Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am urmarit acest aspect. Dar probabil creste putin cat sa compenseze compresorul pus in functiune

    Comment


    • Dupa parerea mea masina din film nu are nici o problema
      Este specific 0.9 tce
      sigpic

      Comment


      • @ cyrusmddd. Pentru mine cei din reprezentanta au fost OK. Daca ar fi o problema pare a fi la Dacia. Asa cum ai spus bataia de cap ar fi prea mare.
        Dupa ce iese din soc: trage,consuma la fel, se tureaza linear, ulei nu consuma.
        Daca nici nu trepideaza ar parea ca ar fi acceptabil.
        Eu am mai spus ca softul Dacia este mai simplist. Dar asta nu inseamna neaparat ca este cel mai rau.
        Oricum as recomanda putina grija si atentie cu masinutele astea (mai ales pornirea la rece dar si utilizarea). Update-ul ala ar trebui sa ajute. Sincer m-as ingrijora mai tare de subturare (ECO on, AC on, consumatori aditionali, etc)
        Pe de alta parte cred ca te bucuri si tu de ea. Eu si dupa mai bine de un an (cred ca a ta e mai batranica cu cateva zile si alta motorizare) o admir.
        Despre eventuale probabile probleme este alta discutie.
        Last edited by Gil26; 15 October 2018, 18:26.

        Comment


        • zgomot ca de toba sparta 1.5 dci 90cp

          am urmatoarea problema
          la temperaturi de pana in 10-15 grade, dimineata la rece, pana se incalzeste motorul, are un zgomot ca de toba sparta !
          a mai intalnit cineva problema respectiva ?
          motor 1.5dci 90cp

          Comment


          • Originally posted by Gil26 View Post
            @ cyrusmddd. Pentru mine cei din reprezentanta au fost OK. Daca ar fi o problema pare a fi la Dacia. Asa cum ai spus bataia de cap ar fi prea mare.

            Daca nici nu trepideaza ar parea ca ar fi acceptabil.
            Eu am mai spus ca softul Dacia este mai simplist. Dar asta nu inseamna neaparat ca este cel mai rau.
            Oricum as recomanda putina grija si atentie cu masinutele astea (mai ales pornirea la rece dar si utilizarea). Update-ul ala ar trebui sa ajute. Sincer m-as ingrijora mai tare de subturare (ECO on, AC on, consumatori aditionali, etc)
            Pe de alta parte cred ca te bucuri si tu de ea. Eu si dupa mai bine de un an (cred ca a ta e mai batranica cu cateva zile si alta motorizare) o admir.
            Despre eventuale probabile probleme este alta discutie.
            Eu nu am treaba cu trepidatiile pt ca am cutie manuala (daca la asta te referi).

            In afara de subiectul cu pornirile despre care s-a discutat, nu prea am ce obiecta la masina. Chiar imi place si isi face treaba zi de zi. 😊

            Comment


            • De cand motoarele pe injectie au soc? Poate-mi scapa mie. Motorul se tureaza singur cand are nevoie de resurse mai mari...
              La rece doar mareste amestecul (aka injecteaza mai multa benzina)....si nu ca sa incalzeasca...ci pt simplul fapt ca se "atomizeaza" benzina mai greu.si ca sa functioneze (aka sa se aprinda) are nevoie de un raport mai.mic intre aer si benzina. De turat, se tureaza pentru ca puterea furnizata este mai mica la rece...si sa nu tremure si sa dea in nas. In rest...doar ca sa are nevoie de resurse : motor mai clad, poate incarca bateria mai repede. Etc

              Trimis de pe al meu SM-A605FN folosind Tapatalk

              Comment


              • cyrusmddd - Nu cred ca mai exista service competent. ori nu-si dau interesul vazand ca e masina in garantie ori chiar sunt prosti. Ingineri pe hartie, doar
                prometheus... aprindere zic si eu.
                Chiar azi am incercat sa sun de N ori la vocea clientului, inafara de "tipa robot" nu am auzit o alta voce.... Ori era mare petrecere la ei ori "da-i ba dracu p-astia de suna"
                Discutie intre mine si inginerul de la Autocobalcescu, haideti sa probam, macar cu alte bobine si sa facem/faceti o pornire intr-o dimineata: Nu putem face acest lucru fara acceptul uzinei.
                Am inteles, bobine nu, bujii nu, la ECU nu se poate face update, vre-un senzor de pe galeria de admisie, clapeta de acceleratie se poate "calibra" precum la golfurile 4 cu vcds.. Nimeni nu stie sau nu vrea sa investigheze. Au avut masina 4 zile acolo.. inafara ca au pus Clip-ul de cateva ori nu au facut absolut nimic.
                Mai incerc cu un service dupa care ma indrept usor usor catre opc cu toroapele lor...
                Numai zic, de vre-o 2zile, am asa: trosnitura geam sofer la inchidere, sunete dubioase in fata de usa dreapta sau dreapta spate, sina de la scaunul soferului joaca suficient de bine cat sa simt cand plec de pe loc... etc.
                Motorul nu a mai fost menajat, de pe la 2800 si ceva de km a inceput sa vada 5mii 6mii. In prezent 3269km
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • De turat, se tureaza pentru ca puterea furnizata este mai mica la rece
                  Corect. Si de aici cred ca pleaca totul.
                  De aia am tipicul meu la pornirea la rece (indiferent de marca masinii, soft, temperatura exterioara, etc.). Iar unii pot argumenta ca la cele noi si superdestepte nu e nevoie. Poate. Fiecare procedeaza cum doreste.

                  As sublinia ideea colegului andrei_mircea. Daca ai o problema (alta decat cele uzuale sau revizii banale) la masinile astea noi ai nevoie de un mecanic bun. Altfel e bajbaiala, fustrare si nervi. Dar si la alte marci in reprezentante e jale mare cu problemele "mai delicate".
                  Last edited by Gil26; 15 October 2018, 20:00.

                  Comment


                  • Originally posted by nitusararu View Post
                    am urmatoarea problema
                    la temperaturi de pana in 10-15 grade, dimineata la rece, pana se incalzeste motorul, are un zgomot ca de toba sparta !
                    a mai intalnit cineva problema respectiva ?
                    motor 1.5dci 90cp
                    Nitusararu si mie imi face asa uneori si nu am idee de la ce ar putea fi... 1.5 dci 75cp

                    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Originally posted by andrei_mircea View Post
                      Motorul nu a mai fost menajat, de pe la 2800 si ceva de km a inceput sa vada 5mii 6mii. In prezent 3269km
                      Poate aici e cheia problemei... 5000-6000 rpm... Eu mai mult de 4000 nu i-am dat niciodata ca nu am avut de ce... Si merg normal, la limita + 9 km/h , depasesc etc.

                      Comment


                      • Deci,
                        Așa e prima pornire a zilei - la cald
                        videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

                        Pare normală comportarea.
                        Apropo, vă place cum face vitezometru?!
                        Logan 0.9 TCe 2018

                        Comment


                        • Nu am inteles asta cu prima pornire a zilei la cald. Adica daca e prima pornire a zilei deci e la rece, ca e motorul neincalzit, asta inseamna cand spui la rece.
                          Mi se pare ca merge ok, pare ca se aude un gajait, dar toate il au, e zgomotul specific acestui motor.
                          Partea cu vitezometrul s-a mai discutat.

                          Comment


                          • Data viitoare accelereaza mai usor in gol, pana pe la 1500 rpm (sprituri) si zi ne daca ti se pare ca merge rotund sau putin innecat.

                            Comment


                            • iatagan..."problema" am depistat-o pe la 250km...in prima faza am zis mi s-a parut dar a facut lafel a doua, a treia, a patra zi si pana azi. am inceput sa o alerg de vre-o saptamana. Nu are treaba ca o alerg, citeste cateva posturi mai in spate.
                              - Se manifesta doar la rece timp de 2:40 sec. punct .

                              cyrusmddd - am sesizat si in filmuletul lui anduvirgil sunetul pe care il face si a mea, dar el accelereaza destul de repejor catre 1500rpm, sunt convins ca ii face si lui daca accelereaza in sprituri, incet
                              Last edited by andrei_mircea; 15 October 2018, 21:19. Reason: Automerged Doublepost
                              My turbo lag, give your MPI, a chance

                              Comment


                              • Ca-i normal ca nu-i normal , mie nu-mi place cum se manifesta acest motor , inteleg ca are doar 3 pistoane si cica ar fi normal acel comportament postat in clipul lui Mircea , Ecoboost-ul de Ford , sau cel de pe Toyota Aygo/Peugeot 107/Hyundai i10 ca fapt divers , sunt tot motoare in 3 pistoane , dar nu se manifesta asa !
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google