Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu sint toate multipunct ? Mai exista monopunct ?

    Comment


    • Se referea la faptul ca doar cele cu injectie directa au nevoie de gpf, ni si cele cu injectie indirecta.

      Comment


      • Injectie indirecta (multipunct) = combustibil injectat in galeria de admisie.
        Injectie directa = combustibil injectat direct in camera de ardere.

        Motoarele cu injectie directa au o multime de avantaje fata de cele cu injectie indirecta si nu voi pomeni decat de doua si anume ca au performante dinamice mai bune si consuma mai putin decat echivalentele lor cu injectie indirecta. Ca dezavantaje ar fi ca sunt mai scumpe si polueaza mai mult. Drept urmare, incepand cu 2017, trebuie echipate obligatoriu cu filtru de particule.

        0,9 TCe este un motor cu injectie indirecta (multipunct) si deci nu este obligatoriu acest filtru.

        Este plin netul de explicati in ceea ce priveste modul de functionare al celor doua tipuri de motoare. Daca sunteti interesati, cautati si sigur o sa gasiti.

        Comment


        • Salut, sunt posesorul unui Logan 0.9 TCE, SL Plus din 2018.
          Chestia care mi se pare ciudată este in felul următor: la motorul nefolosit de cel puțin 2 ore, motorul pornește cu relantiul la aprox 1200 RPM și dacă nu aștept să scadă la 800-900 RPM când accelerez, în treptele 1si 2 pe la 2500-2700 RPM are un "sughiț" în care accelerația scade foarte puțin și apoi imediat pleacă mai sus. Sunt curios dacă e normal așa ceva sau nu.
          Nu sunt un împătimit al motoarelor și deși știu că e bine să lași motorul să se încălzească, nu văd de ce s-ar întâmpla chestia asta și când e cald afară.

          Comment


          • . Aia e turatia de cuplu maxim; simptome de motor rece. Daca tot n-ai rabdare sa se incalzeasca usor, nu baga piciorul asa tare in acceleratie si nu va mai da in nas.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Iancu, este turatia 2500-2700 una "mare" pentru benzinar? Sfatul dat, ca la motorul rece sa il incalzesti pe drum, nu in parcare, mergand cu turatii medii si schimband relativ "devreme", este unul bun. La diesel, as schimba in jurul a 2000 la rece. Dar m-as fi asteptat ca 2500 sa fie optim pentru schimbat la rece un benzinar.

              Comment


              • Originally posted by vadrian89 View Post
                Chestia care mi se pare ciudată este in felul următor: la motorul nefolosit de cel puțin 2 ore, motorul pornește cu relantiul la aprox 1200 RPM și dacă nu aștept să scadă la 800-900 RPM când accelerez, în treptele 1si 2 pe la 2500-2700 RPM are un "sughiț" în care accelerația scade foarte puțin și apoi imediat pleacă mai sus. Sunt curios dacă e normal așa ceva sau nu.
                0.9 TCe e un motor cu hachite! E bine ca dupa ce il pornesti sa-l lasi sa-si faca "numarul", ca sa zic asa, adica sa astepti 20-30 sec pana coboara ralantiul la 750 rpm si dupa sa accelerezi cu usor. Poti sa te duci pana in 2500-2800, astfel incat dupa schimb turatia sa pice pe la 1800 sau peste. Cand e rece nu-i plac deloc turatiile reduse, tremura si cam da in nas!

                Comment


                • Originally posted by gecmc94 View Post
                  Iancu, este turatia 2500-2700 una "mare" pentru benzinar? Sfatul dat, ca la motorul rece sa il incalzesti pe drum, nu in parcare, mergand cu turatii medii si schimband relativ "devreme", este unul bun. La diesel, as schimba in jurul a 2000 la rece. Dar m-as fi asteptat ca 2500 sa fie optim pentru schimbat la rece un benzinar.
                  Benzinarul ala nu e un aspirat; are cuplul maxim aproape de turatia unui dCi. Ce rost are sa te duci la 2700 cand ai motor rece? Va explicat mai bine colegul Danny care stie ce spune. Din ce vad in graficul de putere/cuplu, la 2000rpm ai 130N cuplu, din 140 maxim.
                  Last edited by IancuMIC; 1 May 2019, 10:24.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • La mine "sughiturile" incep sa se manifeste si dupa ~30min de mers bara la bara cateodata.

                    Comment


                    • Originally posted by gecmc94 View Post
                      Iancu, este turatia 2500-2700 una "mare" pentru benzinar?... Dar m-as fi asteptat ca 2500 sa fie optim pentru schimbat la rece un benzinar.
                      Foarte corect ce spui doar daca ai benzinar cu carburator.

                      Comment


                      • Am inteles, va multumesc pentru precizari si sfaturi.

                        Comment


                        • Originally posted by misterG View Post
                          I s-a mai intamplat cuiva sa i se taie efectiv puterea motorului ? Adica sa apesi accelaratia, dar motorul efectiv sa nu traga deloc vreo 5-10s, desi ai 1800 rpm, doar 2 pasageri in masina si nicio greutate suplimentara pe masina, fara rampa, efectiv drum drept. Efectiv senzatia e ca si cum ar da sa moara, nu stiu cum sa explic...
                          Alte mentiuni suplimentare:
                          -Mi s-a intamplat chestia asta doar cand e cald afara / A/C deschis
                          -Motor relativ rece, care nu a atins inca temperatura de functionare
                          -Motor 1.2, an 2014

                          Ar trebui sa ma obisnuiesc cu asa ceva si sa zic ca aia e, e dacie ? ))
                          De unde știi ca drumul era drept, ai măsurat altitudinea, poate era în rampa. Am observat același lucru, deși părea ca drumul merge la vale, mașina nu mai trăgea și când m-am uitat pe GPS, altitudinea creștea.

                          Comment


                          • 1. zgarietura pe usa cam la o saptamana dupa ce am luat-o (in parcare);
                            2. gasita harsita tot pe usa dupa alte doua-trei zile (astea erau superficiale si s-au luat cu polish);
                            3. gasita scrijelita bara spate tot in parcare;
                            4. mici adancituri in cateva locuri produse de o grindina de maxim un minut cazuta intr-o noapte;
                            5. gasita lovita bara spate in parcare la Alba-Iulia (foarte aproape de senzor asa ca am zis mersi ca nu l-a lovit);
                            6. gasit hayonul impuns cu cheia in doua locuri, una din ele pana la tabla.

                            Cand e curata si lucioasa ca un ou de Pasti atrage loviturile si zgarieturile ca un magnet. Daca e murdara se feresc toti de ea ca de o broasca raioasa.

                            Comment


                            • Asta e mentalitatea romanului!
                              Eu când vin în România nu o spăl deloc , chiar de stau și o luna. Asta am observat și eu, dacă e murdara nu se atinge nimeni.
                              Cred ca au o problema cu mașinile noi!

                              Comment


                              • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                                2. gasita harsita tot pe usa dupa alte doua-trei zile (astea erau superficiale si s-au luat cu polish);
                                Te rog frumos explica si mie procedura de polish pe care ai folosit-o

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google