Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigur, te anunt. Esti sigur ca ai verificat pe teren plat nivelul? Voi verifica maine dimineata in caz ca reusesc sa gasesc un loc de parcare pe teren plat.

    Originally posted by t0rquemada View Post



    La plecarea de pe loc intră ASR-ul nu ESP-ul
    Nu-mi mai zi de ASR ca mi-au sarit capacele de nervi, am ramas intr-un damb ca masina nu mai voia sa accelereze. Nu merge si la Easy-R manevra cu tinutul sub 2000RPM ca sa alunece cat vrei, imediat intra ASR cum simte ca patineaza. Incepuse sa miroasa a ambreiaj ars, am incercat sa plec si cu 2, si cu 1, pana la urma am mai dat putin in spate si mi-am luat avant

    Comment


    • Am avut probleme similare la pornire dimineata, voiam sa fac update de soft, dar am fost la un service unde au schimbat bujiile (aveam 50.000 km) fisele si m-au sfatuit sa pun benzina de 99, eu mergand preponderent pe gaz. Alta situatie in care confirm ca masina invata, am schimbat filtrele de la gaz, si imediat dupa simteam ca se ineaca la accelerare, m-am intors la service si au constatat ca era prea mare debitul la gaz, o fi crescut singur, habar nu am.

      Comment


      • Onixer Nu e relevant neaparat terenul daca faci o comparatie. Eu ma uit mereu in acelasi loc si observ cresterea...deci, si daca e un pic de panta (ceea ce nu e cazul) imi pot da seama daca imi creste sau nu nivelul.

        Comment


        • Originally posted by florin_lou View Post
          Am avut probleme similare la pornire dimineata, voiam sa fac update de soft, dar am fost la un service unde au schimbat bujiile (aveam 50.000 km) fisele si m-au sfatuit sa pun benzina de 99, eu mergand preponderent pe gaz. Alta situatie in care confirm ca masina invata, am schimbat filtrele de la gaz, si imediat dupa simteam ca se ineaca la accelerare, m-am intors la service si au constatat ca era prea mare debitul la gaz, o fi crescut singur, habar nu am.
          Daca se merge foarte mult pe gaz, se dau peste cap adaptivii din ECU de benzina si de acolo tot felul de probleme, mers nerotund, fluctuatii de relanti etc. Se recomanda de mers o perioada de 50-100km prin oras pe benzina, apoi iar gaz si tot asa. Sau va luati un tester clip sau ddt2000 si stergeti adaptivii respectivi o data pe luna.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • In ultimele zile nu a mai murit motorul...doar cade turatia…si se corecteaza...
            Se pare ca nu ami da in nas la plecare...acum nu mai stiu daca facea asa doar vara sau nu.

            Comment


            • Confirm și eu balbaiala la pornire motor dimneata, la -3 grade, 0.9 tce, 4000 k.

              Comment


              • ar fi bine sa spuneti ce inseamna balbaiala…
                Oscilatie usoara sau cadere pana aproape de oprire….

                Comment


                • Cădere până la oprire. Nu oscilații, dă să pornească, apoi cade brusc până aproape de 0, după care revine la normal 1000- 750 rpm.

                  Comment


                  • Deci nu se opreste, cadere pana la oprire, inseamna ca se opreste...

                    Comment


                    • Aproape se oprește, trepideaza de zici că se rupe, apoi isî revine.

                      Comment


                      • Diferenta e ca la mine se si opreste….

                        Comment


                        • Azi am testat ASR-ul cât nu l-am testat în 6 ani:
                          - plecat până în 2000rpm, clipește rapid martorul ESP dar patinezi
                          - cum ai trecut de 2000rpm, clipește rapid martorul ESP dar nu mai patinezi
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Aa am inteles, deci indiferent sub sau peste 2000, martorul esp clipeste. Eu luam martorul ESP ca si cum gata, nu mai patineaza, nu ca el ar clipi dar totusi te lasa de patinat

                            Comment


                            • Originally posted by sebibv View Post
                              Diferenta e ca la mine se si opreste….
                              Eu am facut ieri updateul de soft injectie despre care vorbea sebi intr o postare anterioara.
                              Din pacate nu am observat nicio schimbare privind modul in care porneste motorul (se manifesta la fel).
                              In schimb, in mers mi se pare ca motorul merge mai lin. S ar putea sa fie placebo, dar inainte parca smucea usor la schimbarea vitezelor si dadea putin in nas (nu tot timpul dar avea momente).
                              Prin urmare, cred ca updateul de soft a urmarit altceva decat fenomenul de la pornire.

                              Comment


                              • Sunt sigur ca a urmarit altceva... Nu mai da în nas nici a mea... Grija la ulei acum ca a mea face figuri mai mari... Poate și alte voastre sa facă figuri... Mai mici...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google