Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Midnighte, ai o inregistrare audio cu sunetul?

    Comment


    • Domnilor, am o mica problema, cand am peste 50 km/h, la frana puternica masina trage dreapta si ABS-ul intra tarziu. Daca am sub 50km/h, franeaza drept si ABS-ul intra imediat. Ce ar putea fi? Imi e greata sa merg la reprezentanta, ca aia imi fac test la 30km/h si imi zic ca nu e nimic, se uita putin la roti si placute si iar, imi zic ca totul este bine.

      Comment


      • Ridica masina si verifica rotirea libera a rotilor; e posibil ca una sa se miste mai greu caz in caz in care trebuie realizata miscarea libera a culiselor etrier(demontare roata, etrier si gresare culise)
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by iatagan View Post
          @Midnighte, ai o inregistrare audio cu sunetul?
          Nu, dar cred ca as putea face. Oricum e barait care se aude doar din interiorul masinii, din partea dreapta si se transmite apoi in toata caroseria.

          Comment


          • Cred ca acelasi sunet il am si eu, tot din dreapta se aude, chiar si dupa ce am schimbat filtrul de motorina cu totul.
            M-a disperat.
            Last edited by 77sky; 24 October 2018, 22:33.

            Comment


            • Apropo de cei cu probleme la Easy-R, daca va incalzeste, cred ca si masina mea manifesta vibratii asemanatoare desi am cutie manuala (1.5 dCI). Problema o intalnesc in oras dupa ce e cald motorul. La pornirea de pe loc si la schimbarea in treapta II vibreaza uneori mai puternic, alte ori mai putin in timp ce eliberez ambreiajul si dispare imediat ce las de tot ambreiajul. Singura cale de a evita vibratia e sa turez motorul la peste 2.500 rot inainte de plecarea de pe loc, iar inainte de schimbarea in treapta 2 la peste 3000 rot, regim care nu e prea comod in aglomeratie (accelerare si franare puternica).

              Comment


              • Pe mine unu nu ma incalzeste deloc,dar daca face si la diesel manual inseamna ca problema chiar este la calitatea ambreiajului.

                Comment


                • Ar trebui sa va adresati la garantii; poate la un moment dat vor face si ceva modificari pentru a remedia problema, nu doar sa schimbe piese identice.

                  Comment


                  • Schimba cu piese care le trimite uzina pentru garantie, nu ce vrea mecanicul sau noi. Ce zice uzina aia monteaza ca uzina plateste.

                    Comment


                    • Originally posted by ady_dragan View Post
                      Apropo de cei cu probleme la Easy-R, daca va incalzeste, cred ca si masina mea manifesta vibratii asemanatoare desi am cutie manuala (1.5 dCI). Problema o intalnesc in oras dupa ce e cald motorul. La pornirea de pe loc si la schimbarea in treapta II vibreaza uneori mai puternic, alte ori mai putin in timp ce eliberez ambreiajul si dispare imediat ce las de tot ambreiajul. Singura cale de a evita vibratia e sa turez motorul la peste 2.500 rot inainte de plecarea de pe loc, iar inainte de schimbarea in treapta 2 la peste 3000 rot, regim care nu e prea comod in aglomeratie (accelerare si franare puternica).
                      Exact aceasta problema si la mine,eu o "smecheresc" din butonul de ECO
                      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                      Comment


                      • Eu am Eco dezactivat. Daca il activez pe cuvantul meu ca imi consuma mai mult cu 0.3-0.5L sii merge mai rau ca ex. 1310. Doamne ajuta de o dauna totala ca m-am scarbit!

                        Comment


                        • Si eu il tin dezactivat. Diferenta de consum prea mare nu am remarcat (si am tot testat asta). Eco asta cu TS4 si stilul meu de condus nu prea se impaca. Cel putin pana acum.

                          Comment


                          • Cei cu vibrația la filtrul de motorină. Problema e simpla. Cei care au montat, nu au montat bine filtrul sau au indoit acele urechi de fixare. Eu mi le schimb singur și mereu am grija sa le pun încet și cu atenție.
                            Cu modul ECO activat, și eu am observat ca consuma mai mult și turbina lucrează mai puțin.
                            Vibrațiile la ambreiaj le am și eu după ce am mai multe plecări de pe loc, dar desi unii vor râde, ca sa o mai "ameliorez" putin, plec o dată de pe loc mai in putere" și își mai revine pentru câteva zile

                            Comment


                            • Salutare! Mai are cineva condens in stop? La mine a aparut in cel din dreapta.

                              Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Probabil este crapat pe undeva
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google