Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cati cai, ce treapta?
    Dacă ac era pe 3 sau 4, motor rece, e posibil sa mai dea în nas.

    Comment


    • Pai depinde si in ce treapta te aflai , daca erai in tr.IV este si de inteles ca ciuciu reactie din partea motorului.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Dacă ai motorul de 1.2, 75 de cai, turația de 1800 e mizilic.
        75 de cai ii ai la 5500 rot/min, iar cuplul de 107 Nm la 4250 rot/min.
        Cam la turatia asta ar trebui sa schimbi viteza, ca sa fie motorul în parametrii optimi de functionare.

        Comment


        • Eu cred că ar trebui sa schimbi acolo daca vrei să scoți "untul" din motor. In mod normal, un schimb la 3000-3500 cu un picat pe treapta următoare pe la aprox 2500-2600 rpm, e cel mai ok într-o exploatare normala a mașinii.
          Și revenind la problema colegului, depinde și de treapta la care s-a apăsat pe accelerație . Dacă îi dai o treaptă inferioasa și accelerezi la fel, se simte că trage mai bine?
          Asemenea motoare in general la mai puțin de 2000 rpm sunt mai puturoase in treptele superioare.

          Comment


          • Era treapta a 3-a, problema e ca se simtea ca pur si simplu nu mai trage, masina nu reactiona deloc in timpul mentionat de 5-10s, am avut a 3-a la turatia aia de multe ori si nu am avut senzatia aia niciodata. Stiu ca e un motor puturos, doar o conduc de atata timp. A/C-ul era pe treapta 2 maxim 3 sa zic, nu am tinut seama de treapta exact in momentul ala.

            Comment


            • Ar cam trebui sa schimbi de la 3500+, cum am zis 4250 ai cuplu.

              Comment



              • ...poate ca motorasul pas-cu-pas are sa-ti spuna vreun "păs" de-al lui...
                sau vreun injector "te cheama la vorbitor".
                sau, poate, doar ar trebui sa mai inlocuiesti filtrul de aer.
                Last edited by devreg; 28 April 2019, 23:34.

                Comment


                • Ai cumva cruise control si limitator de viteza la masina? Ar putea fi o explicatie dar nu detaliez fara rost daca nu sunt instalate/activate pe masina.

                  Comment


                  • Am o problema la Stepway legata de sistemul stergatoarelor de parbriz. Uneori, in aceeasi treapta de viteza merg mai incet decat este normal. Nu are legatura cu start stop sau altceva pur si simplu viteza stergatoarelor este la jumate.

                    Comment


                    • Acelasi lucru il patesc si eu. In mers constant scade intensitatea farurilor (lumina galbuie), ventilatia se aude mai incet, stergatoarele reduc viteza => masina consuma bateria, nu foloseste alternatorul. Isi revine cand regimul motorului se schimba, cu franare / accelerare (de ex. iesire de pe autostrada cu intrare in sens giratoriu dupa 200 m). Mai enervant este ca destul de frecvent descarca binisor bateria: desi a doua zi dimineata porneste la sfert, Stop-Start este inhibat toata dimineata (apare simbolul cu A barat cand opresc sa cedez trecerea), nu isi revine nici dupa 14 km extraurban. Isi revine dupa-amiaza.

                      Comment


                      • Poate își face filtru de particule regenerarea.

                        Comment


                        • La 0.9 TCe? Putin probabil!

                          Comment


                          • Încă nu au pus la benzinare?

                            Comment


                            • Masina este din mai 2016, Euro 6 "simplu", are doar Stop-Start, nu si GPF.

                              Comment


                              • Originally posted by nelu_242000 View Post
                                Încă nu au pus la benzinare?
                                La motoare cu injectie multipunct nu este nevoie de GPF.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google