Originally posted by george.sce
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Se gaseste vreun mester/mecanic in adevaratul sens al cuvantului care sa rezolve problema din video? Sa fie de pe forum sau din reprezentanta, dar sa stie ce sa faca.
La rece (sub 0 grade), la prima pornire, face exact ca in video. Cred ca este cureaua de accesorii, au umblat "mesterii" de la Valenii de Munte pt problema ce se manifesta cand luam viraj maxim, insa se pare ca mi-au facut alta problema. Am inteles ca acea curea se strange la cuplu, nu din "ochi". Se pare ca cea e din fabrica, e din fabrica. Restul, ce e pus ulterior, cum o fi norocul...
P.s. Partea a doua a titlului este ironica, nu mai am nevoie de colindatori. Mi-ajunge sa o pornesc zilnic sau la 2 zile si gata. Sau, nu o mai pornesc deloc pana se face cald. Masina de 5 ani cu 37100 km. Alea cu 200 000 km poate ca fluiera mai frumos....
Comment
-
Repet ! cauta un mecanic care are diapaz , altfel nu rezolvi problema in totalitate , cureaua de accosorii , acolo-i buba.
S-a intamplat fix ce am banuit , ti-a reglat-o la ochi a mers o perioada dupa care ce sa vezi , face zgomot la rece.Last edited by prometheus; 4 December 2018, 15:32.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Fanez, Oxiner, aveți dreptate. Dacă duc cheia cu un milimetru mai în față decât trebuie când pun contactul, se blochează. Cred că e un fel de protecție, să nu încerci să mai pornești motorul când e deja pornit. În fine, cert e că de când sunt atent să pun contactul doar până unde trebuie, n-am mai pățit niciodată, deci de aici era. Mersi de ajutor!"Work like a captain, play like a pirate!"
Comment
-
Originally posted by Crs. Sandel View PostMecanici sunt peste tot, mai greu să găsești pricepuți. Sper să găsesc pe unul dintre cei pricepuți.
Comment
-
Asa se lucreaza cam peste tot(nu vreau sa jignesc pe nimeni)Se lucreaza dupa ureche ...Totul e o carpeala generalizata.Metoda de lucru :"las' ca merge si asa"Daca indraznesti sa le sugerezi ceva se enerveaza si se bat cu caramida in piept ca ei sunt mecanici de o viata si vin eu sa-i invat meserie!!!
Ultima data am schimbat distributia la vechea masina Logan1.4 chiar in reteaua Dacia(mi-au facut un pret bun la piese si manopera si NU prea am incredere sa cumpar piese de la diversi distribuitori-cred ca foarte multe piese sunt contrafacute chiar pe la asa zisele mari magazine de profil.Pot veni cu exemple concludente in acest sens...)...Si la Dacia tot dupa ureche au intins cureaua (dupa cat i-am urmarit eu... sunt peste 95 % convins de asta)
Comment
-
Ai dreptate în legătură cu piesele cat și cu mecanicii!
Schimbasem la o alta mașină bieleta directie, la marca TRW i se lungise filetul. Mecanicul strângea cu cheia dinamometrica, tot asteptam sa clantane cheia când zice, ce naiba nu se mai strânge! O da jos și când ne uitam filetul se subtiase și lungise.
Comment
-
Asta e gluma sau ceva? Bieleta de directie are niste norme speciale, materiale speciale si verificare detaliata. Ori nu a fost TRW ori mecanicul nu stie ce face. Probabil vorbesti de filetul de la surubul articulatiei sferice, cel al axului bieletei este mult prea solid si nu cred ca au mecanicii dinamometrica pentru asa ceva... Materialele sunt tratate acolo, nu se alungesc....
Fotografiile ar fi foarte interesante.
Comment
-
radiantm
Pe logan 1.4 nu au intins corespunzător cureaua de accesorii. Am trimis-o pe mama cu masina in service sa le spuna sa verifice... Nu ai vrut... Si zis ca ei sunt profesionisti și ca trebuie sa schimbe pompa de apa. I-am zis mamei sa nu ii lase si sa cheme seful de service ca dacă nu, sun la vc... Si-au cerut scuze ca am avut dreptate cu cureaua de accesorii.
In ajuta ordine de idei, pe17 ma duc ptr o alta resoftare cu privire la problema cu pornirea. Au zis ca nu trebuie sa le las masina de seara ca au mai fost "cateva" cazuri.
Sunt fff ok oamenii din service. Dacia in schimb... Mare teapa. Il inteleg pe mr k..
Comment
Comment