Si la mine agață doar treapta 2 cu pornire la rece, dacă las cateva minute sa se incalzeasca nu mai agață deloc. Acelasi fenomen l-am sesizat si la vechiul Logan de 1.6 8v în rest au comportament foarte asemănător. Nu cred ca poate fi ceva reglat este un comportament specific datorat construcției. Asta in cazul in care nu apar si alte anomalii la schimbarea treptelor...
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Nu e cazul sa schimbati uleiul la cutie. Dar este indicat sa il verificati sau sa cereti mecanicului sa faca asta. Daca va hotarati sa il schimbati va sugerez sa folositi doar ulei original Dacia. Altfel riscati ca la rece sa schimbati foarte greu vitezele.
Daca va este greu sa introduceti treapta 1, 2 sau marsarier verificati ambreiajul. Foarte foarte rar este cutia de vina. Un semn al unui ambreiaj care nu decupleaza este ca nu intra in marsarier sau agata la cuplare.
Comment
-
S-a mai discutat, uleiul din cutie este tot un consumabil..
Eu am schimbat la 1.2 16v uleiul din cutie la 7 ani si aprox 50.000 km si nu arata deloc rau, putin schimbata nunanta..dar parca schimba o idee mai bine dupa schimb.
Oricum, din discutiile de pe forum am deprins un obicei: cand e rece, inainte de a plec cu a I-a sau inainte de a baga in masarier, din pozitia liber "plimb" mai intai schimbatorul in a 3-a si nici nu cariae, nici nu da gres.
Am experimentat la o gama intreaga de motorizari Dacia/Renault..
Comment
-
Originally posted by devreg View Post
poate fi si din constructie (arbori, bucse) sau poate fi si din cauza uleiului -- de-asta se mai schimba, din cind in cind.
chiar asa: a schimbat vreunu` uleiul din cutie, vreodata? sau si asta e "pe viata"?În cazul transmisiilor automate, producătorii recomandă înlocuirea uleiului de transmisie la 150.000 - 200.000 de km, însă mecanicii au cu totul o altă părere. La maşinile cu o transmisie manuală, specialiştii spun că pe toată durata de viaţă a unei ...
Este si topic dedicat https://www.loganclub.ro/forum/forum...e-viteze/page7
Comment
-
Buna seara!
Am o problema cu o zdranganeala/bataie pe dreapta, la care cred ca am gasit sursa.
Mergand in service cu o bataie pe care am rezolvat-o (am postat aici si in 1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers), am descoperit o alta sursa de zgomot si anume radiatorul de la instalatia de aer conditionat, se misca si bate de radiatorul instalatiei de racire sau de suport. Au descoperit intamplator atingand furtunul de presiune din partea de sus, cautand zdranganitul de pe partea dreapta. Service-ul sustine ca "asa sunt toate" si nu au ce se stranga sau sa inlocuiasca. Atasez si doua fotografii una plan mai indepartat si una mai de aproape. Piesa de aluminiu, terminatia futunului de presiune bate de un suport de plastic, radiator nu-mi dau seama.
La relanti cateodata o apuca zdranganeala.
Comment
-
Salut,nu stiu daca am postat unde trebuie dar,ma poate ajuta cineva cu acest cauciuc care se afla la toate portierele?.La una din usi s a dezlipit si l am pierdut.Un cod sau cineva din dezmembrari?Masina este in garantie deci banuiesc ca daca ajung in reprezentanta imi dau ei un cauciuc de asta,dar nu vreau sa pierd timpul pe la ei pt atat.Multumesc!You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Acolo trebuie senzor nou(de pe care poți lua cauciucul), cauciucul cu pricina nu re cod separat.
La reprezentanță vei primi un CID (consumer induced damage), ăla nu iese ușor nici dacă tragi de elPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Multumesc frumos t0rquemada! Daca il las asa pana la revezie(care e prin sept) are ceva?Sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta pt unul nou?Multumesc!
Comment
Comment