@Midnighte, ai o inregistrare audio cu sunetul?
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Domnilor, am o mica problema, cand am peste 50 km/h, la frana puternica masina trage dreapta si ABS-ul intra tarziu. Daca am sub 50km/h, franeaza drept si ABS-ul intra imediat. Ce ar putea fi? Imi e greata sa merg la reprezentanta, ca aia imi fac test la 30km/h si imi zic ca nu e nimic, se uita putin la roti si placute si iar, imi zic ca totul este bine.
Comment
-
Ridica masina si verifica rotirea libera a rotilor; e posibil ca una sa se miste mai greu caz in caz in care trebuie realizata miscarea libera a culiselor etrier(demontare roata, etrier si gresare culise)Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
-
Apropo de cei cu probleme la Easy-R, daca va incalzeste, cred ca si masina mea manifesta vibratii asemanatoare desi am cutie manuala (1.5 dCI). Problema o intalnesc in oras dupa ce e cald motorul. La pornirea de pe loc si la schimbarea in treapta II vibreaza uneori mai puternic, alte ori mai putin in timp ce eliberez ambreiajul si dispare imediat ce las de tot ambreiajul. Singura cale de a evita vibratia e sa turez motorul la peste 2.500 rot inainte de plecarea de pe loc, iar inainte de schimbarea in treapta 2 la peste 3000 rot, regim care nu e prea comod in aglomeratie (accelerare si franare puternica).
Comment
-
Originally posted by ady_dragan View PostApropo de cei cu probleme la Easy-R, daca va incalzeste, cred ca si masina mea manifesta vibratii asemanatoare desi am cutie manuala (1.5 dCI). Problema o intalnesc in oras dupa ce e cald motorul. La pornirea de pe loc si la schimbarea in treapta II vibreaza uneori mai puternic, alte ori mai putin in timp ce eliberez ambreiajul si dispare imediat ce las de tot ambreiajul. Singura cale de a evita vibratia e sa turez motorul la peste 2.500 rot inainte de plecarea de pe loc, iar inainte de schimbarea in treapta 2 la peste 3000 rot, regim care nu e prea comod in aglomeratie (accelerare si franare puternica).Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Cei cu vibrația la filtrul de motorină. Problema e simpla. Cei care au montat, nu au montat bine filtrul sau au indoit acele urechi de fixare. Eu mi le schimb singur și mereu am grija sa le pun încet și cu atenție.
Cu modul ECO activat, și eu am observat ca consuma mai mult și turbina lucrează mai puțin.
Vibrațiile la ambreiaj le am și eu după ce am mai multe plecări de pe loc, dar desi unii vor râde, ca sa o mai "ameliorez" putin, plec o dată de pe loc mai in putere" și își mai revine pentru câteva zile
Comment
Comment