fi avut?

        Intenția era una clară, să virez în timp ce plecam de pe loc. Nu văd de ce aș fi apăsat piciorul pe pedala de frână. Dar o să testez mâine și o să las mesaj.

        Mulțumesc pentru sugestie!
        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

        Comment


        • De ce ai vira cu piciorul pe frana?

          Niciodata nu mi-a dat prin cap sa o fac. Daca masina nu sta pe loc se foloseste frana de mana....

          Comment


          • Exact, Sebibv!

            D-aia mă miram și eu de ce a spus colegul Sunhine...
            http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

            Comment


            • In anumite situatii si eu am observat un comportament diferit al masinii fata de cea din 2010 care nu are decat ABS. De exemplu, la plecarea mai rapida de pe loc in conditiile unui asfalt cu denivelari relativ mici (care in mod normal sunt aproape insesizabile) sau in conditiile unui viraj normal concomitent cu o accelerare relativ mai puternica si tot pe un asfalt cu denivelari la masina noua se simt niste usoare trepidatii (vibratii) pe fata. Eu le-am pus pe seama existentei sistemelor de asistenta pe care nu le am pe cea veche, gen ESP si ASR. Imi aduc aminte cu nostalgie cat de intrigat am fost prima data cu multi ani in urma cand la o masina pe care o conduceam a intrat ABS-ul in functiune si a inceput sa vibreze pedala de frana concomitent cu zgomotul aferent; am fost convins atunci ca masina are o problema cu franele.
              Din acest motiv cred ca in anumite conditii intra in actiune sistemele de siguranta si se aud diferite zgomote.

              Mai am un mare semn de intrebare in ceea ce priveste S&S. Sunt foarte curios si as aprecia un raspuns corect de la cei care stiu cu adevarat daca la masinile cu acest sistem Renault-ul a permis Daciei sa puna electromotoare si alternatoare imbunatatite astfel incat sa reziste la numarul suplimentar de opriri - porniri. Cu alte cuvinte sunt sau nu diferite in realitate si nu doar pe hartie componentele respective la cei care au S&S fata de cei care nu au? Intreb pentru ca am citit de curand un articol in care se spunea ca mai sunt anumiti producatori care mai trag cate o teapa de acest gen si sper sa nu fie si Dacia printre ei.

              Comment


              • Articolul minte. Sunt mai multe chestii diferite, incepand de la acumulatori...

                Comment


                • Salutare baieti! Vad ca se discuta pe aici de caseta de directie si ambreiaj. Aceleasi probleme le am si eu. Logan 1.5 2016. 30k km , in caseta de directie la virajul stanga dreapta pe loc se aud zgomote (niste pocnituri), si uneori trepideaza rotile, ori pe zpad ori pe suprafete lucioase, iar ambreiajul la plecarea de pe loc are niste trepidatii, nu mereu. Marti sunt programat pt schimbarea casetei de direcie 100% pe garantie si ambreiajul 80% suport dacia si 20% eu, dar e bine ca se va schimba si ala. Deci care aveti problemele astea insistati la garantie.

                  Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Wow, din 2016, 30.000 km si deja a cazut caseta de directie, ambreiaj, ce faci frate cu masina aia, NFS? :-))

                    Comment


                    • 0.9 e super idiot la plecare de pe loc in primele 60 de sec.. Oare nu rezolva problema?

                      Comment


                      • Dar ce te-a suparat asa de tare?

                        Comment


                        • Da' ce are, bre? Dârdâie, țăcăne, trepidează? A mai făcut așa?

                          Întreb deoarece nu te-am auzit spunând ceva de rău despre motor până acum...
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment


                          • 0,9 are uneori lag destul de mare la plecarea de pe loc, probabil la asta se refera.

                            Comment


                            • pornirea de pe loc cu motor rece + viraj este putin chinuitor lui 0.9 (lasati-i putin timp)

                              Comment


                              • Originally posted by sebibv View Post
                                0.9 e super idiot la plecare de pe loc in primele 60 de sec..
                                Sunteti asteptat cu detalii stimate coleg...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google