If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pina nu vezi o masina pe un drum national si virind fix "dupa gardrul casei" la 90 de grade, catre dreapta, cu viteza de 152 km/h... as zice ca n-ai vazut prea multe.
pina nu vezi un cal ca paste cu o viteza de 104 km/h... n-ai vazut nimic.
s-o lasam mai moale cu acest curent de "corectitudine", zic.
Nu e placebo, la ei iei shel v Power 95 cu 5,75 lei/l sau omv super 95 cu 5,30 lei/l și efix 95H tot cu 5,20 lei/l. La noi nu sunt doar taxe, mulți o îndoaie cu apa, aia e. Și consum mai mic, încă mai am benzina bulgărească, sa se termine și o sa pun iar de a noastră.
Ne arati si noua cum se amesteca benzina cu apa? Multumesc,
Pai prin intermediul etanolului, care este un bun absorbant de apa. La noi la țară, o benzinărie particulara a dat faliment ca tot punea apa în rezervor, pana s-au prins și nu au mai cumpărat nimeni de la el și a dat faliment.
De unde știi ca drumul era drept, ai măsurat altitudinea, poate era în rampa. Am observat același lucru, deși părea ca drumul merge la vale, mașina nu mai trăgea și când m-am uitat pe GPS, altitudinea creștea.
Si daca era foarte putin in rampa(incat sa nu observ) nu avea de ce sa puna probleme... dar nu era, drumul respectiv era in oras si merg si ca pieton pe acolo, e drept.
Am fost la reprezentanta si am profitat de garantia pe care o mai aveam la masina si au reprogramat calculatorul de injectie. Momentan nu mi s-a intamplat, dar nu pot sa zic ca am mai mers in conditiile de mai sus cand mi s-a intamplat. Vedem pe mai departe...
Renault, compania mamă a Dacia, ar putea fi acuzată că a falsificat testele privind emisiile de dioxid de carbon, scandal izbucnit în urmă cu câţiva ani după ce Volkswagen şi-a recunoscut vina.
Traducerea din Adevarul este penibila. Iata aici o traducere din franceza in engleza.
The study by ISAT, a French transport research institute, confirmed earlier findings that engine software in Renault's Clio and Captur models shut down one form of emissions control outside a range of air temperatures covering official tests but not everyday use, Le Monde reported.
Another anti-pollution technology, the "NOx trap," did not run cleaning cycles below speeds of 50 kilometers per hour (31 miles per hour), according to the French daily. Without such periodic purges, the filters become clogged and ineffective.
De prima se stia de prin 2015, cred, de la audierile din Parlamentul European. De a doua nu prea se stia, sunt niste nuante aici. Regenerarea DPF se face in regim urban. Eu si Gil am discutat despre subiectul acesta. Nu stiu la ce variante se refera investigatia.
Nu stiu ce face softul. Dar cum iti dai seama ca un diesel care circula prin oras este in regenerare DPF? Daca esti in masina sesizezi reducere de putere, un zgomot de ventilator mai puternic, pornirea unor consumatori (degivrarea oglinzilor), turatie mai ridicata la relanti (vreo 1000rpm), oscilatia ei in mers, consum instantaneu de carburant mai mare (deschiderea injectorului 5 pentru ardere). Daca esti in afara ei vei simti mirosul intepator cu atat mai puternic cu cat gradul de incarcare al filtrului este mai mare. Si mai ales dupa regenerari esuate.
Ei bine, acest miros de seminte prajite se simte si cand regenerarea nu este pornita dar gradul de colmatare al filtrului DPF este ridicat. Si asta se sesizeaza si in mersul bara la bara. Cam asta pot spune despre Sanderica si cenusa aia nearsa. La cele cu adblue nu stiu.
Si pentru ca suntem pe topicul de probleme tehnice, cealalta fata a monedei este colmatarea timpurie a DPF-ului.
Tu incalci legea pentru ca mergi peste limita si de aceea iti pasa unde este politia. Ti s-ar potrivi si o statie sa comunici cu alti soferi pe unde ai putea sa incalci legea si sa scapi fara pedeapsa, exact la fel ca politicienii din toate partidele (Orban este cel mai recent scapat).
Legea data de politicienii meschini care acum nu mai permite politiei sa ascunda radarele trebuia completata cu suplinirea bugetului Politiei Romane pentru cumpararea de camere pentru masurarea vitezei.
Sweden: a speed camera box every 4.5 km
In Sweden the police and the National Road Administration carried out a trial of automatic speed cameras from 2002. By the end of 2003, about 500 km of the main roads were covered with camera boxes in which cameras can be placed randomly. A further 250 km was completed in 2004. The total number of boxes was then 335. The total road length covered is 750 km, so there will be a box on average every 4.5 km. ... Normally cameras are installed on accident prone roads with speed limits of 90 km/h. There is however an increasing use of camera boxes at local speed limits of 70 or 50 km/h at intersections etc.
Early accident studies are consistent with existing models showing the effect of speed on safety. The preliminary effect on fatal accidents is a reduction of 50% and on all injury accidents 25%. The speed reduction is 5-10 km/h.
Suedezii au plantat camere pe 750 de km de drum, la fiecare 4.5 km si au redus accidentele mortale cu 50% iar viteza s-a redus cu 10 km/h.
Felicitari,spuneam candva, ca in zona in care locuiesc, la masina noua ,prioritar era folia. Am omis, statia. Imi parea absurd cand ii auzeam vorbind, dar venea completarea; " e buna, bai, dai colo, colegul, liber pana la Mioveni, liber, colegu, da-i shoshoni".
Tu incalci legea pentru ca mergi peste limita si de aceea iti pasa unde este politia. Ti s-ar potrivi si o statie sa comunici cu alti soferi pe unde ai putea sa incalci legea si sa scapi fara pedeapsa, exact la fel ca politicienii din toate partidele (Orban este cel mai recent scapat).
Legea data de politicienii meschini care acum nu mai permite politiei sa ascunda radarele trebuia completata cu suplinirea bugetului Politiei Romane pentru cumpararea de camere pentru masurarea vitezei. https://ec.europa.eu/transport/road_...enforcement_en
Suedezii au plantat camere pe 750 de km de drum, la fiecare 4.5 km si au redus accidentele mortale cu 50% iar viteza s-a redus cu 10 km/h.
In Suedia sau alte tari civilizate si necontaminate de ciuma rosie exista infrastructura rutiera, autostrazi, centuri ocolitoare pt. orasele mari etc. In Romania politia rutiera sta cu radarul exclusiv in localitati, ca sa te prinda cu viteze de 70-80 km/h..Asta nu e preventie, e vanatoare de soferi.
P.S. Am si statie radio C.B. si e foarte utila pt. informatii din trafic.
Buna seara...am si eu o problema cu capota portbagajului..nu se închide usor,am observat ca nu este centrată capota in balamale...partea dreapta sta mai sus ..cum se pot regla balamalele.
Se face pe garantie.
multumesc
Salut colegii, am si eu o problema la pornire la un Sandero 2 1.6 8v e5. Am observat ca daca las masina in soare mai mult timp, cand incerc sa pornesc se opreste imediat...o ia dupa a cincea sau a sasea cheie si apoi sta in jur de 6-7 secunde cu relantiul foarte scazut si abia apoi isi revine. Ceva pareri? Multumesc
Salut
Cel mai probabil este de vina senzorul de turație. Aceeași problemă am avut si eu la un Logan 1.6 8v dar E4. L-am dat jos de vreo 2 ori l-am curățat dar n-a ținut prea mult si a trebuit să-l înlocuiesc până la urmă pentru că n-a mai pornit deloc. Mai așteaptă și alte păreri. Bafta!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment