Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se pare ca Dacia face masini fiabile din moment ce pe aria de probleme tehnice dezbatem calitatea apei distilate (iar postul #9296 chiar a fost haios).

    Si eu am completat cam de un deget pe la vreo 2000 km (si de atunci nu a mai scazut) iar antigelul ramas tot intr-un pet de 750ml l-am pus (bidonul original din reprezentanta a curs pe la capac si am avut o mica balta in portbagaj - asta a fost problema majora). Nici macar nu mi-am batut capul sa ii adaug apa distilata. Si pana acum nu am sesizat turbulente, cavitatie, termostat ingreunat sau pistoane prajite. De fapt sunt foarte multumit ca lichidele si mai ales uleiul motor sunt la nivel si nu le "papa" deloc.

    Comment


    • Originally posted by devreg View Post

      acuma, daca se depune in vreun fel pe paletele pompei de apa si-ti trimite intermitent niste turbulente (viteze diverse) spre motor s-ar putea sa semi-prajesti 1-2 cilindri. daca mai vrei sa crezi ca ingreuneaza si functionalitatea termostatului e si mai bine.
      da', mna, fiecare cu masina lui si cu banii lui.
      Deci 0.005 g de saruri din 5 ml de apa plata duc la depuneri pe pompa, turbulente si motoare "semi-prajite" ! Nasoala treaba ce sa zic!

      Comment


      • Stiu ce zici, dar de multe ori asta duce la ruperea prematura a puntii spate si rasturnarea masinii. E vorba despre faptul ca vibratiile induse afecteaza functiile ESP care acţioneaza secvential asupra franelor si rezultatele sunt de cele mai multe ori mortale. Se poate observa o rupere prematura a antenei radio si fisuri in geamurile portierelor spate.
        Glumesc desigur, nu are efect, dar revin si spun, daca nu avem probleme de dezbatut inseamna ca Loganul II e o masina fiabila.

        Comment


        • Originally posted by Maskatu View Post
          Salut. Ma uitam pe la motor si am vazut pata asta mica pe dopul de umplere pentru instalatia de ac. E ok? Nu stiu daca era asa de cand am luat-o. Logan 0.9 tce 3500 km.
          Nimeni?

          Referitor la antigel, am cumparat ieri 1L de glacel rx type d. Acu vad ca e bidon gri nu negru ca pe vremea super novei. Cica e ambalaju nou. Am pus cam 150ML ca sa ajunga de la min la max.

          Comment



          • m-as ride
            , dar nu e voie pentru ca-i fiabila si nu se areisește.



            Comment


            • Zgomote la frânare și la viraje se aude un zgomot ca și când spargi o sticla de asfalt sau calci pe sticla/creanga și apare zgomot de rupere/pârâit? Un mecanic mai priceput prin București, în Alexandria nu prea timp sa ajung curând.

              Comment


              • Rulmentii de la amortizoare?

                Comment


                • Acum 1 luna am luat un mcv 0,9 sl prestige plus easy-r.
                  Din prima zi nu mi-au mers plafonierele si eco mode nu vrea sa ramana activ.
                  Ieri am fost in service la garantie am stat vreo 3 ore pe acolo si nu am rezolvat mai nimic.
                  Plafonierele nu le aveau, au facut comanda si ramane sa ma cheme cand vor ajunge.
                  La eco mode nu i-au dat de cap, mi-au facut si un update la injectie, sperau ca asta sa rezolve problema, dar nimic. A ramas ca mai fac sapaturi si cand merg dupa plafoniere poate au si solutia la eco mode.
                  A mai avut cineva problema asta cu eco mode?

                  Comment


                  • O fi doar butonul? Contactul? Mă gândesc la asta deoarece la mine, deși am doar 4000 de km cu mașina, se mișcă grav tot ansamblul ăla ce are butonul Eco pe el

                    Comment


                    • Merge butonul, se activeaza eco, dar daca opresc motorul la urmatoarea pornire nu ramane activat, de fiecare data trebuie sal reactivez eu.

                      Comment


                      • Si nu e mai bine asa ?
                        Sa vezi cati ar fi reprosat daca era invers.

                        Comment


                        • Pai nu e bine. In mod normal Eco trebuie sa ramana activ, pana la apasarea butonului, chiar daca ai oprit-pornit masina.
                          Eco nu functioneaza dupa acelasi principiu precum Stop-Start.

                          Comment


                          • Originally posted by Stormy View Post
                            Merge butonul, se activeaza eco, dar daca opresc motorul la urmatoarea pornire nu ramane activat, de fiecare data trebuie sal reactivez eu.
                            Așa este și la mine. De altfel la fel este și cu stop-startul

                            Comment


                            • Si mie mi s-a intamplat sa las seara masina cu Eco activat si dimineata sa-l gasec dezactivat, dar fenomenul se produce aleator. In alte situatii, dimineata la prima pornire este aprins led-ul de la buton, (Eco inactiv). Eu suspectez ca are legatura cu nivelul de incarcare al bateriei, folosesc masina mai mult in oras, drumuri scurte.

                              Comment


                              • Manualul ce spune?
                                Poate au schimbat modul de functionare al ECO la noile versiuni de motorizare/ soft, iar in service......
                                Logan 0.9 TCe 2018

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google