Dacia ma cheama sa-mi schimbe airbagul,gratis(la cea din 2007 m-a chemat sa-mi schimbe centura centrala spate)......cata indolenta din partea lor(ce probleme). Concluzia mea, este ,ca Dacia nu e chiar atat de iresponsabila, cum o catalogheaza unii.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Salut. Am achizitionat de curand un tester OBD pentru a vizualiza diferiti parametrii. Din ce am observat, temperatura la antigel nu creste peste 74 de grade....e posibil sa fie termostatul de vina? Mentionez ca motorul era pornit de peste o ora. Am verificat si in mers si in stationare. Aceeasi temperatura...intre 72-74 de grade. Multumesc. Sandero 2 1.6 8v
Comment
-
Consum și recomand produsele românești, ca sunt calitative și au gust și îndemn pe toți sa nu cumpere produse străine din supermarket dacă sunt și producători locali pe rafturi.
Dacia nu mai este demult românească, doar angajați romani și sigla, în rest franțuzească low-cost, parte Groupe Renault, cum te întâmpină și la VC.
Comment
-
Asta este trendul globalizării, de exemplu skoda sau seat care sunt in grupul vag, sau opel care este acum un fel de peugeot
oricum componentele unei masini sunt de prin toată lumea, iar ca si fabricatie oricum se fabrica unde este mana de lucru mai ieftina, gen audi în mexic, renault în africa, fiat în turcia ,etc.
păcat ca uzina aro nu a avut aceeași soartă ca si uzina dacia, aro ,la inceput, pe vremea lui ceaușescu era o masina înaintea competitieiLast edited by panselin4; 20 January 2019, 16:40.
Comment
-
Scartait intens la un Logan 2 ph2 provenit de la saboti la doar 37 k km. Mie imi pare prea repede...adica eu n-am vazut Logan 2 ph1 cu scartait la franele spate asa devreme. Frana este elastica, franeaza bine daca apesi tare si brusc, dar daca opresti ca la semafor si cel din fata vrea sa franeze mai repede, frana ramane fara pedala...adica n-am unde sa-i mai dau frate, efectiv astept sa se opreasca. Cred ca AFU si ABS isi fac treaba de franeaza daca bruschezi pedala, in rest nu-mi dau seama de ce se opreste tarziu cand controleaza soferul pedala.
PS: TCe, condus de femeie prin Bucuresti.
Comment
-
Am revenit cu detalii:
Am fost dimineața la Daperom pentru schimbarea airbagului șofer, programat la 8.00 la 8.30 am părăsit reprezentanta. Operațiunea in sine a durat nici 5 min, mai mult durează hartogareala. S-a înlocuit partea cu sigla a volanului, se declipseaza/clipseaza si prezintă 2 mufe. Pentru așteptarea pricinuita cu actele am primit o cafea din partea casei pt răbdare. Per ansamblu, mulțumit.
- Likes 2
Comment
-
Am fost dimineața la Daperom pentru schimbarea airbagului șofer, programat la 8.00 la 8.30 am părăsit reprezentanta.
Comment
-
Am trimis si eu azi un mesaj la Vocea clientului si m-au sunat inapoi in 2 ore .Pe baza VIN-ului masinii , o doamna foarte amabila imi spune ca masina mea fiind livrata la sfarsit de septembrie NU face obiectul chemarii in service. Eu insist si spun ca am comandat masina de pe stoc in 27 august si ea e fabricata in iunie 2018...deci...
Raspunsul este acelasi (pe baza VIN-ului) NU e cazul sa ma prezint in service !
Am intrebat care e procedura de contactare in aceste cazuri si mi-au spus ca se trimit plicuri prin posta (asa cum a spus Cerese ceva mai sus)
Posibil sa fie afectate de problema doar unele loturi / modele (a mea e LoganB&W) din perioada mentionata ??!!
Daca e asa atunci putem spune pt prima data la Dacia ca sloganul '' asa face toate '' NU mai e de actualitate !
Comment
-
Am fost si eu astazi sa imi schimbe airbagu (masina luata in mai 2018),scrisoarea primita vineri.
Mai mult am stat sa vina "mesteru" decat sa il schimbe.
Apropo. Geamul vostru de la sofer,daca il coborîți si miscati de el stanga dreapta se misca ? Mi sa spus de cei de la service ca e normal...
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
Comment
Comment