As indrazni sa-i intreb pe cei care au avut probleme cu catalizatorul daca nu cumva au mers des cu alerta de nivel minim al carburantului aprinsa? Intreb pentru ca in manual aceasta apare ca una din cauzele care poate duce la distrugerea catalizatorului.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
-
Si eu merg numai cu efix95 si este foarte ok așa m-am obișnuit si nu fac experimente daca sunt mulțumit de ea.
În privinta catalizatorul cel mai probabil face parte din vreun lot cu probleme de fabricație. Si la mine a fost aceeași problemă doar ca a picat mult mai repede dupa 300km. Masina din lot aprilie 2017. A fost schimbat iar acum am aproximativ 7000km si este ok.
- Likes 1
Comment
-
Dacia recheamă în țară peste 13.000 de mașini Logan II, Dokker și Lodgy pentru posibile probleme cu airbag-urile, arată un document publicat de ANPC. Este una dinre cele mai mari rechemări Dacia pe plan local.
Dacia recheamă în țară peste 13.000 de mașini Logan II, Dokker și Lodgy pentru posibile probleme cu airbag-urile, arată un document publicat de ANPC. Este una
Comment
-
Si Toyota a rechemat in service-uri masini pt probleme cu airbagurile (de la Takata )acum vreo cateva luni.
Problema la ei e ca au rechemat initial peste 1milion de masini dupa care au reinceput chemarile cu alte sute de mii dupa care cred ca s-au incurcat putin la numaratoare ...ca erau cam multe.Stirea era ca primii 4 mari producatori japonezi ar fi rechemat in service (doar din cauza airbagurilor de la Takata) peste 3.5 milioane de masini...
Asta e...VANZARI MARI...PROBLEME MARI...
Si sa nu omitem ca NU erau modele low cost...
Comment
-
Takata nu stiu dacă mai exista ca atare... Ceva s-a intamplat cu ei (au fost preluati). Nu sunt cei mai buni ... Autoliv este lider mondial dar se pare ca dacia nu are fata decat de centuri de la cei mai buni...
Căte dacii se vand pe an, in ro?
Comment
-
Am remarcat si eu un joc fata-spate la scaunul soferului dupa 6600 km, comparativ, un logan de 500 km nu are deloc. E ceva care pateste toata lumea? S-or fi slabit niste suruburi.
p.s. Nu gasesc functia search pe noua interfata de mobil.
P.p.s: presupun ca fac chemare daca sunsunt banuieli cu airbag-urile.Last edited by 77sky; 16 January 2019, 19:02.
Comment
-
Uau ce "probleme":
Motivul rechemarii: Posibilitatea unei deschideri defectuoase a airbag-ului sofer, ca urmare a modificarii procesului de fabricatie a airbag-ului de catre furnizor.
Care este riscul : In conditii normale de rulare : niciun efect pentru client (airbag-ul nu se deschide intempestiv) !
De ce Dacia face aceasta operatiune: Testele de calitate pe care ei le efectueaza de-a lungul intregului ciclu de viata al vehiculelor pe care le produc, au aratat ca in conditii absolut speciale (temperaturi la nivelul volanului de peste 60 grade celsius !), deschiderea airbag-ului in caz de impact ar putea sa fie imperfecta. O astfel de situatie ar fi posibila, daca, spre exemplu, masina ar fi parcata in soare in miezul verii ore intregi, intr-o parcare iar masina ar avea un impact frontal la iesirea din parcare.
Desi o asemenea eventualitate este foarte putin probabila, nefiind reprezentativa pentru conditiile normale de utilizare a masinii de catre un client, Dacia a luat decizia de a lansa o operatiune de control preventiv al airbag-ului pe un lot de 13303 vehicule produse intre 3 aprilie 2018 si 28 august 2018.
Sunt vizate modelele Sandero, Logan, Logan MCV, Lodgy, Dokker si Dokker Van (fara Duster).
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Am pus putina apa intr-un ibric si am incalzit-o. Am un termometru de carne/cuptor si am adus apa la 60C. Nu poti tine o secunda degetul in apa. Nu se poate conduce o masina cu volanul la 60 C. La o temperatura de 54 C am putut tine chiar mai multe degete in apa dar doar vreo 4-5 secunde, dupa aceea trebuia sa scot mana. Abia sub 48 C se poate tine mana in apa si se poate tolera caldura un timp mai lung.
Comment
Comment