Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pana la proba contrarie eu cred ca e vrajeala facuta de o coada de topor care vinde alta marca. Nu cred ca o masina nu porneste in prezent mai ales pe injectie. Cred ca mai degraba cineva minte deliberat in favoarea altei marci fie din rautate fie pentru bani. Orice masina normala chiar si de la dacia porneste pana la -20 de grade fara probleme. Atentie, am acces .la multe dacii 0.9, 1.6, etc

    Comment


    • Daca vrei sa crezi, poti merge la catedrala aia nenorocita... Apoi poate vei intelege ca unii chiar avem probleme cu masinile noastre...

      Comment


      • Esti unul dintre aceia care au spus ca am primit bani ca sa iesim la proteste...

        Comment


        • rusinica pentru ultimele doua comentarii

          Comment


          • Hai sa vedem ce zice proba contrarie. Dupa mai discutam...
            Am 150 de logane in curte la serviciu toate din 2014 pana in 2018. Toate pe benzina diverse motorizari. Nici unul nu a avut probleme cu pornitul motorului pana acum. Majoritatea merg zilnic.
            De aia nu imi prea vine a crede usor.

            sebibv pe tine te cred cel mai putin. Ti-am explicat cel putin o data ca nu are cum sa creasca nivelul uleiului in motor, la reprezentanta ti se spune la fel dar tu insisti. Daca e antigel face spuma in ulei si il vezi imediat, benzina nu poate fi ca nu are pe unde.
            ​​​​​​

            Comment


            • Tocmai de asta, haideți să punem steagul sa fluture și să le scoatem pe strada sa le vadă lumea, mândri că suntem romani cu Loganul romanesc.
              La multi ani Romania, la multi ani romani!

              Comment


              • Nu cred ca sunt probleme generalizate... Cel mai probabil sunt cazuri izolate si sincer ma bucur ca nu ai probleme cu flota.
                Sunt sigur ca dacă as merge mai mult cu masina, nivelul uleiului nu ar mai creste.
                Si nu, nu e antigel in ulei. Nivelul antigenul e constant.
                Reprezentanta și inginerul dacia (care a venit în vara) au spus ca:
                - probabil au gresit în fabrica și au pus ulei mai mult
                - ca da, nivelul e crescut și ca trebuie sa ma intorc cu ea dacă mai creste ptr ca au făcut poze (asta acum 2 saptamani).

                Saptamana viitoare o sa ma duc cu ea înapoi probabil.

                Scriu pe forum despre aceasta problema nu ptr ca ar putea cineva sa ma ajute de aici cu pentru ca și dacă un singur om va mai avea problema asta și voi găsi rezolvarea, va avea de unde sa se inspire.

                Și da, am mai citit pe un forum strain, la renault (e drept ca alt motor insa tot tce) ca proema s-a rezolvat după un update desoft.

                Comment


                • Deci tu zici ca e benzina in ulei si de aceea creste nivelul?

                  Comment


                  • valioglu, faptul ca la 150 de mașini nu sunt probleme, nu exclude posibilitatea ca la altele sa fie probleme de pornire mai mici sau mai mari. Și eu am văzut prin service mașini de 1,0 SCe care nu mai porneau și proprietarii cereau explicații și mecanicii dădeau din umeri.

                    Comment


                    • Ai dreptate. De aceea sunt si eu curios sa vad ce explicatie exista in cazul de fata si de aia am spus ca astept proba contrarie. Am totusi serioase semne de intrebare, am observat ca masinile astea cu start / stop pornesc foarte repede, bateriile sunt AGM sistemele de pornire sunt mai serios dimensionate, iar masina de mai sus e aproape noua.

                      Comment


                      • 1.4 porneste mai usor ca 0.9...
                        Vali da, benzina e in ulei ptr ca antigel nu e (nu scade nivelul si nici nu spumeaza).

                        E frustrant sa îți cumperi o masina noua și sa ai astfel de probleme... Mai ales ca platesc rate mari la ea (3000 de lei pe luna nu-i chiar nimic...).

                        Comment


                        • Originally posted by valioglu View Post
                          Pana la proba contrarie eu cred ca e vrajeala facuta de o coada de topor care vinde alta marca. Nu cred ca o masina nu porneste in prezent mai ales pe injectie. Cred ca mai degraba cineva minte deliberat in favoarea altei marci fie din rautate fie pentru bani. Orice masina normala chiar si de la dacia porneste pana la -20 de grade fara probleme. Atentie, am acces .la multe dacii 0.9, 1.6, etc
                          Daca prin "pornire fara probleme" intelegi strict faptul ca motorul porneste fara sa insisti prea mult la demarator - da sunt de acord, nu sunt probleme, in general si in cele mai multe cazuri.

                          Dar problema asta: porneste si la scurt timp moare motorul; nu reuseste sa mentina o turatie mai ridicata de relanti la rece, decat ajutata din pedala de acceleratie,



                          este destul de raspandita in randul posesorilor de Dacie cu motorul 0.9 TCe.

                          La fel si asta - relanti instabil la pornire
                          Last edited by Cyrusddm; 1 December 2018, 14:27.

                          Comment


                          • Sa inteleg ca asta e a ta?

                            Comment


                            • Da.
                              Ieri dimineata la -7 grade a pornit prin balbaiala obisnuita.
                              Azi dimineata la - 10 grade a pornit si imediat murea. La a 3-a incercare am tinut-o 10 sec turata la 1500 rpm ca sa nu mai moara.

                              Comment


                              • Standard! Traiasca Dacia. Sa vad daca am timp saptamana asta sa ma duc in service...Oricum, din 14 sunt in concediu...si cum iti poti petrece mai fain concediul de sfarsit de an decat in service?
                                Ca sa fiu sincer, nu ma streseaza treaba cu pornitul asa mult...mai tare ma arde uleiul pe mine .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google