If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu in 13k de km nu am completat nici un ml, si nivelul pe joja este app, ca atunci cand s a livrat masina la 3/4 din joja, la fel nivelul masurat cu masina parcata in acelasi loc, la o diferenta de 8.5 ore de la oprire (parcarea de la munca).
Culmea, eu eram obisnuit sa completez app 1 l intre schimburi 10k km (skoda fabia 1.9sdi)
da, si la mine caraie pe toate trepetele,(inainte am sa schimb si filtru eventual sa pornesc fara capac poate "scuipa"ceva frunze ). Daca nu se rezolva pe grantie, inca am pana in Iulie 2019
Eu nu aș merge la garanție pentru problema asta.
Mi-e că mă vor trimite ăia la plimbare. Prefer să merg pentru chestii mai grave. Și apoi îi înțeleg. Sunt și ei oameni.
Toti colegii (taximetristi) cu motorizare 1.0 spun ca le consuma ulei.
Acum să nu confundăm nr. de km. pe care îi parcurge un taximetrist pe lună cu distanțele făcute de un șofer amator în același interval de timp.
Oarecum este logic să schimbe uleiul mai des, implicit, deși sună "negativ", să le pape ulei.
Scuze pentru rapsunsul intarziat.
Pe joja, dupa schimb, uleiul a fost cu aproximativ 10 mm mai jos de maxim. Acum este aproape de maxim. Nu stiu daca e placebo sau nu dar mi se pare ca a scazut o idee. De ceva timp merg doar cu ECO on si incerc sa las motorul un pic pornit inainte sa plec.
Verific nivelul uleiului mereu in acelasi loc (am acelasi loc de pacare)
Nu a masurat nimeni uleiul scos, chiar daca, idiotii de la Dacia, dupa reclamatie, au zis ca l-au si analizat.
Ok, problema e că la la 4,1L ai maxim pe jojă, la 4L ai fix 5 mm sub maxim pe jojă, deci în cazul tău aveai sub 4L
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
La mine nivelul uleiului pe joja se menține constant pe nivelul maxim după aproape 10luni de utilizare si aproximativ 5500km. Probabil în regim de taxi si la un anumit număr de km există o oarecare scădere a nivelului de ulei dar la mine este insesizabilă la regimul cum o utilizez.
10 luni - 17 mii km, nivel joja - sub max cu 5mm. Ulei RNTech 5W40.
PS: ptr Sebi, in rest vad ca se dicuta despre SCe o sa trec la Valvoline MaxLife, am auzit ca "spala bine motorul" si ca dispare in totalitate senzatia de 3 pistoane (revin cu pareri).
Deci a mancat ulei sau a fost asa de la inceput - cu 5 mm sub maxim? Ai completat intre timp?
Uleiul nu reduce vibratiile la motorul cu trei pistoane si in general la nici un motor. Nu exista un mecanism logic prin care sa faca acest lucru.
[QUOTE=Catalin S.;1807502]Eu nu aș merge la garanție pentru problema asta.
Mi-e că mă vor trimite ăia la plimbare. Prefer să merg pentru chestii mai grave. Și apoi îi înțeleg. Sunt și ei oameni.
) nu prea cred,aven clinciuri grele!
Pe treapa 2-3-4, vibreaza tot bordul, pe 1 doar suiera.
"Pe principiul asa fac toate" la mine nu tine!
Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment