Aveam antigel ramas de la Solenza, tot Glaceol RX Type D, ramas de cand am schimbat distributia la masina. Era tot verde ca cel din rezervor
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by sebibv View Post@ady...nu mai stiu cum arata acea garnitura. Nu costa nimic. Insa nu cred ca merita sa o trimit.
Totusi, eu cred ca problema ta este banda dublu adeziva de la bandou, nu garnitura lămpilor care parca nu e detașabilă.
Dacă e acel burete adeziv, trebuie alt bandou. Am patit la fel. Am cumpărat unul nou cu 120 de lei de pe olx.
Le Am recitit postul. Da, bandou nou+curățare resturi de pe vopsea (cu alcool izopropilic - testeaza înainte pealta suprafață). Atenție deosebita la demontare-montare + demontare/montare lămpi număr. Te pot ajuta cu alte detalii a am trecut prin asta.
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostNu stie nimeni de tuningIntalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).
Comment
-
Mai mult ca sigur o poți reseta contra-cost intr-o reprezentanța fără să faci alta intervenție la mașină mai ales că ești conștient că s-a pierdut garanția în urma modificărilor si nu ai astfel de pretenții. Or să apară destule situații de acest gen la ieșirea mașinilor din garanție pentru cei ce nu mai apelează la reprezentanțe pentru revizii post garanție.
Comment
-
Probabil că la un moment dat vor apărea și pe căi neoficiale soluții de rezolvare doar ca trebuie sa găsești persoana potrivită dar până una alta ori se apelează la o reprezentanță ori se acceptă situația și se stă cu martori aprinși în bord.
Oricum la ieșirea din garanție se poate apela la o reprezentanță doar pentru manopera nemaifiind condiționat de cele mai multe ori să accepți piesele lor mult mai scumpe si cu această ocazie se rezolva si martorii din bord. Cu toate că și manopera este ceva mai scumpă decât la terți nu cred că o să găsim pe cineva să facă asta aproape gratis si nu cred că sunt prea multi care au posibilitatea să-și facă schimburile uzuale din diferite motive. (lipsa de scule, îndemânare, locație, timp disponibil etc).
Comment
-
-
Asa era si la opel, cu o combinatie de pedale si manete se putea reseta, si parca si la reno se reseta usor de tot. La seat nu am treaba, ca deobicei schimb mai repede uleiul fata de cand spune elUn om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Sa incep si eu cum se cuvine! https://www.youtube.com/watch?v=t93_JBlaOZU
S-a stricat supermotorul
Am mers la Meridian Nord, porniri la rece cu mecanicii si "SHEFII" de la garantii - Simptomele din filmulet - Raspuns Service Meridian : Masina nu are nici o problema tehnica. Este perfect normal pt 0.9
Caz nerezolvat.
Merg saptamana trecuta la Autocobalcescu, aceeasi problema. Doar ca: Seful de service Dacia de acolo, ascultand sunetul produs de motor ( in filmulet ), a spus: DA, masina are o problema. Va ramane in teste la noi. Ok. le-am lasat masina 4 zile, raspuns: Nu are nici un defect stocat, s-au studiat parametrii de pornire, alimentare, TOT. Recomandare Autocobalcescu , inlocuire conbustibil ... Bre, bag aceeasi benzina pe care o bag si in Bora ( 95 si 99 ) Sa nu mi ziceti ca trebuia strict 98
Oare este normal ca la motorul asta Euro6, sa scot negreala de pe toba? Avand 3210km ?
Deci, masina asta are ceva, la pornire DOAR la rece timp de 2:30 sec, cronometrat, dar nu stie nimeni ce. CLIP-ul nu arata absolut nimic.
Voi suna la vocea clientuluiLast edited by andrei_mircea; 14 October 2018, 22:53.My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Comment