Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Catalin S. View Post
    Interesant este că pe forumurile auto din România, indiferent de marca mașinii, îndată ce apare o "plângere" a cuiva în legătură cu proasta funcționare a vreunei componente sau cu vreo defecțiune majoră și desigur, evidentă, mai mult... constatată ulterior și în service...

    ...pentru că unora nu li s-a întâmplat deloc (vai ce-aș vrea uneori să se ardă și alții fix cu problema altuia de care ei fac mișto), sar toți pe bietul om să-i spună că...

    - ori nu știe să conducă mașina (cazul de față - indiferent de tipul cutiei de viteze)
    - ori că i se pare ca e o problemă (când de fapt nu este... de fapt este el prea fraier sau prea ipohondru)
    - ori că așa fac toate (da, știu, aici poate că ține de altele, un fel de calmare a "pacientului")
    - ori nu i se crede o iotă din ce spune (în ideea că omul ăla chiar nu are ce face și se vaită pe forum? Pfff...)

    Un pic offtopic, știu, dar cred că ați înțeles ce am vrut să zic...
    1. Cauți o problemă similară cu a ta și postezi acolo.
    2. Nu găsești postezi într-un topic nou
    3. Majoritatea au descoperit Logan II de la X52ph2 încoace(2016+) uitând că modelul e fabricat din 10/2012 și mare parte din "probleme"(închipuite sau reale) au fost deja descoperite
    4. Cănd nu știi ce e ăla crowl deși ai Easy-R înseamnă că nu știi să conduci sau nu știi să citești - la alegere
    5. Când nu știi că semnalizarea merge doar cu motor pornit vezi pct 1
    6. Cand nu știi de ce s-a aprins alte defecțiuni electrice(ecranul de osciloscop) și mașina are deja un an, RTFM
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Logan 1,5 dCi
      - a pornit dimineata motorul la prima cheie.
      - a mers cam 20 de secunde, dupa care s-a oprit.
      - la urmatoarele incercari motorul invarte, dar nu porneste.
      Posibile cauze?

      Comment


      • Pompa de motorina are debit/functioneaza?

        Comment


        • dCi, de care euro5 euro6, martori aprinși, pompa de carburant de sub bachetă se aude?
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • N-am stat sa ma uit la ea. L-am luat pe Sanderica si am plecat. Daca nu o ia dupa-amiaza, la stanga si la service. Singurul lucru pe care pot incerca sa-l fac este sa amorsez manual para de cauciuc.
            Este din 2010.
            Nu stiu daca se aude, nici nu stiam ca se poate auzi.
            Cand dau la automat stau aprinsi martorii obisnuiti. Acum nu-mi dau seama daca cel portocaliu care semnifica probleme la emisii sau la motor trebuie sa se stinga dupa pornirea motorului . La automat sta aprins.

            Este Euro4.

            Am ajuns la masina, tot nu a pornit.
            Am deschis capota la motor, para de amorsare era moale. Am apasat-o de cateva ori pana s-a intarit si a pornit la sfert.
            Totusi am cateva nelamuriri. Para trebuie sa fie tare tot timpul? Din ce vad eu se inmoaie repede si nu cred ca e normal. Pierde presiune pe undeva? Pe unde?
            Cred ca urmatorul pas o sa fie schimbarea filtrului de motorina.
            Last edited by gabrieln1960; 27 September 2018, 14:23. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Ce am scris(pompa electrică de carburant) e valabil de la euro5 în sus...

              Vezi în secțiunea de Logan I
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Altă gâscă în altă traistă. La mine e ca la țâța vacii. Noroc că avem un motostivuitor Datsun cu acelasi sistem și mi-am adus aminte de para din cauciuc.
                Stiu ca nu am postat unde trebuie dar aici lumea dă mai mult cu nasul si puteam obține sfaturi mai multe.
                Cu ocazia asta l-am încălzit și pe Sanderica pentru excursia de sâmbătă.

                Comment


                • Nu trebuie sa fie tare para. Se intareste doar daca pompezi putin. Nu e normal ce s-a intamplat, mergi la o verificare sa nu ramai in drum.

                  Comment


                  • azi dimineata indicatorul de combustibil imi arata cu jumatate de rezervor in plus, m-am uitat peste tot la instalatia electrica, eu cred ca mai am 16 litri de benzina si imi arata cu o caramida mai putin din full.

                    Comment


                    • Eu v-am zis ca a mea produce ulei... Poate ca altele produc benzina.
                      Fiare... Din ce în ce mai prost făcute.

                      Comment


                      • Am rezolvat prin scoaterea bornei de la baterie. Acuma am făcut plinul să văd ce se întâmplă.

                        Comment


                        • Ai mai avut probleme cu uleiul ?

                          @sebibv, eu sunt convins ca la mine a fost pus mai mult ulei din uzina, a confirmat si mecanicul cand am facut revizia, a mai intalnit cazuri. Totul pleca de la conceptul ca trebuia pus 4,4 litri de ulei la nu stiu ce motoare, la 0.9tce trebuie pus 4,1lsi de aici surplusul. Eu am scos cam 300 ml din motor cand am observat ca este peste e nivel max la joja. La revizie s-a pus 4,1 l si era putin sub nivelul max, Am mai pus eu 100 ml si acum este chiar in dreptul nivelului maxim.
                          Last edited by C.Mike; 29 September 2018, 12:29. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Da, în continuare am.
                            E Radu aproape un cm sub maxim dupa revizie iar acum e la maxim. Nu pot reclama nimic. Cred ca e cumva legat și de faptul ca nu fac drumuri lungi. Dupa un drum la mare nu nu mai ca nu a crescut cu cred ca a scazut un pic. Acum vreau sa merg cu eco on sa vad ce se intampla. Poate are o legatura.... Daca sare de maxim nu ma mai rog de ei... Le scriu un email și apoidirect la anpc.


                            Le e cineva care face doar drumuri scurte ca mine? 10 km dus plus 10 intors de la munca iar apoi scurte deplasari in oras. Rar mai ies la 15-30 km in afara...

                            Comment


                            • Si de unde crezi ca ar putea sa creasca nivelul uleiului?

                              Comment


                              • Originally posted by sebibv View Post
                                ... e cineva care face doar drumuri scurte ca mine? 10 km dus plus 10 intors de la munca iar apoi scurte deplasari in oras. Rar mai ies la 15-30 km in afara...
                                La mine nici nu creste nici nu scade. A fost la revizie 2mm peste maxim dupa ce a pus mecanicosul 4 litri dar am scos cu seringa cca 200 ml si e la limita maxima acum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google