Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,
    Mai nou am inceput sa am un scartait,cred ca pe fata,in momentul cand franez.Doar ce am facut revizia,au fost verificate franele si sunt in parametrii,inca,masina avand 18.000 de km.Sincer,pe discuri s-a cam format buza pe marginea acestora,dar nu cred ca poate fi asta cauza.....stie cineva despre ce ar fi vorba?
    ITP-ul l-am facut saptamana trecuta si nu a iesit diferente la franare intre roti !!

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Pornirea s-a efectuat cu ambreiaj apăsat ?
      Mereu pornesc cu ambreiajul calcat

      Comment


      • In video(tot video-ul) erai cu ambreiajul apasat?
        Daca da : bug injectie
        Daca nu : invarteai marmelada de ulei din injectie

        S-a mai discutat trebuie doar cautat.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Mai greu de cautat zilele astea.
          ​​Bug ul se manifesta la fiecare prima pornire la temperaturi scazute sau aleator?
          Logan 0.9 TCe 2018

          Comment


          • Am si eu un logan nou cu motor 0.9 si cred ca am o problema.Dimineata in general sau la rece se aude un zgomot ca si cum s ar lovi 2 fiare si daca incerc sa o tin accelerata la 1250 rpm imi fluctueaza turometrul,imi scare imi creste iar.E normal sa faca asa?Dupa ce se incelzeste motorul,nu se mai aude nici sunetul si nici fluctuatia nu mai este cand o tin accelerata.Cum s ar zice,"asa face toate"sau trebuie sa ma duc la ei la garantie?Multumesc frumos!

            Comment


            • Cred ca e mai sugestiv sa faci un video.
              dar te rog vizioneaza acest clip. Asa face a ta ?


              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                In video(tot video-ul) erai cu ambreiajul apasat?
                Daca da : bug injectie
                Daca nu : invarteai marmelada de ulei din injectie

                S-a mai discutat trebuie doar cautat.
                Mai degraba bug injectie. Dar dupa cum deja se stie nu lasa erori. Se pare ca Dacia insista asupra unor parametrii (diferiti fata de Renault) care produc bug respectiv.

                Comment


                • Originally posted by anduvirgil View Post
                  Mai greu de cautat zilele astea.
                  ​​Bug ul se manifesta la fiecare prima pornire la temperaturi scazute sau aleator?
                  La mine se manifesta la fiecare pornire(oprire motor la prima pornire la temp scazute). Eu am easy-r, deci ambreiaj apasat default. Sunt curios la temp mai extreme daca mai apar probleme. Foarte interesant ca a disparut de la sine problema la mine.

                  Comment


                  • Daca astea sunt probleme inseamna ca Dacia produce masini extraordinare. Frana care scartaie e comun la toate marcile si nu indica defectiuni. Motor zgomotos la rece la fel. Porniti un diesel la temperaturile de afara si o sa înțelegeți ca nu are nimic 0.9 la rece daca face un pic de zgomot.

                    Comment


                    • #8496
                      1 hour ago


                      Cred ca e mai sugestiv sa faci un video.
                      dar te rog vizioneaza acest clip. Asa face a ta ?




                      Nu are rost sa mai fac vreun video,face exact ca a ta!Eu am mai facut o chestie in afara de ce ai tu in filmare,am incercat sa o tin accelerata la vreo 1250 rotatii si nu am reusit,ba imi scadea,ba imi crestea turatia.Poate ne ajuta si pe noi cei mai experimentati de pe acest forum si ne lamuresc si pe noi de ce face asa si daca"asa face toate"sau trebuie dat o fuga pana la reprezentanta.

                      Comment


                      • A mea nu face așa. 0,9tce 2016.

                        Comment


                        • Pentru cei cu probleme la pornire, recomand a se citi de aici cel putin....

                          Comment


                          • Motorul de 0.9 are cateva specificitati:
                            - Are o sincopa imediat dupa pornire (tinde sa se opreasca) la temperature de sub zero grade
                            - Imediat dupa pornire daca incerci sa maresti putin turatia din pedala si sa o mentii constanta ( ex. 1500 ), nu reusesti ( din cauza turbinei)
                            - Teava de esapament va fi mereu afumata ( tot din cauza turbinei).

                            Comment


                            • Si la unii chiar reușește sa se opreasca

                              Comment


                              • Sub -5 grade cred ca se opreste la toti . Daca reusesti sa dezactivezi toti consumatorii ( asta inainte de a opri motorul seara) s-ar putea sa nu se opreasca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google