Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ziua buna tuturor, problema cu apa aruncata pe la gurile de aerisire din portbagaj, a fost rezolvata cu o pereche de aparatori de noroi din partea Dacia. asta dupa 2 drumuri la service si alte 4 telefoane la vocea.
    sarbatori fericite tuturor

    Comment


    • eu am ph2 si la revizia de 2 ani in acelasi loc aveam ulei...cursese si pe planetara stanga...deocamdata a curata atunci cu sprey si probabil in max 2 luni o sa ma uit acolo sa vad ce este

      Comment


      • Stie cineva de astea:

        NTI Categorie_Document="1" Date_Edition="10/09/2013" Langue="EN" Numero_Note="4983C" Reprise_Systematique="1" Titre="FRONT AXLE COMPONENTS OTS:0BP6MARK:L1"

        NTI Categorie_Document="1" Date_Edition="10/09/2013" Langue="EN" Numero_Note="4990C" Reprise_Systematique="1" Titre="1CREPROGRAMMING THE LPG COMPUTER OTS:0BQFMARK:L3"
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Revin cu problema pornire motor. Azi am fost pe seara in oras. M-am oprit de 2x cu treaba. Intr-un loc am stat cam 30 minute, apoi 5 minute si am mai mers cativa km si am stationat cam 40 minute la piata sudului. Ma urc in masina, radioul era la 13 volum si dau la cheie, a pornit destul de greu, dupa 3 pacanituri de la electromotor. Deobicei masina porneste la sfert sau jumatate de cheie, cand aveam muzica mai tare, eu nu auzeam daca inte-adevar masina a pornit. Totusi nu imi explic de ce face figurile astea, merg cu ea mai turata, schimb viteza la 2500-2700 rot/min in oras si 3000 rot/min afara. Cand am ajuns acasa, motorul mi-a pornit la sfert. Figuri imi face cam odata la 17 zile. Trebuie sa mai testez fenomenul. Benzina am alimentat de la rompetrol/tsv, in general fiind multumit de calitatea combustibilului.

          Comment


          • Fa o verificare pe tester, poate iti arata ceva, altceva nu stiu ce sa zic. Parca era un thrend cu pornire greoaie cand masina stationeaza ceva timp la soare, nu stiu daca e si cazul la tine, dar eu recomand o verificare pe tester. Bafta.

            Sent from my N9005 using Forum Runner

            Comment


            • @ aris86 Fara supare dar tu mergi cam subturat. Ar trebui sa turezi motorul in zona intersectiei celor doua linii (cuplu maxim)
              Attached Files
              Last edited by t0rquemada; 24 April 2014, 11:26.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by Bazilman View Post
                Am revenit cu foto de pe spatele clapetei
                Se pare ca același lucru am patit si eu acum 2 zile cand încercând sa deschid ușa din dreapta spate, am rămas cu "clapeta" in mana!! Am stat si am analizat si mi-am dat seama ca acele cleme nu aveau cum sa se rupă din cauza mea pentru ca sunt plasate in partea de sus, iar tu cand tragi, tragi de jos.. Am fost la service Dacia sa le arat ce sa întâmplat, șeful de acolo a încercat el sa imi explice ca vina ar fi a mea...nu l-am băgat in seama si apoi ma trimis la băieții de la tinichigerie, iar cei de acolo( buni prieteni cu mine ca suntem vecini) mi-au spus ca pe garantie nu se schimba ca au mai avut cazuri, si m-au îndrumat sa lipesc linistit clapeta cu Poxipol căci pentru a cumpara alta nu se merita ca trebuie vopsita!!! Cand am ajuns acasa, de curiozitate m-am uitat si la celelalte mânere si am observat ca la unul din ele se tine intr-o singura clema, pentru ca celelalte 3 sunt rupte!! Așadar, mai mult ca sigur, la montare, cand trebuiesc clipsate clapetele de mânere, câteva cleme cedează si se rup!!Dar se pare ca nu prea putem dovedi noi asta!!
                Attached Files
                Last edited by Tommy94; 24 April 2014, 16:40.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  @ aris86 Fara supare dar tu mergi cam subturat. Ar trebui sa turezi motorul in zona intersectiei celor doua linii (cuplu maxim)
                  Nu e nicio suparare, poate nu reactionez la timp sa schimb viteza, cand sunt nevoit sa pun frana brusc si normal trebuie apoi sa dau treapta care trebuie. Incerc pe cat posibil sa mer cat mai turat, dar sunt momente, cand scade si schimb usor mai tarziu trwapta care trebuie. Alta ocazie, a fost dupa ce am parcurs 30 km la o viteza de 90-100 km/h si apoi 10 minute pauza si nu a pornit la 1cheie, acolo nu cred ca a mai fost vorba de subturat. Asta iarna mi-au zus ca e din cauza benzinei mesterii de la service. Un coleg mi-a zis de bujii, dar nu prea as crede dupa 6 luni.

                  Comment


                  • Schimba benzinaria, incearca benzina de la Mol sau de la OMV.

                    Comment


                    • dar toate problemele apar la cei care au motorizarea de 1.2?

                      Comment


                      • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                        Schimba benzinaria, incearca benzina de la Mol sau de la OMV.
                        Am mai luat de la omv. De la mol, am patit-o odata cu niste detonatii/bubuiturii, ne-am speriat cu totii, cand sa plec de pe loc, era in perioada de rodaj, apoi am dat cheie si am plecat linistiti.

                        Comment


                        • Afirmativ.
                          Nici un 0.9 nu se plange de asa ceva ( sau dci).
                          sigpic

                          Comment


                          • Eu am alimentat numai de la Mol si nu am avut nicio problema pana acum; am 1400 km.

                            Comment


                            • Mol cumpara benzina de la Lukoil.
                              Cred ca in Romania sunt 3 furnizori de benzina.
                              -Lukoil care se pare ca are cea mai moderna rafinarie
                              -Petromul
                              -Rompetrol care daca nu ma insel o importa.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by stoicanu View Post
                                Afirmativ.
                                Nici un 0.9 nu se plange de asa ceva ( sau dci).
                                Sunt mai bune, asta e. Trebuie sa o fac sa mearga asa cum trebuie. Si o colega cu sandero 1.2 acelasi lot a avut probleme intr-o zi, abia a pornit la a doua cheie. Ea alimenteaza numai cu Omv 100. Au si dci bubele lor. Lui nasu mio i s-a aprins tot bordul, a inceput sa urle, apoi a scos cheia si nu ii mai merge aerul conditionat. El are duster, depinde doar de noroc.

                                @Cris, eu am 6490 km, in afara de hiba asta, nu am avut probleme cu ea. AC raceste bine :-).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google