Originally posted by sebibv
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
-
20000,dar daca citesti in caietul de revizii afli ca se injumatateste intervalul daca mergi mai mult urban,si mai afli ca este o problema doar daca dupa rodaj consuma mai mult de 0,5 l la 1000 km. Frumos nu-i asa? Dar cum majoritatea cumparatorilor merg pana in 10000 km pe an (nu 40 sau 45000 km ca mine) nu va iesi prea curand la iveala problema asta cu consumul de ulei. Acum am 17000km ,sper sa nu ajung sa umblu cu butoiul de ulei dupa mine.
Comment
-
Creșterea nivelului de ulei, cauza posibila și f. probabilă amestecul bogat de carburant. Echivalent la motorul clasic, mers cu socul tras. Sau cum ar fi iarna, drumuri scurte cu motorul rece. Sau benzina nearsa din motive diverse diverse: scânteie slabă, bujie defecta, reglaj defectuos al aprinderii ... Cauze mai nasoale ar fi probleme de compresie (segmenți) sau supape. Sa nu uitam, f.important, ulei necorespunzator. Rezulta benzina in ulei, creșterea nivelului in baie.
După cum o prezinți, problema pare a avea una din primele cauze, mai obișnuite sa zicem. Dovada că la drum lung, benzina din amestecul cu uleiul intra in combustie și mai scade nivelul.
Ce s-ar putea verifica :
-daca motorul atinge temperatura de lucru în timp normal (dar nu avem indicator de temperatura).
- aprinderea (cu tester la service, că nu mai e Dacia 1300). Pe tester, va spune ceva și de bujii, de energie a scânteii, reglajul aprinderii.
Toate astea se leagă între ele și ar fi la rândul lor cauză că motorul sa nu se încălzească.
Daca ai fi spus și ceva despre lipsa de putere în regim de repriza sau sarcina, ori tendința de înecare ... mai focalizam analiza.
Oricum, daca tot s-a petrecut fenomenul și mai ales daca a reapărut, uleiul oricum ar fi fost inițial, nu cred că mai prezintă încredere.
Comment
-
Salutare,am si eu o intrebare,Loganul meu de 0.9 Tce easy-r din 2017 imi arata mereu cati kilometri mai am pana la schimbul de ulei.La inceput imi arata 20.000km dar pe masura ce timpul trece si km se aduna imi arata sa fac schimbul la 15.000km,nu la 20.000,primul sxhimb l-am facut la 6 luni si 15.000 km,acum am 28.000km si imi arata ca mai am 2300 km.Din colegii de taxi la nici unul nu arata ca la mine,care ar fi explicatia?
Comment
-
raulz0r, C.Mike, sebibv... fara rautate v-o zic: mai bine inchiriati masini pe perioada concediilor si-n rest mergeti cu taxi sau transport in comun. nu merita banii aruncati pe masina, combustibil, revizii si-alte alea (ambreiaje, eventual)... serios! inchiriati-va un taximetrist ca sa va luati copiii de la scoala - programe individuale de fidelizare. nu aruncati banii pe geam; sau aruncati-i, cum vreti, sint banii vostri.
dar considerind "rentabilizarea produsului"... iese cam cu minus - nici motorul nu se incalzeste, uleiul din cutie chiar mai putin de-atit si catalizatorul face treaba cu un mare "minus".
adica... inteleg ideea de "confort", dar multe alte aspecte- iese nasoale.
deci, chiar pe bune si fara "flacari"! eu chiar stiu pe ce ard 2x 6% diesel/zi...
nu va mai complicati inutil vietile. dupa cum ziceam si acu` vreo doua zile - de banii aia mai bine iti cumperi ceva frumos de ziua ta; sau, ca sa fiti si mai mieji, cumparati ceva frumos la aniversarea casniciilor (dupa caz, obviously)Last edited by devreg; 29 September 2018, 23:38.
Comment
-
RCA 85
Rovinieta 28
Impozit 12 1,2-1,5 cmc
CASCO 250
Rev consum 120 ulei, filtre
Rev teh 80 curele la 4 ani, frâna
Consumab 22 deo, sterg, lichid parb
Curățenie 160 ext 110, int 50
Anvelope 65 4 ani un set
Traseu oraș 346 15 km/zi x 21 x 11, 8%, 1,25euro
Total 1168
Taxi oraș 1435 15 km/zi x 21 x 11, 1,7 lei/km+pornire
Am reluat un calcul al costului proprietății unei mașini mici folosită doar pentru naveta urbană la serviciu. Total 1168 € / an. Față de 1435 € / an pentru un taxi. Tabelul nu include pierderea financiară a valorii mașinii care nu se simte decât în cazul vânzării. Nu vinzi, nu ai pierdere. Măcar 500€ anual, dacă nu cumva 1000€ în primii 2 ani.
Eu reduc din costuri renunțând la CASCO și îmi fac singur curățenia mașinii.Last edited by gecmc94; 30 September 2018, 00:37.
Comment
-
Originally posted by devreg View Postraulz0r, C.Mike, sebibv... fara rautate v-o zic: mai bine inchiriati masini pe perioada concediilor si-n rest mergeti cu taxi sau transport in comun. nu merita banii aruncati pe masina, combustibil, revizii si-alte alea (ambreiaje, eventual)... serios! inchiriati-va un taximetrist ca sa va luati copiii de la scoala - programe individuale de fidelizare. nu aruncati banii pe geam; sau aruncati-i, cum vreti, sint banii vostri.
dar considerind "rentabilizarea produsului"... iese cam cu minus - nici motorul nu se incalzeste, uleiul din cutie chiar mai putin de-atit si catalizatorul face treaba cu un mare "minus".
adica... inteleg ideea de "confort", dar multe alte aspecte- iese nasoale.
deci, chiar pe bune si fara "flacari"! eu chiar stiu pe ce ard 2x 6% diesel/zi...
nu va mai complicati inutil vietile. dupa cum ziceam si acu` vreo doua zile - de banii aia mai bine iti cumperi ceva frumos de ziua ta; sau, ca sa fiti si mai mieji, cumparati ceva frumos la aniversarea casniciilor (dupa caz, obviously)
Comment
-
Comment
-
@devreg, multumesc pentru lipsa de rautate, grija pentru eficienta noastra financiara si pentru sfat. Nu multumesc...
Prefer masina personala, am 15000km facuti intr-un an(cam putin anul asta) , eu doar in sezonul rece limitez "iesirile", asta discutam cu @sebibv...drumuri scurte pe timp rece.....? nivel ulei.
Ai las si pe ceilalti sa iti multumeasca si ei pentru sfat.
Comment
Comment