Da, masina vede turatii mari...dar e servisata la timp, nu vad legatura cu un posibil defect de fabricatie sau ceva. De ce nu scrie atunci in carte sa nu mergi pe autostrazi cu 160-170 ca se strica lantul...
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Ulei neadecvat cu stilul de condus + întinzător defect = probleme. Acolo a cedat întinzătorul (are voie să se extindă sub presiunea uleiului, dar nu se poate strânge fără deblocare exterioară) apoi a urmat uzura accentuată a lanțului.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Poate că asta sa fie cauza. Oricum nu se poate generaliza problema cu lanțul, sunt câteva cazuri izolate cel puțin aici pe forum.Eu am cunoștințe care au aproape 200 kkm cu acest motor si nu au probleme cu lanțul.Conteaza mult cum exploatezi motorul.[/QUOTE]
Eu propun sa scriem pe forum cati km avem parcursi, daca a fost schimbat lantul si ce ulei folosim, pentru a ne face o ideie despre fiabilitatea motorului 0.9 TCE.
Eu am 40000km, 4x8000 km cu Dacia Oil si 8000 km cu ELF.
Comment
-
Daca si la dacia iintinzatorul este hidraulic, conteaza enorm calitatea uleiului, si cat de putin il tii in motor. Mai bine zis cat de des il schimbi.
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Corect. Calitatea uleiului conteaza. Am simtit diferentele la alea pe lant pe care le-am avut prin "tacaneala" diferita. Vedeam pe care il place apoi pe ala mergeam. Cat de des il schimbi e iarasi important. Pe la 8 000 km il schimbam. De ce? Datorita celui de al treilea factor: stilul de condus. La ultimele le placeau turatiile ridicate (3500-4000 rpm) si vedeau destul de des dunga rosie (si nu sughitau). Cu ultima am ajuns la 170 k cu lantul original, tacanea putin mai tare iar cunostiinta careia i-am dat-o este inca OK cu asta.
La cea spus colegul cosming cu km parcursi si tipul de ulei (cu toata stima pentru schimbul la 8 000 km) as adauga si modul de condus.
La Sanderica am curea asa ca nu pot oferi aceste informatii.
Comment
-
Discutia asta poate fi lunga. Fiecare procedeaza asa cum doreste. Eu de asta nu am ales cei 5 ani fara griji.
Daca as avea lant, as pune Dacia Oil, as duce des in turatii mari atunci as schimba uleiul la cel mult 10K.
Si la gioarse il schimbam pe la 8 k. Asta e piticul meu la masini: uleiul motor. La noul Sanderica am facut prima revizie la 10 k si 9 luni (mai ales pentru ulei). Acum spre rusinea mea am 15 k cu uleiul asta si vreo 3 luni pana la revizie. Si am forjat masina. Clar ca in urmatoarele zile voi schimba uleiul (si din lipsa de timp voi face si revizia a doua). Chiar imi place masina asta si vreau sa tin de ea. Nu am greierasi, nu "papa" nimic, este ce mi-am dorit. Singura problema tehnica reala pana acum a fost schimbarea pe rand a becurilor de faza scurta.
Comment
-
-
1 an sau douazeci de mii e si in Romania.
Eu ma apropii de 36k in aproape 4 ani. Primii doi ani am avut Dacia Oil 5W30, schimbat la 8k si un pic. Ultimii doi, Elf 5W40 schimbat anul trecut pe la 11 mii. Anul asta probabil ca tot cam pe acolo voi fi la revizie.Last edited by DannyMC; 7 February 2019, 10:42.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostUn an sau 10.000 km. Adica ori un an indiferent cati km ai sub 10.000, ori 10.000 de km indiferent in cat timp i-ai facut. (zic si eu...)
Eu am 45 000km și la fiecare 10kkm am schimbat uleiul Elf 5W40Last edited by aurbrz; 7 February 2019, 12:11.
Comment
-
Din carnetul de garanție:
CONDITII PARTICULARE DE UTILIZARE
DACIA impune adaptarea frecvenței de înlocuire a anumitor piese sau fluide inlluențate de condiții particulare de utilizare.
Lista condițiilor particulare de utilizare și noi frecvențe asociate (Frecvența se înțelege ,,la primul din cele doua termene atinse").
- Autovehiculul este utilizat cel puțin 50% din timp la ralanti (exemplu: din aproape în aproape permanent, fără oprire motor). *1
- Cel puțin 50% din trasee sunt efectuate cu o viteza medie mai mica de 30 km/h (utilizare în majoritate urbana, taxi, școala auto, autovehicule de livrare...). *1
- Cel puțin 30% din kilometri sunt parcurși tractand o remorca sau o rulota cu o greutate mai mare de 500 kg (condiție exclusiv pentru autovehiculele particulare) *1
- Autovehiculul este utilizat într-un mediu cu praf ( șantier, mai mult de 1 000 km/an de pista...).
Împărţiţi la 2 frecvenţa kilometrică recomandată în condiţii normale de utilizare, adică 20000KM /2
*1 Condiții particulare detectate de OCS (Oil Control System)
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment