Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jr65 View Post
    Si nu e mai bine asa ?
    Sa vezi cati ar fi reprosat daca era invers.
    Nu stiu cum e bine, eu nu ma grabesc in trafic, deci merg mai mereu in modul eco.
    Originally posted by liviunvl View Post
    Si mie mi s-a intamplat sa las seara masina cu Eco activat si dimineata sa-l gasec dezactivat, dar fenomenul se produce aleator. In alte situatii, dimineata la prima pornire este aprins led-ul de la buton, (Eco inactiv). Eu suspectez ca are legatura cu nivelul de incarcare al bateriei, folosesc masina mai mult in oras, drumuri scurte.
    La mine nu e nimic aleator, nu ramane activ niciodata, doar daca o repornesc in urmatoarele cateva secunde.
    Originally posted by anduvirgil View Post
    Manualul ce spune?
    Poate au schimbat modul de functionare al ECO la noile versiuni de motorizare/ soft, iar in service......
    Asa s-au gandit si ei, dar au probat una noua din parcul auto si functiona normal.

    Comment


    • Se rezolvă într-un minut... dar ai garanție și trebuie să o repare ei.

      Nu are legătură cu nimic, nici injecție sau altceva
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Imi spui te rog cum se rezolva, sa le spun cand ma duc dupa plafoniere?

        Comment


        • Originally posted by anduvirgil View Post
          Manualul ce spune?
          Poate au schimbat modul de functionare al ECO la noile versiuni de motorizare/ soft, iar in service......
          Nu s-a schimbat nimic in modul de functionare al ECO.
          Ma mir ca cei din fabrica nu au pus soft-ul bun, chiar ciudat.
          Te sfatuiesc sa suni la vocea clientului daca dealerul nu stie sa rezolve/sa umble in soft.

          Comment


          • Cum adica "nu au pus softul bun", au pus o versiune mai veche a softului, sau ce ai vrut sa spui?

            Comment


            • au pus si ei ce-au gasit in seara aia pe rafturile de la megaimaj, de la profit...
              atita noroc ai avut, de-acuma repara-ti-o singur <filosofia dacia>.
              Last edited by devreg; 30 July 2019, 21:20.

              Comment


              • Se reconfigurează calculatorul cu versiunea* pusă la fabrică și aici ai 2 situații:
                1 - softul* original face la fel, caz în care ori are hardware de duster ph3 ori o versiune mai nouă de soft
                2 - soft* original scris prost sau nescris deloc

                * a se citi configurare

                Cum mașina e în garanție, orice modificare se vede și face imposibilă o configurare oficială ulterioară
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Nu am inteles mare lucru, mulțumesc oricum pentru raspuns.
                  Sper sa o rezolve in service.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Se reconfigurează calculatorul cu versiunea* pusă la fabrică și aici ai 2 situații:
                    1 - softul* original face la fel, caz în care ori are hardware de duster ph3 ori o versiune mai nouă de soft
                    2 - soft* original scris prost sau nescris deloc

                    * a se citi configurare

                    Cum mașina e în garanție, orice modificare se vede și face imposibilă o configurare oficială ulterioară


                    deci: "prost a fost, prost va ramine, nu putem interveni pentru ca nu ne duce mintea!"
                    atita vreme cit nu-ti poti rezolva problemele in timp de "garantie" (in reprezentanta) ce rost ar mai avea sa apelezi la ei? si, in continuare (-consecinta-) ce motiv ar avea ei sa-ti anuleze garantia cita vreme poti sa te duci (si te duci) la cineva mai destept care iti poate rezolva problema in cauza?
                    astfel incit ramine foarte plauzibila "filosofia dacia": "ti-ai cumparat-o, te descurci, noi n-avem nici o treaba, doar vrem sa profitam de banii tai! mai ia o revizie de la noi" (tot in perioada de garantie); "marca banu`, bo$$ de dacie!"
                    in rest... e bine. e destul de caldut, vine si niste ploaie mai acusi...

                    Comment


                    • Buna ziua
                      Stie cineva cum se poate verifica un senzor de presiune (vacuum) admisie Logan 1.2 16V?

                      Comment


                      • Recent am trait un moment care a demonstrat importanta garantiei. Cam la o luna dupa revizia de 2 ani si 20.000 km, la masina sotiei LOGAN MCV dCI 2017, motorul a inceput sa nu mai traga si s-a aprins martorul in bord.
                        Incepand cu treapta a treia nu mai trecea de 2000 de ture, furtunul de la turbo ramanea moale sau chiar se strangea in loc sa se intareasca. La reprezentanta au schimbat electovalva de pilotare turbo dar masina mergea la fel. Au reprogramat masina la schimbare turbo. Turbina veche a avut axul rupt. Nu a tras ulei in motor sau ceva de genul, dar paletele de la evacuare nu le mai antrenau pe cele de la admisie. Presiunea la ulei ok.
                        Turbina veche a fost schimbata pe garantie. Conform celor de la Dacia, a mai fost un singur caz la dCI 90. Se schimba destul de greu, trebuie dat jos cadrul care sustine puntea si filtrul de particule cu catalizatorul.
                        Turbina originala era facuta in România, cea noua e facuta in India. Sotia a mai avut un Logan DCI de 65 CP, cu care nu a avut absolut nici o problema la motor in 140.000 km.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Se reconfigurează calculatorul cu versiunea* pusă la fabrică și aici ai 2 situații:
                          1 - softul* original face la fel, caz în care ori are hardware de duster ph3 ori o versiune mai nouă de soft
                          2 - soft* original scris prost sau nescris deloc

                          * a se citi configurare

                          Cum mașina e în garanție, orice modificare se vede și face imposibilă o configurare oficială ulterioară
                          Am fost la garantie, nu au nici o solutie la problema asta. Urmeaza sa trimita catre Renault datele problemei sa vada daca ei au o rezolvare.

                          Comment


                          • Brusc te bucuri că nu ai umblat pe mașină și că ai garanție.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Cred ca se bucura mai mult daca masina mergea asa cum trebuia si el a platit, a dat banii pe ceva care trebuia sa mearga nu sa piarda vremea prin servisurile lu dacia/renauklt cacanarii astia

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Brusc te bucuri că nu ai umblat pe mașină și că ai garanție.
                                Nu o inteleg pe aia cu "nu ai umblat".
                                Si de ce m-as bucura, garantia asta este un privilegiu? Nu asa e normal?
                                Iti spun eu ce este anormal, sa mergi in trei luni si nici 4000 de km de 3 ori, cu masina, in service. Si din 3 probleme sa rezolvi doar doua, ca pentru a 3-a nu exista solutie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google