Macar am lamurit acest aspect si am eliminat o cauza
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Vesnica problema cu uleiul. Le-am dus-o sa constate ca e pe maxim nivelul.
Au zis ca verifica daca au update...si au avut. Drept urmare...mai rau am facut.
O sa vad ce se intampla in fiecare dimineata iar daca face figuri, o sa le-o duc sa o porneasca ei dimineata. M-am saturat de masina asta. O sa isi mai cumpere dracu Dacie
Comment
-
Si eu am avut probleme, pentru prima data, iarna asta. Ninsese si erau aprox -2 grade sambata la 6 dimineata, din cate am vazut in bord, pornit de 2 ori masina, de doua ori turatia pur si simplu s-a dus la 0, nici macar nu s-a chinuit putin sa il mentina. A treia oara am pornit si am accelerat timp de cateva secunde, dupa care nu a mai avut probleme. Azi dimineata am pornit si a dat sa cada turatia si s-a turat ea singura pana la 1200rpm, dupa care turatia a scazut treptat spre cea de relantiu. Ceea ce mie mi se pare total aiurea e ca vara turatia pornea la 1500 si scadea treptat spre cea de relantiu, acuma, pe frig, e total invers. Motorul porneste si deodata scade turatia la cea de relantiu, probabil nu poate sa o tina si da sa moara.
Comment
-
Eu am avut problema cu pornirea iarna trecuta, se pot vedea postarile mele, au fost destule discutii. Acum(cel putin pana in prezent) nu am mai intalnit fenomenul, porneste la sfert de cheie. Ma plangeam iarna trecuta de fenomenul cu mentinerea unei turatii constante (de ex 1500rpm)la ralanti. Ei bine acum pot sa fac acest lucru, nu mai creste turatia de una singura.
Comment
-
Originally posted by C.Mike View PostEu am avut problema cu pornirea iarna trecuta, se pot vedea postarile mele, au fost destule discutii. Acum(cel putin pana in prezent) nu am mai intalnit fenomenul, porneste la sfert de cheie. Ma plangeam iarna trecuta de fenomenul cu mentinerea unei turatii constante (de ex 1500rpm)la ralanti. Ei bine acum pot sa fac acest lucru, nu mai creste turatia de una singura.
Comment
Comment