Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Era vorba de ce am scris aici - la asta se referă umblat:

    Originally posted by t0rquemada View Post
    Se rezolvă într-un minut... dar ai garanție și trebuie să o repare ei.

    Nu are legătură cu nimic, nici injecție sau altceva
    Garanția e ceva normal dacă respecți condițiile de garanție - nu fac referire la niciun user.


    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Din pacate minutul ala s-a prelungit pana la vreo 90, si nici nu s-a rezolvat.

      Comment


      • @ Stormy, deci trei ore plus inca 90 minute si tot nu s-a rezolvat. Masina noua la care asa cum se spunea mai devreme garantia este ceva normal daca respecti conditiile de garantie, ca doar "dar ai garanție și trebuie să o repare ei". Ca se rezolva intr-un minut e altceva, inseamna sa "umblii" la ea si implicit sa devii un "tepar".
        Raman la parerea ca garantia la orice produs este ceva relativ, mai bine sa nu ai nevoie de ea, iar in caz ca apelezi la ea sa ai norocul ca cei care rezolva problema garantiei sa cunoasca ceea ce fac. Altfel factorul psihologic al garantiei se poate transforma in cosmar si cel material va fi pe planul secund.
        La tine cei din reprezentanta au verificat si alta masina din parc sa vada cum se comporta modul ECO dupa oprirea si pornirea motorului. Interesant e ca si colegul rodavidoff (cu JS3 si vreo 4000 km) a semnalat acelasi lucru. E un topic dedicat ECO mod si Easy-R, iar eu mi-am pus intrebarea daca nu e si o interdependenta intre ele. Ar fi o posibilitate ca la astea mai noi sa il dezactiveze la pornire prin prisma mult discutatelor trepidatii, pornire la rece, etc. Eu unul nu stiu, poate rezolvarea aia "intr-un minut" ar oferi raspunsul daca e asa sau nu.
        Un coleg de serviciu are 0.9 Tce mai vechi 2016, la pornire ECO este activat, dar la el acest mod nu are nici un efect. Asta de la achizitia masinii. A fost de doua ori in reprezentanta cu problema asta in garantie si nici el nu este un "tepar" (tot ce a facut a fost doar in reprezentanta). Nu au rezolvat, iar el a lasat-o asa (a renuntat la asta considerand ca e ceva minor).
        La mine daca ECO e activat la oprire ramane asa si la pornirea motorului iar efectul modului ECO se simte, din pacate nu se impaca cu modul meu de condus asa ca il tin dezactivat.

        Comment


        • Eu nu inteleg cu de t0rquemada o poate rezolva intr-un minut si aia din service nu au solutie la problema asta, si colac peste pupaza nici macar nu stiau daca trebuie sa ramana ala activ sau nu. A trebuit sa faca probe pe alte masini din parcul auto ca sa se convinga.

          Comment


          • Citind postul #9322 (cele doua ipoteze soft/configurare) am incercat sa ajut si cu programelul pe care il am (se pot activa/dezactiva/configura foarte usor multe functii) sa gasesc o interdependenta intre ECO activat si pornire motor. Nu am gasit. Probabil ca exista (si atunci se poate rezolva intr-un minut) dar din pacate eu nu am acces in network Dacia sau macar un CanClip profi. Daca as avea informatia asta as ajuta (oferi detalii) cu cea mai mare placere un coleg de forum.
            Sunt sceptic totusi. Sper ca cei din reprezentanta au probat o masina din parc cu Easy-R pentru ca avem deja doua cazuri cu acelasi comportament pe forum. Sau e si cealalta fata a mondei care confirma ca o masina nu seamana cu alta (desi aceeasi motorizare, echipare si perioada de fabricatie).

            Cand mergi de cateva ori in reprezentanta cu o problema legata de garantie iar problema nu se rezolva (valabil pentru orice marca de masina si orice reprezentanta), brusc nu te mai bucuri ca ai garantie (#9328).
            Last edited by Gil26; 15 September 2019, 22:30.

            Comment


            • Originally posted by Gil26 View Post
              @ Stormy, deci trei ore plus inca 90 minute si tot nu s-a rezolvat. Masina noua la care asa cum se spunea mai devreme garantia este ceva normal daca respecti conditiile de garantie, ca doar "dar ai garanție și trebuie să o repare ei". Ca se rezolva intr-un minut e altceva, inseamna sa "umblii" la ea si implicit sa devii un "tepar".
              Raman la parerea ca garantia la orice produs este ceva relativ, mai bine sa nu ai nevoie de ea, iar in caz ca apelezi la ea sa ai norocul ca cei care rezolva problema garantiei sa cunoasca ceea ce fac. Altfel factorul psihologic al garantiei se poate transforma in cosmar si cel material va fi pe planul secund.
              La tine cei din reprezentanta au verificat si alta masina din parc sa vada cum se comporta modul ECO dupa oprirea si pornirea motorului. Interesant e ca si colegul rodavidoff (cu JS3 si vreo 4000 km) a semnalat acelasi lucru. E un topic dedicat ECO mod si Easy-R, iar eu mi-am pus intrebarea daca nu e si o interdependenta intre ele. Ar fi o posibilitate ca la astea mai noi sa il dezactiveze la pornire prin prisma mult discutatelor trepidatii, pornire la rece, etc. Eu unul nu stiu, poate rezolvarea aia "intr-un minut" ar oferi raspunsul daca e asa sau nu.
              Un coleg de serviciu are 0.9 Tce mai vechi 2016, la pornire ECO este activat, dar la el acest mod nu are nici un efect. Asta de la achizitia masinii. A fost de doua ori in reprezentanta cu problema asta in garantie si nici el nu este un "tepar" (tot ce a facut a fost doar in reprezentanta). Nu au rezolvat, iar el a lasat-o asa (a renuntat la asta considerand ca e ceva minor).
              La mine daca ECO e activat la oprire ramane asa si la pornirea motorului iar efectul modului ECO se simte, din pacate nu se impaca cu modul meu de condus asa ca il tin dezactivat.
              Țepar ești dacă umbli, o strici (activa/dezactiva/configura /strica) și mai tare și apoi vrei garanție.

              ECO mod actionează diferit pe TCe euro 5 și 6, pe 6 e mai "ecofriendly" și efectele se văd doar în mers nu și pe loc ca la euro5.

              Cum nu știi exact ce calibrare au cele 2 mașini comparate (asta trebuia să vadă cel din reprezentanță - dar nu are voie să umble aiurea) nu are rost să despici firul în 4.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • La mine e clar. Apăs Eco și după oprirea motorului, estimez circa 5 minute (mai devreme rămâne eco activitat), când pornesc este fără eco activat. Nu știu dacă așa trebuie sau e defect cert e că nu mă deranjeaza acest aspect. Apăs butonul de eco și gata daca îl doresc activat.
                Am 6500 de km și în București încep să sesizez ușoare vibrații de crawling. Nu sunt constate dar există și probabil intru și eu în seria celor cu ambreiaj bulit...in curând. Monitorizez situația. E drept că micile vibrații sesizate sunt in trafic infernal (de București la început de școală...jale adică. Media orară e de 14 km...

                Comment


                • Pare ca acum ar fi o legatura intre modul ECO la pornire si Easy-R. Bine ar fi ca micile vibratii sa nu se amplifice, desi tiparul este cunoscut si nerezolvat pana acum.

                  In rest asa e, de garantie se poate discuta de la caz la caz, in functie de gravitatea si modul de rezolvare a problemei. Firul este mai lung sau mai scurt (ex si cazul cu elecrovalva si axul turbinei de mai devreme). Iar majoritatea am achizitionat masini noi tocmai in ideea de a nu mai "vedea" reprezentanta in afara reviziilor.
                  Pana acum nu am avut nici o problema tehnica la Sanderica si sper sa "benzineasca" tot asa chiar daca mai am mai putin un an de garantie. In afara de Medianav nu am modificat nimic la el.

                  PS: daca tot a venit vorba, softul a fost dezvoltat de Mohamed Maaddem (SERMA), iar la mine se pare ca "baiatul" a cam nimerit calibrarea.

                  Comment




                  • Originally posted by rodavidoff View Post
                    La mine e clar. Apăs Eco și după oprirea motorului, estimez circa 5 minute (mai devreme rămâne eco activitat), când pornesc este fără eco activat. Nu știu dacă așa trebuie sau e defect cert e că nu mă deranjeaza acest aspect. Apăs butonul de eco și gata daca îl doresc activat.
                    La fel se intampla si la mine, ramane activat doar in primele 5-10 minute. Nici pe mine nu ma deranjeaza foarte tare, dar mi-e teama sa nu aiba legatura cu altceva, asta in cazul in care cum spune Gil26, asa vin ele acum setate si cei de la service habar nu au.

                    Comment


                    • Am remarcat si eu de vreo 5000 km (am 17000) ca ca uneori cand pornesc masina dupa o noapte de stat (nu contează daca e dim sau pranz sau seara), uneori cand plec de pe loc si bag vit 1 si decuplez ambreiajul ( e manuala) imi vibreaza. Dupa 1-2 minute nu mai face, ca si cum se incalzeste ambreiajul si dupa dupa aceea nu mai vibreaza, ci doar cand e rece, nefolosit multe ore. E adevarat?

                      Comment


                      • La noi la manuala e controlabil tremuratul si da e variabil cu temperatura citeodata vibreaza la rece alteori la cald.

                        Comment


                        • Eu folosesc modul ECO dimineata, la prima plecare cand e mai rece sau umezeala, si trepidatiile nu prea mai apar.

                          Comment


                          • Originally posted by iatagan View Post
                            Am remarcat si eu de vreo 5000 km (am 17000) ca ca uneori cand pornesc masina dupa o noapte de stat (nu contează daca e dim sau pranz sau seara), uneori cand plec de pe loc si bag vit 1 si decuplez ambreiajul ( e manuala) imi vibreaza. Dupa 1-2 minute nu mai face, ca si cum se incalzeste ambreiajul si dupa dupa aceea nu mai vibreaza, ci doar cand e rece, nefolosit multe ore. E adevarat?
                            Da, ai remarcat bine! Din pacate si CV manuala la 0.9 trepideaza la rece. Dar la manuala e posibil sa elimini trepidatia prin modul de ambreiere si turatia folosita la prima plecare.

                            Comment


                            • Vara, la prima pornire plec fara sa accelerez si nu da senzatii dubioase. De retinut este ca peste 16 gr afara, scaderea la ralanti se face in 1-1,5 minute, deci plec cu turatie de aprox 1250 rpm...nu am cronometrat dar nu cred ca dureaza mai mult.
                              ​​​​​Sub 16 gr tempafara ext la prima pornire ralantiul se stabilizeaza imediat.
                              Momentan am 20000 km.
                              Dupa 9000 km de la revizie necesita schimbarea filtrului de habitaclu si igienizare AC
                              Logan 0.9 TCe 2018

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post

                                Țepar ești dacă umbli, o strici (activa/dezactiva/configura /strica) și mai tare și apoi vrei garanție.
                                ECO mod actionează diferit pe TCe euro 5 și 6, pe 6 e mai "ecofriendly" și efectele se văd doar în mers nu și pe loc ca la euro5.
                                Cum nu știi exact ce calibrare au cele 2 mașini comparate (asta trebuia să vadă cel din reprezentanță - dar nu are voie să umble aiurea) nu are rost să despici firul în 4.
                                Pentru ca ai rastalmacit ce am spus, imi permit sa raspund.

                                Multi colegi nu au umblat la masina iar daca au avut o problema pe garantie au mers in reprezentanta pentru rezolvarea ei. Eu am mentionat (intr-un alt post decat cel citat) programul respectiv care poate activa/dezactiva/configura functii prin prisma faptului ca nu am gasit o corelatie intre modul ECO si pornirea motorului. Si ai adaugat cu bold strica si mai tare si apoi vrei garantie. Daca strici ceva si mai tare si vrei garantie, cei din reprezentanta isi vor da seama imediat, asa ca nici macar teoretic nu ar avea rost sa invoci asta. Nu stiu cati au incercat si cati au reusit "teapa", poate poti da tu exemple. Ca prea des ai invocat CID-ul pe toate forumurile.

                                Cu modul ECO la Euro5 si 6 iar ai exemplificat gresit. La colegul meu de serviciu (transmisie manuala) ECO nu avea efect nici in mers nici pe loc (lucru dovedit in reprezentanta, soft gresit si nerezolvat).

                                Cu calibrarea am spus ca nu stiu, dar cei doi colegi au acelasi simptom (aici as face o paranteza si am spus apoi ca poate e o corelare intre ECO si JS3 la astea mai noi). Spui ca cei din reprezentanta trebuie sa vada asta. De acord, dar si ei se pare ca bajbaie. Dar tot tu ai spus asta:
                                "Se reconfigurează calculatorul cu versiunea* pusă la fabrică și aici ai 2 situații:
                                1 - softul* original face la fel, caz în care ori are hardware de duster ph3 ori o versiune mai nouă de soft
                                2 - soft* original scris prost sau nescris deloc
                                * a se citi configurare"

                                si apoi:
                                "Se rezolvă într-un minut... dar ai garanție și trebuie să o repare ei"
                                Cred ca cele doua afirmatii se bat "cap in cap". Ar fi bine sa argumentezi "minutul" acela altfel pare lipsit de logica si de sens. De fapt nici colegul Stormy (ca si altii in alte postari ale tale) nu a inteles ce ai vrut sa spui. Daca vrei sa ajuti macar fa acest lucru pana la capat, altfel....

                                Si revenind on topic. S-a mai discutat (chiar si pe alte forumuri) ca trepidatiile astea sunt mai evidente la umezeala si la rece, atat la manuale cat si la Easy-R. Dar sunt si la cald, cu ambreiajul "incins" (mers bara mai ales la Easy-R). La manuale sunt mai usor de controlat, la Easy-R mai greu (dar se pare ca totusi se poate). Iar aceste trepidatii nu apar la toate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google