Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai citire/întelegere selectivă.

    Tot îi dai cu legătura între ECO mode (mod ECO) și Easy-R, total pe lângă, ai topic dedicat.

    Întrebarea e (și aici indiciul e mură-n-gură) cine autorizează ECO mode, nu cine îl pune în practică. asta e problema lui stormy
    Întrebarea a2a e ce face ECO mode și se pare că asta e mai interesantă pentru posesorii de robotizată.

    Chiar sunt curios cum testezi tu dacă ECO mode e activ și îți face treaba, atenție, fără folosirea diagnozei !

    Un inginer de la uzină cu sculele necesare și cunoștințele necesare folosirii sculelor respective o rezolvă într-un minut (evident reprezentanța trebuie să raporteze în sus, uzina să aprobe, etc), că are garanție.... oricum ce ai citat cu italic rămâne plauzibil.



    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Se pare ca nu doar eu am citire/intelegere selectiva.
      In postul #9333 am precizat ca este topic dedicat.
      Corect, depinde de ce este conditionat modul ECO.
      Cum isi face ECO treaba s-a mai discutat, chiar tu ai spus asta.
      Dar interesant ar fi asta: "Un inginer de la uzină cu sculele necesare și cunoștințele necesare folosirii sculelor respective o rezolvă într-un minut (evident reprezentanța trebuie să raporteze în sus, uzina să aprobe, etc), că are garanție".
      Atentie la data postarii si la ce a spus colegul Stormy:

      "Imi spui te rog cum se rezolva, sa le spun cand ma duc dupa plafoniere?"

      "Nu am inteles mare lucru, mulțumesc oricum pentru raspuns.
      Sper sa o rezolve in service."

      "Am fost la garantie, nu au nici o solutie la problema asta. Urmeaza sa trimita catre Renault datele problemei sa vada daca ei au o rezolvare."

      "Din pacate minutul ala s-a prelungit pana la vreo 90, si nici nu s-a rezolvat"

      "Eu nu inteleg cu de t0rquemada o poate rezolva intr-un minut si aia din service nu au solutie la problema asta, si colac peste pupaza nici macar nu stiau daca trebuie sa ramana ala activ sau nu. A trebuit sa faca probe pe alte masini din parcul auto ca sa se convinga."

      Colegul a cerut ajutorul, te-a rugat pentru detalii, si-a aratat nedumerirea si numultumirea fata de cei din reprezentanta (el acolo a mers pentru garantie). Iar tu vii acum si spui ca superspecialistul din uzina o rezolva in minutul ala (asta daca pe langa scule are si cunostintele necesare). Bineinteles ca reprezentanta trebuie sa raporteze, uzina sa aprobe, iar minutul ala practic se transforma in ore si chiar zile pana la urma.
      Nu ca modul ECO asta ar fi un capat de tara, dar devine hilar.

      Am mai spus ca respect experienta, profesionalismul si priceperea ta. Dar trebuie sa admiti ca si tu poti gresi.
      Hai sa explic si altfel. Tu faci contracost activari\dezactivari functii si diferite alte imbunatatiri. Presupun ca unele au fost si in garantie. Daca nu, hai sa zicem ca vine un client pentru modificari (soft, functii, etc.) cu una in garantie. II vei "umbla" sau nu la masina? Ca doar "Brusc te bucuri că nu ai umblat pe mașină și că ai garanție."
      Desigur ca si "umblatul" asta poate avea mai multe valente dar si aia cu "stricatul" e valabila si la tine ca la oricine altul. Iar asumarea ramane aceeasi.
      Last edited by Gil26; 16 September 2019, 23:33.

      Comment


      • Oare... ai citit complet postul original, partea bolduită:

        Acum 1 luna am luat un mcv 0,9 sl prestige plus easy-r.
        Din prima zi nu mi-au mers plafonierele si eco mode nu vrea sa ramana activ.
        Ieri am fost in service la garantie am stat vreo 3 ore pe acolo si nu am rezolvat mai nimic.
        Plafonierele nu le aveau, au facut comanda si ramane sa ma cheme cand vor ajunge.
        La eco mode nu i-au dat de cap, mi-au facut si un update la injectie, sperau ca asta sa rezolve problema, dar nimic. A ramas ca mai fac sapaturi si cand merg dupa plafoniere poate au si solutia la eco mode.
        A mai avut cineva problema asta cu eco mode?


        Faptul că nu îi merg nici plafonierele a dus la postul asta
        Se reconfigurează calculatorul cu versiunea* pusă la fabrică și aici ai 2 situații:
        1 - softul* original face la fel, caz în care ori are hardware de duster ph3 ori o versiune mai nouă de soft
        2 - soft* original scris prost sau nescris deloc
        * a se citi configurare
        Cum mașina e în garanție, orice modificare se vede și face imposibilă o configurare oficială ulterioară


        Stormy a cerut ajutorul public, nu pe privat (e liber să o facă dacă vrea) iar în situația lui, garanția e singura opțiune oficială.
        Accesul la informații senzibile vine și cu niște piedici, nu poți divulga orice oricum

        Orice potențial client e pus în temă cu privire la ce se poate și ce nu se poate face, alegerea îi aparține, oricum totul se face cu back-up, orice mașină poate fi adusă rapid la configurația originală - lucru ce nu se poate spune despre cei ce îți bagă nasul fără o soluție de rezervă, copiind mecanic niște operațiuni iar când merge prost, nu e de la noi mașina e de vină

        P:S. Să vezi ce șocați sunt unii cu luminile la TdB schimbate la băieții de pe feisbuc când sunt informați că deja au pierdut garanția, idem pentru scaune de audi A4 pe Logan II ph2 2019 etc
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Si cu plafonierele astea noi s-a chinuit tipul ala vreo 20 minute. La un moment dat a plecat si s-au intors 2. Le-au bibilit si schimbat intre ele si intr-un final le-au dat de cap. Eram pe cale sa le spun sa mi le dea mie ca le montez eu acasa

          Comment


          • Tu macar ai citit sau ai inteles ceva din ce s-a discutat? Apoi vorbesti de citire/intelegere selectiva.

            Pana si in postul initial era vorba de modul ECO, plafonierele erau ceva tangential. Cred ca a fost destul de clar (vezi partea bolduita):

            "Acum 1 luna am luat un mcv 0,9 sl prestige plus easy-r.
            Din prima zi nu mi-au mers plafonierele si eco mode nu vrea sa ramana activ.
            Ieri am fost in service la garantie am stat vreo 3 ore pe acolo si nu am rezolvat mai nimic.
            Plafonierele nu le aveau, au facut comanda si ramane sa ma cheme cand vor ajunge.
            La eco mode nu i-au dat de cap, mi-au facut si un update la injectie, sperau ca asta sa rezolve problema, dar nimic. A ramas ca mai fac sapaturi si cand merg dupa plafoniere poate au si solutia la eco mode.
            A mai avut cineva problema asta cu eco mode?
            "

            Iar toata discutia ulterioara, inclusiv raspunsurile tale si a altor colegi au fost referitoare la problema modului ECO.

            Cum naiba poti sa spui asta ????:

            Faptul că nu îi merg nici plafonierele a dus la postul asta
            Se reconfigurează calculatorul cu versiunea* pusă la fabrică și aici ai 2 situații:
            1 - softul* original face la fel, caz în care ori are hardware de duster ph3 ori o versiune mai nouă de soft
            2 - soft* original scris prost sau nescris deloc
            * a se citi configurare
            Cum mașina e în garanție, orice modificare se vede și face imposibilă o configurare oficială ulterioară


            Reciteste posturile si poate intr-un final vei intelege si tu ceva. Ce legatura are softul, umblatul la masina (garantia), minutul acela, topicul dedicat, calibrarea sau inginerul de la uzina cu plafonierele? Poate o fi o legatura intre problema plafonierelor si cea a modului ECO (eu nu stiu asta) dar discutia a fost clar despre modul ECO.

            Daca vrei sa ajuti o poti face si in public, daca nu las-o asa.

            PS: ca si in alte cazuri (ultimul fiind celebrele contarizari) eu inchei aici discutia pe tema asta.

            Comment


            • Evident ca postul meu anterior era adresat colegului t0rquemada (forumul a "benzinit" putin mai greu).

              @ Stormy, bine ca macar ai rezolvat cu plafonierele.....
              Last edited by Gil26; 18 September 2019, 00:46.

              Comment


              • Plafoniera e controlată de un calculator, același calculator responsabil de ECO, calculator care cel puțin pe acea mașină are un comportament ciudat, aia e legătura, dar cum nu se știe asta apar posturi kilometrice cu ce legătură are, uite că are.

                Nu putem ajuta băbuța să treacă strada dacă ea nu vrea, așa cum face Bulă.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Salut. Nu stiu daca e problema...sau "asa face toate".
                  De cateva zile cu masina oprita, cheia in buzunar, am sesizat un tiuit foarte incet,electric dinspre ceasurile de bord.

                  Initial am crezut ca mai lucreaza ceva relee si dispare singur dupa un timp....dar, lasat asa...dupa 5 ore tiuitul inca se mai auzea.
                  Daca comutez maneta de la stergatoare pe a treia pozitie acesta dispare, revenind cand comutez la loc pe prima pozitie.
                  Daca sterg parbrizul inainte sa opresc masina...... Nu se mai aude.
                  Are cineva idee ce ar putea fi ?

                  Comment


                  • Salutare! Tiuitul se auzea de afara sau era portiera deschisa?

                    Comment


                    • Azi incercand sa inlocuiesc becul de iluminare portbagaj(care s-a ars) din greseala am facut un scurt circuit cu unul din inelele din dotare.Am verificat siguranta si este buna.Plafonierla functioneaza doar pe pozitia iluminare permanenta ,pozitia cu temporizare nu mai merge.Cine imi poate da o solutie de remediere?Masina e un sandero stepway 2016.Multumesc.

                      Comment


                      • Scuze colegilor pentru ca deviez putin discutia de la ultimele probleme.

                        @ Stormy, poate te ajuta urmatoarele informatii (de la o terta persoana) referitoare la problema ta cu modul ECO:

                        "Eco mode este comandat de BCM/UCH. ECM si AT/ECU de cutie robotizata (plus CLIMBOX cand exista) sunt slaves (iau in considerare cererea si o executa). Ca ECM are implementata defectuos strategia de Eco mode, este altceva, dar nu are legatura cu BCM.
                        Pentru ca setarea de Eco mode sa ramana activa dupa ce opresti motorul, in BCM exista setarea ECO_MODE_RESTART_CF, in ecranul Fal MMI - Configuration. La false porneste mereu fara Eco mode, la true isi reaminteste ultima stare (Eco mode activ sau inactiv).
                        Timpul dupa care BCM decide sa dezactiveze Eco mode dupa ce opresti motorul e legat de timpul in care BCM schimba starile de alimentare ale masinii si timpul in care adoarme ECM, care poate ajunge la 10 minute in functie de temperatura exterioara si cea a lichidului de racire.
                        Hardware de Duster ph3 pe BCM nu are importanta pentru plafoniere sau Eco mode, stie mai multe decat cel de Logan, se poate folosi fara probleme daca configurile sunt facute corect."

                        Cu riscul de a lungi putin postul as dori sa sa subliniez faptul ca cineva poate oferi informatii clare, concise, la obiect si detaliate. Si asta fara a cere "doi arginti". Toata stima si consideratia pentru astfel de OAMENI. De fapt cred ca asta este si scopul forumului, de a schimba opinii, date, informatii. Iar cei cu mai multa experienta pot sa ii ajute si pe cei cu mai putina.

                        Apoi am citat asta si pentru a arata ca zana cea buna si priceputa cu toata bagheta ei magica uneori mai poate gresi "vrajile". Iar de cele mai multe ori se transforma intr-o vrajitoare ce biciuieste si trage de urechi fara nici un motiv.

                        Comment


                        • Salut. Nu e sunet de la portiera,si nici nu vine de afara. E un sunet electric, ca de transformator.(foarte incet...trebuie sa tin urechea aproape de volan), pare sa vina din spatele ceasurilor. Se opreste cand comut stergatoarele.

                          Comment


                          • Gil26, nu inteleg cu ce a gresit 'zana cea buna si priceputa', ca a zis acelasi lucru: problema pare sa fie la UCH. Cel putin eu asa am inteles din posturile lui.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Momentul ăla când și cel ce îți dă informația nu știe ce îți dă:

                              Originally posted by Gil26 View Post
                              Scuze colegilor pentru ca deviez putin discutia de la ultimele probleme.

                              "Eco mode este comandat de BCM/UCH. ECM si AT/ECU de cutie robotizata (plus CLIMBOX cand exista) sunt slaves (iau in considerare cererea si o executa). Ca ECM are implementata defectuos strategia de Eco mode, este altceva, dar nu are legatura cu BCM.
                              Pentru ca setarea de Eco mode sa ramana activa dupa ce opresti motorul, in BCM exista setarea ECO_MODE_RESTART_CF, in ecranul Fal MMI - Configuration. La false porneste mereu fara Eco mode, la true isi reaminteste ultima stare (Eco mode activ sau inactiv).
                              Timpul dupa care BCM decide sa dezactiveze Eco mode dupa ce opresti motorul e legat de timpul in care BCM schimba starile de alimentare ale masinii si timpul in care adoarme ECM, care poate ajunge la 10 minute in functie de temperatura exterioara si cea a lichidului de racire.
                              Hardware de Duster ph3 pe BCM nu are importanta pentru plafoniere sau Eco mode, stie mai multe decat cel de Logan, se poate folosi fara probleme daca configurile sunt facute corect."
                              Parametrul la care face referire "sursa" e apărut pe uch-urile noi, după 12/2017, ghici când s-a lansat Duster ph3
                              Nu (doar) ăla e responsabil ci și ultimul din lista în care se află, parametru ce trebuie să fie pe True.

                              Cum orice modificare duce la scoaterea din configurația oficială și implicit face imposibilă o configurare ulterioară via reprezentanță, nu poți modifica nimic.

                              Și, da, se rezolvă într-un minut
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Despre asta e vorba, poza atasata, de pe masina mea cu programul si chinazaria mea.
                                Restul nu discut, ramane la latitudinea fiecaruia.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google