Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu daca asta e thread-ul unde e cel mai potrivit sa pun intrebarea dar...
    Verificarea si eventual reglarea farurilor fac obiectul garantiei ?
    Adica daca ma duc la dealer sa verific daca farurile sunt reglate corect va trebui sa platesc acest serviciu ?
    Am trimis un mail si celor de la Caremil dar parca nu am rabdare pana imi vor raspunde
    "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
    "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

    Comment


    • Eu tind sa cred ca verificarea si reglarea farurilor nu fac obiectul garantiei. La fel cu nu fac obiectul garantiei, becurile, amortizoarele, ambreiajul.

      Comment


      • Si eu i-am rugat sa mi le regleze in reprezentanta la ultima revizie ... si nu am platit nimic in plus. Nu stiu daca acest fapt este acoperit de garantie dar nu vad de ce nu ar fi.
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • Si eu am solicitat sa regleze farurile ca nu eram multumit cum erau reglate si nu am platit nimic la reprezentanta dacia.

          Comment


          • "Din fabrică" Loganul meu nu a avut şufa prinsă în suportul de reglare pentru farul drept! Mi-am dat seama deoarece doar unul din faruri putea fi ridicat/coborât! Am trecut pe la un mecanic şi mi l-a reglat la un perete!

            Noutăţi despre ambreiaj?!

            Stimă

            Comment


            • Tot pe cabluri e reglajul farurilor la L2 ? Pina si Matizul avea motorase in faruri...si potentiometru in bord...
              Automobil Ultra Low Cost cum se zicea pe aici

              Comment


              • @danpetrovan Mai degraba din transport si pregatire de livrare.

                @bogdan_cr: Unde e problema tehnica? ULC se refera la navigatie, nu masina.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Nu e o problema tehnica faptul ca e actionare pe cabluri, ( decit ca acele cabluri cam incurca locul si asa inghesuit de sub capota motor ), ziceam si eu asa ca de la Matiz incoace ne-om mai fi perfectionat si noi, logan1 pe cabluri, ok, nu-i problema, dar si tu logane2 tot pe cabluri ? Ei zic, in reclama, design, tehnologie etc...m-am mirat si eu, atita tot, scuze...

                  Comment


                  • Salut acum 3 saptamani , intr-o duminica am ramas cu volanul blocat (nu s-a putut debloca decat dupa interventia unui reprezentant Dacia ) .Volanul deblocat,dar faza lunga ,pozitiile spate ,claxon ,lumini bord si casetofon nu mai functionau .Am mers la service si mi-au zis ca trebuie sa schimbe contactul ,am fost chemat miercuri (2 aprilie ) sa duc masina si ieri sa vin sa o ridic ca e gata. Primul lucru cand m-am urcat in masina a fost sa verific , si ca sa vezi aceeasi problema . Au imbarligat-o ca nici nu stiau de problema ,ca ei au schimbat si chestii de genu .Acum masina este in service dar "meseriasii" si "inginerii " de la Dacia nu stiu ce sa ii faca ,nu au m-ai intalnit aceasta problema . A mai patit cineva ceva de genul ? cat au voie sa imi tina masina in service ?

                    Comment


                    • Originally posted by M_Radu View Post
                      Am ambele dotari, mersi de precizare.

                      In alta ordine de idei, cei de la service mi-au dat minunata veste ca dureaza 3 saptamani sa aduca piesele, nu sunt pe stoc. Oare de unde le aduc?
                      mie mi-au adus din Franta o conducta de alimentare.Ce sa vezi?era piesa gresita,eu avand 1,2,nu 1.4
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • @danpetrovan: Nu mai am noutati despre ambreiaj. Evident ca service-ul Dacia nu s-a tinut de cuvant si nu m-au sunat in 3 zile cum au zis, am sunat eu sa intreb daca au venit piesele. Bineinteles ca nu venisera si termenul s-a prelungit la 3 saptamani cu motivarea uluitoare pentru mine: Nu stim ce piesa sa comandam pentru ca nu stim codul piesei si asteptam sa ne spuna DACIA codul piesei ca sa o putem comanda, de unde oare? Tot de la DACIA!
                        Piesa buclucasa este, din cate am inteles eu, reperul nr. 8 de pe schema postata mai sus de bogdan_cr. Asadar, daca cumva reusiti voi sa aflati codul piesei, rogu-va, dati-mi-l si mie sa-i ajut pe cei de la Dacia sa-mi repare si mie masina in garantie.
                        Mie mi se pare penibil si parca nu-mi vine sa cred, dar, deocamdata astept.
                        Revin cu noutati.

                        PS. Evident ca m-au sunat de la client service de la Meridian sa ma intrebe daca sunt multumit de modalitatea de solutionare a sesizarii mele telefonice....

                        Comment


                        • Teoretic pentru K9K (L8MW) codul piesei este:
                          306104118R, cilindru emitator, 102euro.

                          Pentru o identificare mai precisa am nevoie de datele de pe placuta ovala de pe stalpul din dreapta fata (le poti trimite prin PM).
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Şi când te gândeşti că Meridian este cel mai mare dealer Dacia din Bucureşti, cu cele mai mari vânzări!
                            Oare Dacotec-ul (Inginer şcolit de Dacia la Academia lor şi fără de care niciun Service Reprezentanţă Dacia nu poate funcţiona) de acolo, chiar nu ştie despre ce reper este vorba? Că doar "stau" pe un "munte" de documentaţii!

                            Comment


                            • @t0rquemada: ti-am trimis PM.

                              Mersi

                              Comment


                              • Cei care aveti motoare de 1.2 va rog sa faceti un test.
                                Porniti motorul iar cand da sa decelereze ca sa ajunga la turatia de relanti (cam la 1-2 secunde dupa ce se da la automat) miscati volanul stanga-dreapta.

                                La mine murea motorul uneori cand dadeam la automat dar nu mereu si nu stiam din ce cauza.
                                Astazi, din greseala, am descoperit ca motorul se opreste cand rotesc de volan dupa ce dau la automat. Am repetat de mai multe ori si s-a oprit de fiecare data.

                                Cred ca este o problema de fabrica nerezolvata.

                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google