Calitatile unui anumit sort de benzina nu se poate determina "organoleptic" . Dinamica unui automobil este dictata si de alti factori , nu doar de calitatea benzinei . Cifra octanica nu spune nimic despre compozitia benzinei , despre puterea calorica , despre fractiunile volatile , etc. Ori aceste elemente dicteaza comportamentul motorului . Cifra octanica ridicata este folosita mai ales la motoarele cu raport de compresie mare pentru a preveni detonatiile si a nu lua-o "pe diesel" , atat . Mai mult , fiindca se vinde mai putin , benzina cu cifra octanica ridicata poate avea putere calorica redusa datorita evaporarii fractiunilor volatile in tancurile statiilor si de aici o dinamica mai slaba.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
De asta foloseam co 95 cu aditiv millers, si sincer, rezultatul era cam la fel ca, cu co 98 sau mai sus. De obicei pun co 100 doar de la benzinarii aglomerate. La tsi remapat sunt chiar obligat sa pun co ridicat. Si in masina sotiei pun tot 98, ptr ca masina nu merge zilnic, pun de la lukoil, ca se zice ca, carburantul cu co marit are si diversi aditivi, printre care are si proprietatea de a rezista mai bine in timp in rezervor, si corodeaza si mai putin.Last edited by mumus; 18 December 2018, 09:20.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
georgstelsib ai dreptate, cititi documentatie si eventual alte forumuri pe care apar aceleasi discutii. Benzina cu cifra octanica mai mare e pentru motoare cu compresie ridicata sau placebo mai scump pentru cei care nu au rabdare sa se documenteze. 90% dintre soferi se vor certa cu tine fara argumente tehnice, afirmand doar ca ei simt chestii si ca aditivarea care ar fi chipurile tehnologie planetara schimba totul...
Comment
-
Eu la aditiv sau la benzina cu co marit simt clar ca relantiul este super silentios, la putere nu as putea spune ca simt ceva... Si eu am vazut filme, am citit despre benzina multe, si am ajuns la concluzia ca co 100 e cea mai buna varianta ptr tsi, ptr logan 1.4 inca bag petrom sau rompetrol de 95, ca e tot aia, motorul e simplu, nu merita sa bag in el altcevaLast edited by mumus; 18 December 2018, 09:55.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Ps: din foarte multi aditivi incercati, doar Millers e ok, si nu, nu e placebo... La fel si benzina buna, daca chiar e ce scrie pe eticheta, si nu e indoita cu apa sau nu e de 6 luni in rezervor, sunt diferente. Ca se poate sa iei si clapa, da, asa e.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Mergeți pana consumați aproape toata benzina din rezervor de vreo 5-6 ori cel putin. Puneti pe altcineva sa va alimenteze masina cu 2 sortimente diferite (un tip pe alimentare) și dacă se fiecare data simțiți diferența e o treabă. Eu zic ca nu vei simți diferența... CO e placebo la motoarele noastre...
Comment
-
Problema - infiltratie cu apa pe la suportul de antena
Detalii : s-a observat, dupa o ploaie sanatoasa, o ninsoare si o variatie extrema de temperatura ( +15 grade, -15 grade ), ca incepea sa curga apa prin microfunul din plafon. Mai exact, apa se infltra pe sub suport si se prelingea pe surubul de prindere, care este situat fix deasupra microfonului.
Solutia :
1. Demontat plafoniera
2. Demontat microfonul, bagand mana intre planseu plafon si tabla plafon
3. Scos piulita-surub a suportului ( cu o cheie de 8, crichet + prelungire de macar 10 cm )
4. Scos suportul de pe plafon, pus mastic la gaurile din tabla, cat si pe suport. Ca nota, suportul e cauciucat, dar fara garnitura "suplimentara" intre el si tabla de pe plafon. Cel putin, asta am observat la mine.
Ca nota generala, se poate sari peste pasul 1 si se poate incerca demontarea directa a microfonului, insa trebuie sa stii unde sunt clemele si e foarte mare probabilitatea sa crapi/rupi plasticul lui
Comment
-
Originally posted by mumus View PostLa mine se simte la relanti, efectiv masina zici ca e pusa pe Mute . La putere nu prea ai cum sa simti 2-3 cai...Last edited by Amiralul; 18 December 2018, 20:59.
Comment
-
Eu tot bag mol 100 si omv 100 pe rand, si cu mol 100 parca e motorul mai uns, sunetul este mai estompat, iar cu omv sunetul este mai agresiv, motorul suna mai metalic, dar masina trage o idee mai bine, consumul e tot ala cu orice benzina in oras, in exterior merg prea putin, desi acolo se simte diferenta de consum.... Eu pun co 100 doar ptr ca e motoru cu injectie directa, care este recunoscut ptr depuneri... si doresc sa am depuneri mai putine... Si sa nu uit, cu ambele relantiul este super smooth. Cand am bagat lukoil si renou si toledoul sughitau, dar mai ales la toledo nici relantiul nu mai era stabil, dadea sa se innece, sa nu mai zic ca o data nici nu a pornit la prima cheie. De atunci lukoil folosesc doar de 98 si doar in fiat...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Mie da sa imi moara cam in fiecare dimineata. Scade turatia spre 0, tremura masina apoi isi revine. Nu e asa de rau, mai rau e ca in zilele astea in treapta a2-a sub 2K RPM se balbaie ca naiba si da in nas in ultimul hal. Probabil o sa o vand daca tot o tine asa si iau una eletrica de oras.
PS. O mizerie noul forum "look"
- Likes 1
Comment
-
Mda...azi i-am dat mai repede, imediat după ce s-au stins martorii.
La tine s-a remediat?! Nu cred că este o problemă de soft.
Pe asta cu așteptat câteva secunde o știam de la fiat, inclusiv pe cea cu „să pui contactul de 2-3 ori la temperaturi foarte scăzute„ (parcă scrie și in manual de asta).
Logan 0.9 TCe 2018
Comment
-
Originally posted by sebibv View PostIncearca ce mi-a zis torquemada... Astrapta câteva secunde in plus DUPA stingerea martorilor. Nu stiu de unde a stiut dar a zus bine....
Comment
Comment