Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu tine iatagan, insa am citit printre randuri. Scuze

    NU citam postul anterior, se subintelege ca lui ii raspundem!
    Last edited by 77sky; 12 December 2018, 23:32.

    Comment


    • Originally posted by Cyrusddm View Post
      Ce inseamna problema la pornire ?
      Nu porneste sau se balbaie ?
      Problemele la pornire despre care se tot discuta sunt, in marea lor majoritate, legate de o "cadere" a turatiei la vreo doua secunde dupa ce motorul porneste undeva pe la 500 rot/min. De cele mai multe ori turatia revine imediat si se stabilizeaza la ralanti dar exista si situatii cand motorul se opreste, chiar si de cateva ori la rand. Pentru a evita oprirea se poate ciupi usor acceleratia atunci cand turatia da sa "cada". Acestea se pare ca sunt situatii generalizate (inclusiv la mine) desi eu nu le consider a fi probleme ci doar neplaceri. Problema adevarata ar fi atunci cand motorul nu vrea sa porneasca de loc.

      Comment


      • Ok dar cutiile va agata de la frig?


        ​​​​​​​
        Originally posted by iatagan View Post
        Eu la pornire nu am avut probleme deloc pana acum dar parca agata cutia de viteze cand trec in a doua in mers sau in prima viteza cand plec de pe loc. E de la frig? E ceva obisnuit la cutia manuala?
        ​​​​​​

        Comment


        • La mine oscileaza relantiul pe timp de vara,la prima pornire!am fost la ei de 2 ori cu aceasta problema si "s-a rezolvat" prin stergerea erorilor prima data si prin curatarea clapetei de acceleratie,a doua oara.Din pacate,nu am putut fi de fata,nici prima nici o doua oara,sa pot vedea daca intradevar s-a facut ce s-a notat in deviz.
          De cand a venit iarna,porneste normal,ceea ce este ciudat !!
          Eu banuiesc ca si benzina proasta poate fi de vina,chiar daca alimentez de la aceeasi statie intodeauna !Exista posibilitatea ca un lot de benzina/motorina sa fie mai prost ca altul sau sa exite un grafic de min/max unde se poate incadra ca si calitate.
          In alta ordine de idei,citind forumul,vad mai multe probleme la masinile noi,decat la cele vechi si aici subscriu si eu !

          @iatagan. cutia agata de cand am cumparat masina,treapta 1 spre 2.Chiar mi s-a schimbat cutia de viteze dupa 300 de KM de utilizare,dar efectul este 0.Suspectez KIT-ul de ambreiaj,in nici un caz cutia !!
          Last edited by Alltricks; 13 December 2018, 12:30.

          Comment


          • Salutari
            Si eu pun pe seama frigului faptul ca agață cutia la trecere in treapta 2 si la mine se întâmplă la fel asta doar la plecarea cu motorul rece. Daca astept 4-5 minute cu motorul pornit pana la curatarea de zapada si dezghetarea geamurilor efectul de agățare este diminuat considerabil.
            Cat despre prima pornire este totul ok indiferent de temperatura de afara, fără oscilații dubioase la relanti sau să se oprească motorul vreodata. Alimentez numai Rompetrol 95 si sunt foarte mulțumit.
            Numai bine tuturor!

            Comment


            • ....de asemenea, fara nici o problema la pornire indiferent de temperatura. Benzina 95 Petrom.
              PS: și la 1,4 , la frig, până se incalzea, agata cutia.

              Comment


              • Și la mine agata din 0 in 1. Am mai spus, cam de la prima răcire din toamna, poate coincidenta nu cauzalitate. Nu stiu dacă problema e la cutie sau mai degrabă la cablurile de comanda. Adică bâjbâi până găsesc tr 1 la maneta. Nu mai e acolo unde arata desenul de pe nuca, asa cum era de noua.

                Comment


                • Am si eu o nelamurire.Am un logan 0.9 tce 4000 km si la drumuri denivelate gen inainte de semafor unde asfaltul e denivelat se aude la amortizoarele de pe spate un sunet ciudat(acest gen de sunet il aveam la un renaul clio 1.4 2002 si dupa ce am schimbat bieletele antirului nu a mai fost acest sunet),este normal?la alt gen de denivelari nu se aude acel sunet.pe fata nu se aude niciun sunet indiferent de cum este asfaltul.am citit ca ar fi fost un mcv la care i s au schimbat amortizoarele la 1000 de km daca nu ma insel.multumesc!

                  Comment


                  • Ca sa las lucrurile terminate, dupa mai multe zile, indraznesc sa trag concluzia ca benzina de la Petrom nu e potrivita pentru masina mea. Nu am mai avut porniri ratate si nici scaderi bruse de turatie.
                    Celor cu probleme le recomand sa schimbe benzina. Am experienta buna cu MOL (nu am incercat rompetrol, omv, Lukoil). Daca vreti sa experimentati, nu aveti decat.

                    Nu vreau sa starnesc o polemica pe forum pentru ca in spatele tastaturii toti suntem zmei. Daca vor reapare problemele voi reveni. Pana atunci, eu nu ma mai apropii de Petrom.


                    Offtopic: am o colega cu un Chevrolet, 1.4 aspirat (nicio legatura cu masina noastra) si are aceleasi simptome. Porneste si se opreste, si doar la temperaturi intre 5...-5 grade.. Evident ca e doar o coincidenta. Sunt curios ce se intampla daca schimba benzina.

                    Comment


                    • Daca teoria ta este adevarata, benzina de la OMV nu este potrivita pentru masina mea. Aceleasi simptome iarna trecuta cu benzina de 95 de la OMV, acum doar benzina de 98 de la Lukoil. Problema deocamdata a disparut si la mine.

                      Comment


                      • si eu am schimbat benzina de 95 cu 98, se pare ca asta e problema.

                        Comment


                        • Dpmdv teoria cu benzina nu se concretizeaza. In cazul meu am incercat toate tipurile de benzina din Mol, Petrom, Omv, Rompetrol si nu am sesizat nicio modificare a comportamentului la pornire.
                          Mai concret, saptm trecuta la 0 gr C a dat sa moara la pornire ( scadere turatie la 500 rpm si crestere catre 1500 rpm), iar acum de 2 zile nu mai manifesta acest comportament, in conditiile in care in rezervor este aceeasi benzina.

                          Indiferent de benzina, ba face ba nu face. Reglaje de 2 bani de tipul Dacia, care nu sunt in stare sa faca relantiul asta sa stea mai ridicat sau mai scazut functie de temperatura.

                          Comment


                          • C.Mike, ai dat 0,9 Easy-r pe 1,0 SCe?
                            Sa ne tii la curent cu ce zic cei din reprezentanta la problema ta.

                            Comment


                            • Cifra octanica e irelevanta oricum.

                              Comment


                              • Originally posted by sebibv View Post
                                Ca sa las lucrurile terminate, dupa mai multe zile, indraznesc sa trag concluzia ca benzina de la Petrom nu e potrivita pentru masina mea. Nu am mai avut porniri ratate si nici scaderi bruse de turatie.
                                Celor cu probleme le recomand sa schimbe benzina. Am experienta buna cu MOL (nu am incercat rompetrol, omv, Lukoil). Daca vreti sa experimentati, nu aveti decat.

                                Nu vreau sa starnesc o polemica pe forum pentru ca in spatele tastaturii toti suntem zmei. Daca vor reapare problemele voi reveni. Pana atunci, eu nu ma mai apropii de Petrom.


                                Offtopic: am o colega cu un Chevrolet, 1.4 aspirat (nicio legatura cu masina noastra) si are aceleasi simptome. Porneste si se opreste, si doar la temperaturi intre 5...-5 grade.. Evident ca e doar o coincidenta. Sunt curios ce se intampla daca schimba benzina.
                                Petrom face tranziția de la E5 la E10, scrie mare pe toate pompele dar cine să citească.

                                Ce e E5 și E10? A se folosi google
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google