Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • După un drum pe Transfăgărășan pe unde am mers sportiv (adică schimbat în turații mai mari și schimbări rapide de treaptă) a început să agațe puțin când schimb vitezele. Cel puțin în treptele 1-2-3 atât atunci când bag în viteză cât și atunci când o las pe neutru. Nu știu cum aș mai putea descrie problema... Opune rezistență la schimbarea treptelor mai mult decât o făcea înainte. Mașina are ~13.000 de km.
    E vorba de un Logan 2 ph 2 1.5 dci. Menționez că mașina a mers predominant în oraș.

    Aveți idee care ar putea fi problema?
    Last edited by Cerese; 26 September 2018, 11:52.

    Comment


    • E greu de găsit cuvintele. Greoi, poate mai bine zic încet, cu teama sa nu faca zbac-zbac-zbac (vorba lui Creanga). Cam așa se simte. Da, mai ales dimineața. Sau în pantă ori cu mașina mai grea, adică exact atunci când e necesar jocul de pedale. Am spus de HSA că incurca, pentru că imi pare că mai ține frana in timp ce deja am cuplaj.
      In fine, am ezitat să deschid subiectul, tocmai că sa nu fiu acuzat am talpa grea.
      Și nici nu sunt învățat numai cu motoare puternice. Dimpotrivă, Matiz și înainte Oltcit. Și nu m-am confruntat cu așa ceva. Daca Matizul a făcut 15 ani și 130k, fara să știu de ambreiaj, se pare că acum vor fi mai putini. După 4 luni și 4300 km, zic că rodajul binomului om-masina e făcut, cu (inca) această excepție. Dar tot spun că ambreiajul nu-mi place, din cauza zonei active f scurte din cursa pedalei. Uite asta puteam sa postez pe Ce nu va place ...

      @Cerese
      Uitasem sa scriu și mi-ai adus aminte. De când s-au răcit vremea sub 16°C nu mai intra in viteza la fel de ușor. Se simte frecare. In ce, nu știu. Nu știu nici cum se transmite comanda de la schimbător la cutie (la Matiz era prin cabluri ).
      Last edited by jr65; 26 September 2018, 18:10. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Aceeiasi problema am avut.o si eu, 1.5 de 75 cp. Cand am spus problema aici, au sarit mai multi de pe grup, ca nu are cum sa pice ambreiajul, ca am facut curse la raliu cu ea...mistouri... dar chiar e o problema cu ambreiajul...

        Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

        Comment


        • "Aceeiasi problema am avut.o si eu, 1.5 de 75 cp."
          Nu mai retin daca ai postat, dar acum ai rezolvat?

          Comment


          • La mine agata de cand am luat-o in marcharier, foarte rar se intampla sa intre perfect.

            Comment


            • C.Mike problema s.a rezolvat, a fost schimbat kitul de ambreiaj, 80% pe garantie si 20% am suportat eu...nu ma intreba de ce ca nu stiu, eu am fost multumit ca l.au schimbat si asa...

              Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

              Comment


              • @jr65
                Sa nu ai ezitari de acest fel. Ne putem ajuta intre noi doar daca comunicam si prezentam problemele intalnite.
                Este corect ce spui, la 4.300 km nu mai poate fi vorba de o problema de adaptare.
                Poate reusesti sa mai mergi cu o masina cu aceeasi motorizare pentru a putea vedea daca are acelasi comportament. Sau da o fuga la service sa o incerce si ei. Cine stie, poate chiar este o problema la ambreiaj.

                Succes!

                Comment


                • Multumesc. De la inceput am vrut sa rog un mecanic de la service să facă o probă, dar am mai amânat și apoi daca nu s-a ivit prilejul, m-am obișnuit cu ideea. Daca nu mă soma @iatagan sa spun ce anomalii am mai observat, aș mai fi așteptat să vina și altcineva cu ceva similar.

                  Comment


                  • Originally posted by RaduWra View Post
                    La mine agata de cand am luat-o in marcharier, foarte rar se intampla sa intre perfect.
                    Boala cutiilor Renault. N-ai ce face.

                    Comment


                    • In afara de asta au si cursa lunga intre viteze.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Boala cutiilor Renault. N-ai ce face.
                        Nu este numai la renault, in general marsarierrul nu este sincronizat, asta este motivul.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Interesant este că pe forumurile auto din România, indiferent de marca mașinii, îndată ce apare o "plângere" a cuiva în legătură cu proasta funcționare a vreunei componente sau cu vreo defecțiune majoră și desigur, evidentă, mai mult... constatată ulterior și în service...

                          ...pentru că unora nu li s-a întâmplat deloc (vai ce-aș vrea uneori să se ardă și alții fix cu problema altuia de care ei fac mișto), sar toți pe bietul om să-i spună că...

                          - ori nu știe să conducă mașina (cazul de față - indiferent de tipul cutiei de viteze)
                          - ori că i se pare ca e o problemă (când de fapt nu este... de fapt este el prea fraier sau prea ipohondru)
                          - ori că așa fac toate (da, știu, aici poate că ține de altele, un fel de calmare a "pacientului")
                          - ori nu i se crede o iotă din ce spune (în ideea că omul ăla chiar nu are ce face și se vaită pe forum? Pfff...)

                          Un pic offtopic, știu, dar cred că ați înțeles ce am vrut să zic...
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment


                          • Originally posted by mumus View Post
                            Nu este numai la renault, in general marsarierrul nu este sincronizat, asta este motivul.
                            Omul are cutie Renault, nu il ajuta daca ii spun ca si la alte marci se intampla.
                            Nici asa nu il ajuta ce i-am zis, dar macar:

                            - ori că așa fac toate (da, știu, aici poate că ține de altele, un fel de calmare a "pacientului")

                            Comment


                            • Big like, Cată!!! E vorba de jr65, sărmanul cu motor de 1.0

                              Comment


                              • Stiu ca tine de "calmarea pacientului" dar asta cu agatatul la marsarier, pot spune concret ca am intalnit problema la Ford, VW sau Opel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google