Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Crezi tu ca de acolo poate fi?

    Comment


    • Eu cand am spus despre "procedura" de oprire si mai ales de pornire (pentru a "ajuta" masina) uniii au ras. Si totusi, un coleg cu Sandero JS3 de pe alt forum:
      De obicei astept cam doua minute dupa ce pornesc masina sa se incalzeasca sa urce uleiul ... etc. Dupa plec la drum. La sandero lucrurile stau complet diferit , daca virez ceva mai mult de volan si plec... tremura de ma doare capu. Vorbesc serios! Tremura enorm de puternic. Numai cand se incalzeste dupa 20 min de condus abia atunci nu mai tremura. Daca sunt -10 grade afara cam dupa 30km.
      A 3-a problema am patito azi (19.10.2018) la -2 grade pornea 5 secunde si dupa zdup! murea! De 7 ori a pornit si sa oprit dupa 5 secunde... MASINA DE 4 LUNI sa moara la -2 grade!!
      Eu inclin sa cred soft, injectie, consumatori (plus subturare). Dar nu am experienta ( am prima masina noua, diesel, TS4, turbata). Iarna trecuta nu am avut probleme la -23 grade (fara fluctuatii de turatie). Mai ramane de vazut.
      Pentru turbatele in 3 cilindrii cred ca trebuie citite si posturile (mult mai la obiect si detaliate) ale colegului t0rquemada .
      Iar pentru cei cu JS3 si colegul C.Mike a postat cateva recomandari bune.
      Last edited by Gil26; 20 November 2018, 19:25.

      Comment


      • Am eu 2 recomandari:
        - nu mai cumparam dacie cu motorul asta
        ​​​​​​
        - o ajutam un pic din acceleratie

        Comment


        • Unii au Dacia cu motorul asta si nu au problemele astea. Ultimul exemplu:
          Originally posted by danLaza View Post
          A mea nu face așa. 0,9tce 2016.
          De ce?
          Si pe langa forumuri mai stiu 5-6 prieteni care nu se plang de asta.

          Comment


          • Pai stii vorba aia... Daca te arzi cu ciorba...

            Se pare ca mai problematice sunt e6

            Comment


            • treaba cu subturari si morti subite s-ar putea intimpla si din cauza vreunui debitmetru de aer "amortit"... dar ce stiu eu...

              Comment


              • Pai la mine s-a accentuat rau dupa update...

                Comment


                • Pe un alt forum zicea cineva ca la masina lui de vreo 2 luni, 0.9 tce, ii scotea un pic de fum si tremura. Azi a fost la service si cauza ar fi fost o bujie uscata de la mersul subturat.
                  Eu la 1.5 dci de anul asta cu 10.000 de km pot spune ca nu am nici o problema pana acum.
                  Incerc sa nu merg subturat dupa cum imi indica antiprostul, sa mentin turatia la cuplul motor în oras.

                  Comment


                  • Ce inseamna bujie uscata, aceasta defectiune chiar nu exista. Bujia umeda este o problema.
                    Este mit faptul cu mersul subturat, este ok sa schimbi cum iti indica becul din bord pentru un mers economic si care nu afecteaza motorul.

                    Comment


                    • Mit sau nu eu am patit la benzinar sa nu iasa gazele la itp. De atunci mai bine consum 1 litru in plus decat alte probleme.
                      Da, am scris gresit, bujie infundata.

                      Comment


                      • Crezi tu ca nu afecteaza mersul subturat?
                        De ex, la benzinar cuplu incepe la 2250 de turatii, aici ar fi consumul optim, antiprostul indica sa schimbi viteza, scazand turatia undeva la 1250. Crezi ca aici motorul se incadreaza in parametrii optimi de functionare?

                        Comment


                        • Vorbim din amintiri...

                          H4B (0,9TCe) are 90% din cuplu de la 1690rpm, GSI-ul e adaptiv și în general te pune să schimbi pentru cuplu (2400rpm+) apoi pentru putere(4000+rpm)

                          Dacă în treapta 4 la 60kmh ai 2000rpm și schimbi în treapta 5 da, te duci la 1500rpm, dar de ce ai merge așa ?!

                          Comsumul din carte se face cu toți consumatorii opriți, treapta 5 la 80Kmh constant, consumul economic îl faci la 90kmh real(94kmh pe TdB) constant (aka peste tot localitate sau nu)
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Da...90% cuplu de la.... 1700, parca ar fi diesel . Iar cuplu maxim este la 2500.
                            Nu am condus 0.9 tce, am luat diesel iar aici incepe la 1750 pana la 2500.
                            Eu, merg cu a 3-ea la 50km/h in oras, ignor gsi-u, dupa ce se incalzeste motorul am consum de 4%.
                            Am incercat și a 4-a consum de 5% la 50km/h, daca am nevoie de putere rumega in sec.
                            Din ce am citit pe acest forum, se vaita de probleme cam cei care merg subturat, la consum!

                            Comment


                            • Ce înseamnă subturat?

                              Nici mie nu-mi place cum merge sub 1800-2000 ture..de aceea, ca și la vechea mașină încerc să nu scad sub 2000 ture la mers constant.

                              Revenind la bug-uri ,e de tot râsul să nu rezolvi o problemă dată de soft sau să ai soft care să fie ok și să nu-l folosești că e de la altă gamă.
                              Cine citește pe aici înainte să ia mașina s-ar putea să-și schimbe părerea
                              Logan 0.9 TCe 2018

                              Comment


                              • Ce inseamna subturat?
                                Parerea mea e ca un motor este subturat atunci cand incepe sa trepideze in momentul cand este introdusa o treapta superioara de viteza .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google