Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by george.sce View Post
    Acuma intelege-ti si voi mai geogrestelsib si cyrusddm, voi vat-i pune in pericol slujba la multinationala fie vorba si intre noi ? Asta e, spune si el ce poate bine ca spune si atit sa zicem miersic !
    Dupa ce ca poluezi topicul, il mai umpli si de "agramaticalitati" (vorba lui costi ionita).
    Last edited by Fanez; 4 December 2018, 11:03.

    Comment


    • Se gaseste vreun mester/mecanic in adevaratul sens al cuvantului care sa rezolve problema din video? Sa fie de pe forum sau din reprezentanta, dar sa stie ce sa faca.
      La rece (sub 0 grade), la prima pornire, face exact ca in video. Cred ca este cureaua de accesorii, au umblat "mesterii" de la Valenii de Munte pt problema ce se manifesta cand luam viraj maxim, insa se pare ca mi-au facut alta problema. Am inteles ca acea curea se strange la cuplu, nu din "ochi". Se pare ca cea e din fabrica, e din fabrica. Restul, ce e pus ulterior, cum o fi norocul...

      P.s. Partea a doua a titlului este ironica, nu mai am nevoie de colindatori. Mi-ajunge sa o pornesc zilnic sau la 2 zile si gata. Sau, nu o mai pornesc deloc pana se face cald. Masina de 5 ani cu 37100 km. Alea cu 200 000 km poate ca fluiera mai frumos....
       

      Comment


      • Repet ! cauta un mecanic care are diapaz , altfel nu rezolvi problema in totalitate , cureaua de accosorii , acolo-i buba.
        S-a intamplat fix ce am banuit , ti-a reglat-o la ochi a mers o perioada dupa care ce sa vezi , face zgomot la rece.
        Last edited by prometheus; 4 December 2018, 15:32.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Mecanici sunt peste tot, mai greu să găsești pricepuți. Sper să găsesc pe unul dintre cei pricepuți.

          Comment


          • Fanez, Oxiner, aveți dreptate. Dacă duc cheia cu un milimetru mai în față decât trebuie când pun contactul, se blochează. Cred că e un fel de protecție, să nu încerci să mai pornești motorul când e deja pornit. În fine, cert e că de când sunt atent să pun contactul doar până unde trebuie, n-am mai pățit niciodată, deci de aici era. Mersi de ajutor!
            "Work like a captain, play like a pirate!"

            Comment


            • Originally posted by Crs. Sandel View Post
              Mecanici sunt peste tot, mai greu să găsești pricepuți. Sper să găsesc pe unul dintre cei pricepuți.
              Am fost azi la un service. A mai slăbit cureaua, evident, nu au diapaz. Era strânsă la maxim, cică trebuie să poată fi întoarsă la 90 de grade. Diapazul acela se folosește pt distribuție. Știam că aceea se autoreglează. În fine, urmăresc și mă duc peste ei iarăși. Cum am mai zis, mecanici sunt peste tot. Există, oare, cumva, în capitala asta poluată un mecanic nepoluat? Sau tot așa, tre să merg prin țară? Dacă reglarea unei curele pune probleme, la altele mai nasoale ce face? Să mai zic că am dat 80 lei? Îmi venea să fac bancnota de 100 lei săgeată și să i-o înfig în ochi

              Comment


              • Mecanici domne ! diapazul merge la orice curea auto.Poate a nimerit-o de data asta !
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Asa se lucreaza cam peste tot(nu vreau sa jignesc pe nimeni)Se lucreaza dupa ureche ...Totul e o carpeala generalizata.Metoda de lucru :"las' ca merge si asa"Daca indraznesti sa le sugerezi ceva se enerveaza si se bat cu caramida in piept ca ei sunt mecanici de o viata si vin eu sa-i invat meserie!!!
                  Ultima data am schimbat distributia la vechea masina Logan1.4 chiar in reteaua Dacia(mi-au facut un pret bun la piese si manopera si NU prea am incredere sa cumpar piese de la diversi distribuitori-cred ca foarte multe piese sunt contrafacute chiar pe la asa zisele mari magazine de profil.Pot veni cu exemple concludente in acest sens...)...Si la Dacia tot dupa ureche au intins cureaua (dupa cat i-am urmarit eu... sunt peste 95 % convins de asta)

                  Comment


                  • Ai dreptate în legătură cu piesele cat și cu mecanicii!
                    Schimbasem la o alta mașină bieleta directie, la marca TRW i se lungise filetul. Mecanicul strângea cu cheia dinamometrica, tot asteptam sa clantane cheia când zice, ce naiba nu se mai strânge! O da jos și când ne uitam filetul se subtiase și lungise.

                    Comment


                    • Asta e gluma sau ceva? Bieleta de directie are niste norme speciale, materiale speciale si verificare detaliata. Ori nu a fost TRW ori mecanicul nu stie ce face. Probabil vorbesti de filetul de la surubul articulatiei sferice, cel al axului bieletei este mult prea solid si nu cred ca au mecanicii dinamometrica pentru asa ceva... Materialele sunt tratate acolo, nu se alungesc....
                      Fotografiile ar fi foarte interesante.

                      Comment


                      • Din păcate nu mi-a trecut prin cap sa fac poza. TRW a fost, posibil sa fie fost strânsă de altul prea tare și data retur, ori asa a fost din fabrica .
                        Normal ca de filetul de la articulație e vorba, se alungise, se vedea cu ochiul liber lejer cum se subtiase la mijloc.

                        Comment


                        • radiantm

                          Pe logan 1.4 nu au intins corespunzător cureaua de accesorii. Am trimis-o pe mama cu masina in service sa le spuna sa verifice... Nu ai vrut... Si zis ca ei sunt profesionisti și ca trebuie sa schimbe pompa de apa. I-am zis mamei sa nu ii lase si sa cheme seful de service ca dacă nu, sun la vc... Si-au cerut scuze ca am avut dreptate cu cureaua de accesorii.



                          In ajuta ordine de idei, pe17 ma duc ptr o alta resoftare cu privire la problema cu pornirea. Au zis ca nu trebuie sa le las masina de seara ca au mai fost "cateva" cazuri.
                          Sunt fff ok oamenii din service. Dacia in schimb... Mare teapa. Il inteleg pe mr k..

                          Comment


                          • Ai sesizat la ei dinou problema pornirii si te-au chemat in acest sens sa iti resofteze calculatorul de injectie ?

                            Comment


                            • Da, și nici nu ai zis sa las mașina la ei de seara ca să vada...

                              Comment


                              • Sunt curios de rezultat pt ca eu am aceleasi manifestari ca si tine, iar masiniile sunt fabricate in aprox aceeasi perioada a anului 2017

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google