Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand plec de la munca observ mai des pentru ca pornesc si vreau sa plec.
    Nu accelereaza si are tendinta de a da in nas. Isi revine in 300 m. S-a tot discutat, nu sunt singurul care a observat. Solutia e sa stai un minut si apoi sa pleci insa....

    Comment


    • Ah, păi cred că 99% din mașinile pe benzină, indiferent de brand fac la fel când motorul este rece / stătut.

      Fostul Opel Astra făcea la fel. Hyundaiul soției, aidoma...
      La Renault în schimb nu pățeam așa, deoarece motorul era diesel.

      Dai drumul la "căruță" și o lași un pic să halească benzină și să umple conducetele alea. Dar dacă te grăbești, asta e, o turezi mai mult și gata.
      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

      Comment


      • Nu, nu ma refer la calcatul acceleratiei in podea. Asacum v-am zis, vineri am fost la munca cu 1.4. Mpi. Nicio problema. Am plecat in aceleasi conditii....

        Comment


        • Originally posted by valioglu View Post
          Articolul minte. Sunt mai multe chestii diferite, incepand de la acumulatori...
          Ce alte chestii? Alternator, demaror?
          Si eu am dubii, am citit si eu un articol cu ce ar trebuii sa fie diferit la o masina cu S&S, ma indoiesc ca avem noi la Dacii asa.
          Last edited by C.Mike; 14 May 2018, 09:32.

          Comment


          • Avem, stai linistit.
            Un demaror clasic are o viata de 15-20k porniri...(aprox)...la mine, la 45k si in mare parte afara...deja are 15k porniri).
            Un ansamblu de alternator+baterie clasica nu face fata la S&S.
            Pluys ca nu-i rentabil sa produci componente pentru o masina in numar mic. Mai ieftin este sa produci 1 mil alternatoare complexe si mai high teck...decat 800k high teck si 200k low teck. Ajung alea lowteck sa coste mai mult decat alea mai "softisticate"

            Comment


            • Si motoarele? Este pe 4tunning un articol "Pariu ca nu stiaie ce motoarele cu Start/Stop sunt cele mai fiabile din lume?"
              Interesant cand devin "cele mai fiabile".
              Last edited by C.Mike; 14 May 2018, 09:57.

              Comment


              • puteti atasa o poza cu scurgerile pe la capac cultubori la 1.0 sce? pe unde ati vazut cand curgea?

                Comment


                • Am o problema cu un scartait ce apare in momentul eliberarii pedalei de frana. Mai exact in momentul slabirii franei se aude in compartimentul motor un scartait (in habitaclu nu se aude, doar cu geamul deschis il aud).

                  E probabil o problema de la pompa de frana (sau vacuum ...). La revizie au zis ca e o garnitura interna si ca imi recomanda sa mai o las sa vedem daca se agraveaza (dupa 2000km de atunci tot asa face).

                  A mai patit cineva asa ceva?

                  Sa o mai las sau sa cer remediere pe garantie? Ma gandesc ca de revenit nu cred ca o sa-si mai revina...
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • La fel și la mine (1.0 SL Plus), dar și la colegul de birou (0.9 Prestige). Ambele cumpărate în 2018.
                    Chiar vorbeam zilele trecute despre anomalia asta...

                    La ce service ai fost?
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • In Timisoara, la Autoglobus.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Mergi sa fie rezolvata pe garantie. Nu mai astepta ca nu-si revine.

                        Comment


                        • Originally posted by Silviu View Post
                          Am o problema cu un scartait ce apare in momentul eliberarii pedalei de frana. Mai exact in momentul slabirii franei se aude in compartimentul motor un scartait (in habitaclu nu se aude, doar cu geamul deschis il aud).
                          Deocamdată n-am probleme din astea dar a mea nu are decât 1 an, n-am ajuns nici la 20.000 km

                          Comment


                          • Cam tot atat are si a mea :-))
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Silviu, acel scartait sau chintanit (nu stiu cum sa-l definesc) l-am remarcat si eu in urma cu cateva luni. La mine se auzea si din habitaclu. Din ce ai postat pana acum se pare ca ai masina mai bine antifonata decat a mea (ca despre auzul meu nu bag mana in foc). Sunt absolut sigur de el si venea din zona compartimentului motor. Nu aparea tot timpul dar din ce am observat cand calcam mai brusc pedala de frana si apoi o slabeam. Asta a tinut vreo 3 saptamani. Ajunsese sa ma deranjeze dar din lipsa timpului (aceeasi veche problema) nu am aprofundat. Dar apoi a disparut. Citind postul tau ieri, azi am mai incercat sa vad daca apare in diferite conditii (plecare, drum pana la Balea Lac, opriri, etc.) si nu l-am auzit. Sincer regret ca nu am alte date.
                              Dar tot din aceeasi serie a fenomenelor paranormale. Cred ca tot prin aceeasi perioada am remarcat un troncanit (zgomot sacadat) din zona haionului-porbagaj. Am scos totul. Tot se auzea. Asta chiar incepuse sa ma calce pe nervi. Dupa vreo luna a disparut si asta.
                              Sincer, azi masina a fost atat de silentioasa incat a primit si laude (sper ca nu a fost deocheata).
                              Dar legat de garantie cred ca ar trebui sa vezi de asta. Eu acum regret ca nu am facut-o cu urmatoarea problema (de fapt cam astea ar fi toate care m-au deranjat). Dupa vreo doua saptamani de la achizitie am vazut ca volanul era foarte rigid la viteze mici (ca si cum nu ar avea servodirectie). La viteze mai mari parea OK. Fenomenul era evident si reproductibil (trebuia un efort destul de mare), dar neavand iarasi timp sa ajung in reprezentanta, dupa vreo 2-3 saptamani a disparut. De atunci servodirectia este OK. La viteze mari (peste 120 km/h) pare chiar prea moale. La revizie am rugat sa se uite si la asta. Raspunsul a fost ca totul e OK si era bine daca veneam atunci cand s-a intamplat.
                              Rog colegii sa ma ajute cu urmatoarea intrebare: Este servodirectia dependenta de viteza (Sandero Stepway Prestige 2017 1.5 dci)? Sau este un "alt pitic" de-al meu. Multumesc anticipat pentru ajutor.
                              Last edited by Gil26; 27 May 2018, 17:16.

                              Comment


                              • Dacă ai GEPDA da, e variabilă și/cu viteza, încă din 2012 de la lansarea X52 - scrie și pe forum
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google