Australianul acela chiar stie ce vorbeste, naftalină în rezervor este cea mai mare prostie
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Am ascultat si inainte sa pun aditivi, si nu zice de aditivii de benzina, decat sa nu ii pui, nu si de ce, Cele mai misto sunt testele in care merg cu ele, si le compara, si le pun pe dyno. Dar simt nevoia sa ma repet, din cauza remaparii sunt nevoit sa folosesc benzina buna, si fiind scumpa am zis sa incerc si millers cu co95, ca ies mai ieftin, decat cu co 100, stiind ca toate celalalte branduri incercate erau fix pix... si Millers chiar mia dat un relanti silentios, si masina tragea ok, asemanator cu benzina de co100, in logan la fel, tata a zis ca masina a mers super ok, Fiatul sotiei la fel, a mers super ok, deci am testat pe 3 masini, pe turbo, pe 1.4 mpi si pe 1.1 benzinar aspirat de la fiat. Imposibil sa fie placebo la toate... Mai ales ca sotia nici nu stia de aditiv, si am intrebat-o cum trage masina, si zicea ca fuge mult mai bine, cand i-am zis de aditiv, a zis sa nu ii pun, sa nu o stric )) Ca parca fuge prea tare, ca se tureaza mai repede.... In fine, nu sunt platit de millers ptr reclama, doar relatez ce am constatat, ca e singurul aditiv incercat de mine, care chiar face ceva, CEVA BUN. Acum pun doar co100 in masina, din comoditate, doar mol si omv, si niciodata nu merge la fel masina, ba cu una ba cu alta se simte mai ok... Cu millers mereu era ok.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Originally posted by mumus View Post...
Cele mai misto sunt testele in care merg cu ele, si le compara, si le pun pe dyno. Dar simt nevoia sa ma repet, din cauza remaparii
...
Comment
-
NU, am mai spus ca am relantiul mult mai silentios, ca si cu benzina cu co mare, ptr ca masina merge si trage bine, presupun ca e cam tot ca, cu co mare. Eu am relatat ce am simtit eu, nu esti obligat sa ma crezi.
Si nu inteleg despre ce vorbesti, eu ma refeream ca testau puterea masinii cu aditivi sau fara, si nu era diferenta, Eu am facut test dyno, doar ca sa vad cati cai are masina, nu ca sa compar co 95 cu co100 sau cu sau fara aditivi. Dyno am facut la 2 ani dupa remapare... ca am avut ocazia sa fac la un pret corect. Inainte nu era cazul sa fac, scria in carte cati cai are... Daca te incalzeste, la dyno aveam mol sau omv cu co 100, Tunerul zicea ca, cu benzina cu co de 95 o sa am cu vreo 5 cai mai putini.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Eu oricum nu inteleg bine ce iti face benzina de 100 sau cu aditivi la relanti. Ca nu ai mare compresie la relanti. Oricum, 1.2tsi e un mare dezastru al VW sper ca ai varianta cu curea, ca cea cu lant e una dintre cele mai mari greseli facute de concernul furacios (apropo, eu am motor din gama dieselgate, daca aveati impresia ca nemtii sunt cinstiti va rog sa reconsiderati). Dar nu vreau sa o dau din nou in discutii despre VW, va rog sa revenim la Logan, imi cer scuze si nu e nimic adevarat despre VW.
- Likes 1
Comment
-
În toamna, am schimbat TdB de fabrica, cu unul v. 1400 ca să se poate activa temperatura apei și alți pitici. Pe 31 am alimentat, cand îmi căzuse doar o pavela de la benzina. Au intrat 14 l și am forțat încă 4 litri. Zis și făcut, când am pus cheia, benzina a rămas la fel, autonomia CB se învârte între 500 și 520 km. Cu TdB de fabrica nu am pățit niciodata sa rămână blocat la rezervor de benzina, chit ca alimentam 7, 10 - 15 litri de benzina. La mai puțin, știam ca nu se modifica, se pare ca astea mai recente sunt mai sensibile.
Comment
-
Am Logan-ul B&W(1.0 SCE) din octombrie 2018 si tocmai am atins 1000 km ( !! -cam putin , dar il folosesc alternativ cu Logan 1.4 Laureat 2005).
Initial am dorit sa scriu la postul dedicat parerilor despre Logan II (multumit de comportamentul masinii in general)
Singurul lucru cu care nu ma impac deocamdata e directia ( /servodirectia/directia electrica/hidraulica cu pompa electrica-alegeti care credeti ca e varianta corecta...)
Problema mea e ca directia este (sau pare...) foarte moale.De multe ori la viteze de 110 km/h mentin destul de greu directia masinii( corectii multiple ale volanului / condus nerelaxat),iar daca mai bate si vantul (moderat) masina nu-mi ofera o senzatie de stabilitate.Precizez din nou ca conduc de 14 ani un Laureat1.4(cu servodirectie) si stiu ca e normal ca la masina noua directia sa fie manevrabila (mult) mai usor .Totusi , condusul/manevre facute la 100/110/120 km/h in conditii de extrema manevrabilitate si siguranta cu L1 imi par cateodata "la limita" cu Logan B&W.
Am citit si posturile de pe la pg 526(dupa #7889 al lui Gil26) privind gradul de manevrabilitate / GEPDA etc
DECI :
1.Gradul de manevrabilitate al directie variaza functie de viteza ?Adica directia devine mai rigida odata cu cresterea vitezei ?Personal nu percep (deocamdata) vreo diferenta in plaja 50-120km/h !
2.Posibil sa fie doar o falsa perceptie bazata pe obisnuinta in condus de pe L1?
3.Se poate face o diagnoza a functionarii corecte a directiei electrice?
Va urez un an nou fericit , ''La multi ani !'' si condus fara evenimente (neplacute)
Comment
-
@ radiantm. Sa avem un an bun si fara probleme tehnice.
Legat de servodirectie am spus ca Sanderica al meu pare ca a avut un comportament mai atipic. Nu am avut timp atunci si asta a fost.
Tot ce pot sa spun e ca si acum se comporta la fel indiferent de viteza 50 - 130 km/h (punctul 1) si nu e legat de perceptie (punctul 2) sau CX-ul masinii in cazul meu. Dar mi-am adaptat stilul de condus la posibilitatile masinii. Pentru ca referitor la punctul 3 nu stiu solutia (hidraulica sau softul), nu am alte informatii si mai ales timp (deocamdata). Dar e limpede ca si la mine GEPDA asta nu se comporta asa cum ar trebui. Cand voi mai avea detalii sau rezolvarea problemei voi posta.
Comment
-
Am observat la logan-ul meu, 0.9 tce din 2014. De cand cu frigul(chiar si peste 0) cand pornesc motorul si e rece se aude un zgomot ciudat din partea dreapta a masinii, mai ales cand virez si rotile sunt in miscare.
Acum de cand avem -15 grade am observat ca stand in fata motorului se aude ca un fel de bataie ce pare a veni din zona distributiei si cand fac frana de motor se aude destul de urat, parca face ca si cum ai lovi cu un lant in ceva. Toate astea le aud cu motorul rece, dupa ce se incalzeste se mai aude putin, ca si un tacanit tot din zona aceea.
Am fost la service crezand initial ca am ceva problems la roti/suspensie dar acolo nu e nimic.
Credeti ca poate fi inceputul sfarsitului la distributie? Posesorii de 0.9, ati mai avut asemena zgomote?
Masina are 70.000km.Last edited by bogdan_cj; 8 January 2019, 18:56.
Comment
-
Dap, pune un filmulet sa auzim despre ce este vorba.
Daca la doar 70.000 kg pica lantul/ intinzatorul, nu inteleg de ce se mai lauda Dacia cu garantie pe viata si astfel nici rostul lantului in loc de curea.
Cureaua stii ca trebuie sa o schimbi la un anumit nr de km si cu asta basta.
Comment
Comment