Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @georgstelsib

    Am condus si dacia 1310...doar eu si maica-mea stiam sa o pornim cand erau -10 grade afara....ceilalti o innecau.
    Nu ma deranjeaza sa calc un picu acceleratia...ma deranjeaza uleiul. Chestia cu distante scurte...e relativa. Credeam ca e ami mica distanta pana la mine la munca insa sunt aproape 11 km (conform maps). NU stiu daca ajuta sau nu insa e un drum preponderent de centura (iar in Brasov se circula pe centura....). Sunt multe segmente pe care merg cu 90km+.

    Practic, zilnic fac cel putin 22 de km (din 2 bucati). Acum, nu stiu daca e bine sau nu.
    Ce imi place este ca esti singurul care sustine pucntul meu de vedere, si anume ca 0.9tce nu porneste chiar la sfert de cheie. E drept ca niciodata nu am avut o pornire ratata....

    Stiu ca sunt frustrat si capsoman cateodata dar...

    Comment


    • Pornire motor 0,9tce , mașina Sandero Stepway 2 2016 21635 km -2°C.

      Comment


      • La mine la seat scrie clar in carte sa nu fac drumuri mai scurte de 4 km, iarna as dubla diatanta. Eu zic ca 11 km sunt ok ca masina sa mearga bine.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Originally posted by danLaza View Post
          Pornire motor 0,9tce , mașina Sandero Stepway 2 2016 21635 km -2°C.
          https://youtu.be/BuFR70rV0wg
          Acelasi relanti instabil la rece vreme de cateva secunde - "problema" tipica unor 0.9 tce.
          Pun pariu ca atunci cand e cald afara/ motorul, porneste si sta turata circa 1 min la 1200 rpm.

          Comment


          • Cum sa fie relantiu instabil? Cred ca este foarte ok.
            Un relantiu instabil este când de la 1500 se duce la 500, apoi la 1000 din care iar la 500.

            Comment


            • Parerea mea este ca balbaiala la pornire nu e un aspect firesc.
              Cred ca majoritatea am pornit si condus alte masini si am vazut cum trebuie sa fie relantiul la pornirea la rece (mai ridicat si sa scada treptat pe masura ce se incalzeste motorul).
              Balbaiala din video e tipica acestui motor si nu inseamna ca e normala. Acest subiect a fost indelung discutat pe acest forum.
              Aceesta e punctul meu de vedere. Caci de altfel si a mea face la fel.
              Last edited by Cyrusddm; 2 December 2018, 09:54.

              Comment


              • Originally posted by sebibv View Post
                @georgstelsib

                Am condus si dacia 1310...doar eu si maica-mea stiam sa o pornim cand erau -10 grade afara....ceilalti o innecau.
                Nu ma deranjeaza sa calc un picu acceleratia...ma deranjeaza uleiul. Chestia cu distante scurte...e relativa. Credeam ca e ami mica distanta pana la mine la munca insa sunt aproape 11 km (conform maps). NU stiu daca ajuta sau nu insa e un drum preponderent de centura (iar in Brasov se circula pe centura....). Sunt multe segmente pe care merg cu 90km+.

                Practic, zilnic fac cel putin 22 de km (din 2 bucati). Acum, nu stiu daca e bine sau nu.
                Ce imi place este ca esti singurul care sustine pucntul meu de vedere, si anume ca 0.9tce nu porneste chiar la sfert de cheie. E drept ca niciodata nu am avut o pornire ratata....

                Stiu ca sunt frustrat si capsoman cateodata dar...
                Sebi , esti doar perfectionist . Asta nu este rau , dar o sa te chinuie psihic . Un parcurs de cca. 12 km este OK din punct de vedere tehnic. Sugestia mea este verifici prin OBD temperatura lichidului de racire dupa 5 min. de la pornire , apoi la 10 minute si apoi la 15 minute . Dupa cca. 10-12 minute (la 2000- 3000 , mai mult nu este indicat ) ar trebui sa fie de minimum 90 -95 grade . O incalzire tardiva a motorului datorate functionarii defectuoase a termostatului aduce dupa sine injectie suplimentara de benzina timp de mult mai multe minute , care pana la urma incet , incet , ajunge tot in baia de ulei.
                Last edited by georgstelsib; 2 December 2018, 10:27.

                Comment


                • Pe frigul asta se încălzește greu motorul, mai ales dacă mai dai și drumul la căldură. La mine nu a mai trecut de 89 grade temperatura lichidului, ca nu am mai văzut 4 liniuțe la temperatura, dar 3 se menține, dar după cca 10 - 15 minute. Când am dat zăpadă de pe ea și așteptat sa se dezghețe parbrizul (7-8 minute) , am plecat cu ea cu 1linie de temperatura și abia după 10 minute am atins 3 liniute, aproximativ 4-5 km.

                  Comment


                  • Cyrusddm eu, acea mica fluctuație a turometrului,nu o consider bâlbâială e ceva normal . Calculatorul mașinii își ajustează turația,amestecul și aprinderea in functie de multe variante de aici și o mică fluctuație a turometrului. Calculatorul mașinii nu este un computer ca cel de la NASA ,nu are aceiași putere de calcul.

                    Comment


                    • sebibv nu cred ca Dacia te va ajuta, daca nu este foarte mare nivelul in baia de ulei oricum vor incerca sa spuna ca nu este vreo problema de motor.
                      Eu personal stiu ca nu are pe unde sa ajunga banzina in ulei, si chiar daca o va face in cantitati foarte mici va fi vaporizata si introdusa in cilindri prin sistemul de recuperare a gazelor din carter. Injectoarele nu vor introduce o cantitate asa de mare de benzina incat sa nu arda in cilindri si sa ajunga in baie, iar daca o va face ti se vor aprinde becurile in bord. Din injectoare in cilindri si ulterior in baie este exclus. Pompa de benzina antrenata de motor din cate stiu nu are 0.9 tce deci eliminam si aceasta posibilitate. In alt mod nu poate ajunge deoarece nu ajunge fizic benzina in situatia de a intra in baie - nu are pe unde.
                      Mai raman doua posibilitati: nu masori bine sau cineva iti completeaza uneori cu ulei, dar astea sunt supozitii false cel mai probabil.
                      Cum masori totusi uleiul, la cald, la rece, in acelasi loc? Poti face o poza cu telefonul a nivelului pe joja si dupa aia compari de fiecare data cand verifici.
                      Ca sa te lamuresti mergi la un laborator si fa o analiza a uleiului, dupa aia te duci cu ea la Dacia si ii pui sa rezolve daca e asa cum spui.

                      Balbaitul motorului la pornirea la rece o gasiti la multe marci si de multe ori s-a facut update de soft. Probabil ca cineva a decis sa nu injecteze asa multa benzina din motive de poluare si a iesit acea pornire la rece mai balbaita si opritul motorului. Bineinteles ca e gandita prost.
                      Last edited by valioglu; 2 December 2018, 12:09.

                      Comment


                      • Asa este. Azi dimineata eu am prins un spiridus cum punea ulei in motor. :-)) Mentionez ca eu masor nivelul in acelasi loc, perfect drept si dupa cateva ore de la oprire. Dar la mine nu a crescut nivelul asa mult ca la sebibv. Am o crestere de aprox 5 mm pe joja, 15 mm zic eu este mult.

                        Comment


                        • Originally posted by danLaza View Post
                          Cyrusddm eu, acea mica fluctuație a turometrului,nu o consider bâlbâială e ceva normal . Calculatorul mașinii își ajustează turația,amestecul și aprinderea in functie de multe variante de aici și o mică fluctuație a turometrului. Calculatorul mașinii nu este un computer ca cel de la NASA ,nu are aceiași putere de calcul.
                          De acord, ECU ajusteaza diverse, doar ca la altii le ajusteaza fara balbaieli si fara fluctuatii prea multe.
                          Vezi:




                          La temperaturiile din filmele de mai sus, a mea si a ta, dau sa se opreasca sau chiar se opresc daca nu sunt usor turate.
                          Eu vad in filmele de mai sus o pornire normala, cu relanti ridicat la frig si ajustat de ecu in mod corespunzator si fara sincopele de la a mea sau a ta.

                          Comment


                          • @georgstelsib
                            da, stiu ca vreau sa mearga totul bine si de multe ori exagerez. Nu situ acum daca trebuie enaparat sa achizitionez un OBD2 (un elm327 de fapt original) sau merg si produsele chinezesti. De fapt nu am inteles niciodata daca pot face vreo dauna masinii sau daca in service pot vedea ca am conectat asa ceva la masina.

                            @valioglu

                            La Dacia niciodata nue o problema.De fapt asta se intampla mai noula orice producator (indiferenta ca e de masini sau de...periute de dinti). Nu completeaaz nimeni cu ulei iar 15 mm nu pot apare din eroare. Orice analiza pe care o fac eu, poate fi respinsa de dacia. Parca ii vad ca mai zic si ca daca umbla altcineva la ulei nu mai e treaba lor.E cat se poate de clar ca acel ulei, diluat, nu mai are proprietatile pe care ar trebui sa le aiba.

                            Acum sunt curios daca ar schimba cu ceva datele problemei daca as lasa masina sa se incalzeasca putin inainte sa plec. Si eu amsor nivelul mereu in acelasi loc, dimineata. Asa cum ziceam, nu e relevant daca locul e perfect drept sau nu (desi este) atunci cand observi cresteri......


                            Comment


                            • Originally posted by Cyrusddm View Post

                              De acord, ECU ajusteaza diverse, doar ca la altii le ajusteaza fara balbaieli si fara fluctuatii prea multe.
                              Vezi:




                              La temperaturiile din filmele de mai sus, a mea si a ta, dau sa se opreasca sau chiar se opresc daca nu sunt usor turate.
                              Eu vad in filmele de mai sus o pornire normala, cu relanti ridicat la frig si ajustat de ecu in mod corespunzator si fara sincopele de la a mea sau a ta.
                              Greșit.
                              În primele 2 filmări ai H4B400 (0,9TCe Euro5) iar voi aveți H4B408 (0,9TCe Euro6)
                              În a3a filmare pare un Clio4 ph1 H4B408 (0,9TCe euro6) dar cu altă cutie deci și altă calibrare
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Pornire la -10 gr
                                 
                                Logan 0.9 TCe 2018

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google