Eu zic ca sunt probleme de aprindere , bujii/fise/bobine .
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
DannyMC - am inteles, deci sa fie normala chestia cu toba innegrita . Multumesc!
iatagan - Foarte serios!! dupa ce sta la relantiu 2:30/40 sec NU MAI face. Este absolut normala.
prometheus - Motoru asta are bobine, asta am suspectat si eu, nefiind inginer sau "inginer" la service Dacia. Le-am batut apropouri sa inlocuiasca prin proba bobine sau bujii, au incercat sa evite un raspuns, de aici tragand singur concluzia. Fara scandal la vocea clientului NU fac nimic. Sa ma caute in baza de date, am fisa de intrare in reparatie la 2 reprezentante cu aceeasi problema. Nu-i bai.. ma mai duc la unaMy turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
@Andrei-mircea, cum am si eu dilema ce e cu sunetul asta: https://drive.google.com/drive/folde...FYvF6fT4zSXuBJ de la 00:45 la 00:55 si de la 01:36 la 01:46 . La fel, nu am primit un raspuns concret, doar sa schimb benzina... La tine e mult mai nasol dar in linii mari, aceeasi atitudine.
Comment
-
Pai normal c-au evitat un raspuns , nu vreau sa generalizez ,dar multi dintre ei nu sunt in stare nici sa execute un schimb de ulei cum trebuie , fara sa ai scurgeri pe la busonul de golire , fara sa-ti buseasca filtru de ulei prin strangere exagerata , ce pretentii sa mai ceri pentru un schimb de bujii/bobine care la motoarele din ziua de azi sunt destul de greu de inlocuit mai ales cand n-ai scula care trebuie , poti sa faci o mizerie de toata frumusetea , din aceste motive se codesc , si dupa ce primesc reclamatii , se mira ca de ce este clientul rau.
Daca zici ca-ti face asa de pe la 200 km , e clar ca-i ceva defect de fabricatie , mizez pe acest sector - aprindere bobine/buji pentru ca asta pare , are intreruperi la accelerare , se vede/aude destul de clar , oricum ce se vede in acel clip nu-i normal , vrajeli cu comportament normal la motor in 3 pistoane.
Cauta un service competent.Last edited by prometheus; 15 October 2018, 00:18.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by andrei_mircea View PostSa incep si eu cum se cuvine! https://www.youtube.com/watch?v=t93_JBlaOZU
S-a stricat supermotorul
Am mers la Meridian Nord, porniri la rece cu mecanicii si "SHEFII" de la garantii - Simptomele din filmulet - Raspuns Service Meridian : Masina nu are nici o problema tehnica. Este perfect normal pt 0.9
Caz nerezolvat.
Merg saptamana trecuta la Autocobalcescu, aceeasi problema. Doar ca: Seful de service Dacia de acolo, ascultand sunetul produs de motor ( in filmulet ), a spus: DA, masina are o problema. Va ramane in teste la noi. Ok. le-am lasat masina 4 zile, raspuns: Nu are nici un defect stocat, s-au studiat parametrii de pornire, alimentare, TOT. Recomandare Autocobalcescu , inlocuire conbustibil ... Bre, bag aceeasi benzina pe care o bag si in Bora ( 95 si 99 ) Sa nu mi ziceti ca trebuia strict 98
Oare este normal ca la motorul asta Euro6, sa scot negreala de pe toba? Avand 3210km ?
Deci, masina asta are ceva, la pornire DOAR la rece timp de 2:30 sec, cronometrat, dar nu stie nimeni ce. CLIP-ul nu arata absolut nimic.
Voi suna la vocea clientului
- masina porneste si sta turata la 1200 rpm chiar daca motorul e relativ cald; toata vara pornea astfel dupa o zi de stat in soare;
- anomalia se manifeste doar la porniri cu temp motorul intre aprox 15 - 30 gr. Si doar in aceste conditii.
Am facut 10.000 km cu astfel de porniri si fenomenul nu pare sa fi afectat ceva la motor. Am testat fenomenul si pe alt 0.9 tce din 2015/ 40000 km si am identificat aceesi situatie.
Parerea mea e ca problema e din soft si nicidecum ceva mecanic. Sunt curios daca vei rezolva ceva cu Dacia.
Comment
-
Si pana la urma care ar fi problema cu care va confruntati? Ca sta un pic turata la pornire sau ca e mai zgomotoasa la rece? Eu am prins Dacia 1300 cu soc manual, astea noi mi se par perfecte.
Teava se afuma la 0.9 am observat asta la toate.
Comment
-
Ieri cand am facut 4,5 km in 55 de minute din cauza "la maratonul pestelui fript", am constatat ca maneta schimbatorului de viteze are un joc extrem de mare (sau enorm de mare cum s-ar zice ). Adica se misca 2-3 cm in toate directiile cand e la punctul mort, fara sa-l fortez vreun pic, inainte sa ajunga la momentul firesc, specific.
Alta "descoperire" a fost ca am un scartait undeva in spate cand calc frana, ca atunci cand trag frana de mana, iar dupa ce dau cu spatele si franez se aude un fel de "clonc". Am eliminat orice ar fi putut produce zgomot in portbagaj. Zgomotul e undeva in puntea din spate. Pana ieri nu am bagat de seama sa fi facut asa in nici unul din cazurile expuse.
Se incadreaza la "asa face toate" sau e de mers la "meseriasi"?Last edited by Fanez; 15 October 2018, 08:11.
Comment
-
Originally posted by valioglu View PostSi pana la urma care ar fi problema cu care va confruntati? Ca sta un pic turata la pornire sau ca e mai zgomotoasa la rece? Eu am prins Dacia 1300 cu soc manual, astea noi mi se par perfecte.
Teava se afuma la 0.9 am observat asta la toate.
- la pornire cu motorul cald sta turata la 1200 rpm si la accelerare in gol motorul scoate un zgomot mai ciudat pana iese din soc; ar fi trebuit sa iasa rapid din soc si sa duca turatia la relanti;
- in schimb la pornire la temperaturi la scazute (sub 5 gr), motorul nu sta in soc. Adica in loc sa stea turata peste 1000 rpm si sa scada treptat pe masura ce se incalzeste, turatia scade rapid la relanti si se tot balbaiei vreun minut pana o se stabilizeaza.
Adica e exact "pe invers": la cald sta turata in soc+zgomot accelerare in gol (ca in videoclip),la rece nu sta in soc si vrea sa stea direct in relanti.Last edited by cyrusmddd; 15 October 2018, 09:16.
Comment
-
Originally posted by cyrusmddd View PostCeea ce am vazut pe filmulet este exact fenomenul cu care ma confrunt de cand am masina:
- masina porneste si sta turata la 1200 rpm chiar daca motorul e relativ cald; toata vara pornea astfel dupa o zi de stat in soare;
- anomalia se manifeste doar la porniri cu temp motorul intre aprox 15 - 30 gr. Si doar in aceste conditii.
Am facut 10.000 km cu astfel de porniri si fenomenul nu pare sa fi afectat ceva la motor. Am testat fenomenul si pe alt 0.9 tce din 2015/ 40000 km si am identificat aceesi situatie.
Parerea mea e ca problema e din soft si nicidecum ceva mecanic. Sunt curios daca vei rezolva ceva cu Dacia.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Sunt legate una de alta.
Zgomotul apare doar atunci cat sta turata in soc la 1200 rpm. Dupa iese din soc zgomotul dispare imediat.
Andrei mircea poate confirma.
Torquemada, testeaza te rog pornirea si la a ta cand temp motor e intre 15- 30 gr si spune ne cum se manifesta
Sent from my SM-G920F using TapatalkLast edited by cyrusmddd; 15 October 2018, 10:36.
Comment
-
Salutare tuturor! Sunt nou pe acest forum, scriu pe telefon și sper că nu greșesc locația în care mă adresez pentru următoarea problemă:
Am cumpărat în Sandero 2 cu ceva timp in urma, motorizarea 0.9 Tce și mă confrunt cu două anomalii:
1. Dimineață când pornesc motorul (undeva pe la 3-4°) pornește la prima cheie dar nu la sfert.
2. Dacă stă în soare puțin pornește rapid, însă ramane la cca. 1500 de rot/min vreo 2 minute. Motorul are 30.000 de km. Aștept orice părere ...
Comment
Comment