Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai dati sondele peste cap.

    Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

    Comment


    • Terminati... E o prostie modul în care e afisat combustibilul...
      De ce nu avem un senzor analogic... Care transmite informații catre un afisor analogic? Sincer, eram mai fericit cu afisorul și dacia 1310...
      Stiu ca vor sarii unii dar... Asta e părerea mea.

      Comment


      • Da dar Loganul inca de cand a fost facut a avut afisor Digital. E cam inapoi sa revii la Analogic

        Comment


        • Pe mine a inceput sa ma enerveze....azi am prins doar 80km/h chiar fortat cu tr 2.
          Tce chiar e pretentios la benzina (am mai spus asta si o sustin si acum) ori afiseaza balarii din cand in cand pe Tdb.

          Comment


          • Originally posted by Amiralul View Post
            ...azi am prins doar 80km/h chiar fortat cu tr 2.
            Pai si cat ai fi vrut sa fie? In treapta 2?
            La 6000 rpm in tr. 2 ai exact 79 km/h!
            Attached Files

            Comment


            • Probabil ca isi imagineaza ca are o racheta la motor si se duce in 100 KM/h cu treapta 2.

              Treapta 2.
              Attached Files

              Comment


              • A uitat de limitare. O colege de serviciu are probleme cu semnalizarea , functioneaza cand vrea ea, masina e in garantie. Banuiesc ca e blocul de lumini.

                Comment


                • In ultima vreme am și eu niste anomalii pe partea electrica .La pornirea motorului in loc sa se aprindă luminile de zi se aprinde un bec de poziție de pe partea dreapta, ștergătoarele dau o tura fara sa le acționez iar medianavul pornește și el aiurea.Oare știe cineva ce-ar putea fi asta? O sa ajung în service pt revizie dar peste vreo 2 săptămâni.

                  Comment


                  • Nu inteleg rationamentul pt care am merge in treapta a 2-a mult timp? Sa vedem cum creste consumul instant sau ce? In alta ordine de idei am patit si eu o data chestia cu semnalizarea dar a fost o ciudatenie.
                    Pasii au fost astia:
                    1) Am incercat sa pornesc motorul dar am tinut insuficient cheia apasata
                    2) Motorul datea sa se opreasca(sau cel putin, asa mi se aprea mie)
                    3) Am apasat acceleratia pt a nu se opri
                    4) Am pornit de pe loc si apoi am observat ca nu mai am semnalizare deloc(orice altceva functiona perfect)
                    5) Oprit si repornit motorul->> totul a revenit la normal.
                    Ciudata chestie nu? dar de atunci nu s-a mai intamplat sa nu functioneze semnalizarea.

                    Comment


                    • Originally posted by raulz0r View Post
                      Probabil ca isi imagineaza ca are o racheta la motor si se duce in 100 KM/h cu treapta 2.

                      Treapta 2.
                      Nu trebuie racheta, toledo-ul meu urca cu tr1 la 50, tr2 la 100, cu 3 la 150, in rest nu am fost curios sa aflu Si e 1.2 fara racheta
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Originally posted by alinn28 View Post
                        Nu inteleg rationamentul pt care am merge in treapta a 2-a mult timp?
                        Nu a vorbit nimeni de mers timp indelungat in tr. 2! Era in discutie viteza maxima care se poate atinge in aceasta treapta!

                        @mumus nu e racheta da' e VW! Apropos, ce turatie ai in tr.2 la 100 km/h?
                        Last edited by DannyMC; 23 September 2018, 20:29.

                        Comment


                        • @madi: Colega va schimba uch-ul pe garanție

                          @alinn28: E normal pentru că 3). Motorul nu se pornește cu accelerația la podea, că probabil ai experimentat exact ce ai descris aici.

                          Dacă nu ai motorul pornit nu ai semnalizare, dacă ai motorul pornit și din diverse motive uch-ul primește mesajul motor nepornit taie semnalizarea chair dacă ai cheia în contact și motorul pornit - își revine după un ciclu on-off

                          Pe euro5 probleme sunt foarte rare, pe euro6 sunt mai dese și în unele cazuri replicabile

                          Cum uch-ul "ține" și cheile, schimbarea uch-ului și reprogramarea cheilor se va face doar în reprezentață, online
                          Last edited by t0rquemada; 23 September 2018, 20:38.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Ms pt raspuns, asa am crezut si eu ca e din cauza ca am apasat acceleratia cand datea sa moara, nu o consider o problema mai ales ca a facut o singura data si in niciun caz nu vreau sa schimb nimic daca nu e cazul. E cam ciudat totusi ca uch-ul sa nu isi dea seama ca motorul este pornit, ce bine ar fi sa mearga si fara benzina cand se intampla asta

                            Comment


                            • La euro6, uch-ul gestionează și consumul de curent + partea de S&S
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Am observat si eu ca la actionarea manetei pt stergatoare are momente cand nu mai pleaca de 3 ori ( sau cate ture are ). Acum dumnezeu cu mila.

                                Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google