Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • .......................
    Last edited by george.sce; 19 September 2019, 10:04.

    Comment


    • torquemada mulțumesc ptr răspunsul promt și rapid. Azi dimineață după pornirea mașinii iluminatul ,temporizat, din plafonieră și-a revenit. Aerul condiționat funcționează și el. Probabil că în uch sau in alta parte are o protecție la scurtcircuit care după pornire si-a revenit. Mulțumesc încă o dată. Numai bine.

      Comment


      • @ t0rquemada. Si tu citesti selectiv, eu asta am spus: ”Ai gresit prin faptul ca ai sugerat colegului ca tu o poti repara intr-un minut (dovada ulterioara ca el exact asta a inteles)” si Stormy exact a precizat: "Eu nu inteleg cu de t0rquemada o poate rezolva intr-un minut”. Oricum minutul ala pe garantie este N\A pentru Stormy.

        Cu exemplul stergatoarelor spate marsarier sunt cateva reguli de baza in modificarea oricarui software. In primul rand trebuie facut un back-up pentru a se putea intoarce oricand la configuratia initiala. Apoi cel ce face modificarea trebuie sa folosesca instrumentele necesare, sa stie ce face, ce implicatii sunt si sa isi asume acest lucru. Dar modificarea softului (activari/dezactivari functii, Medianav, etc.) pe Dacia nu este chiar asa un bau-bau sau implica neaparat CID (asa cum tot sustii) daca se respecta aceste condtii. Si aici colegul Stormy are dreptate, pe alte forumuri sunt useri care sa ajuta intre ei, sunt tutoriale clare. De fapt si tu tot asta faci, dar contracost. Si ca tine sunt multi altii care se pricep la asta. Dar e adevarat ca sunt si unii care nu respecta aceste reguli.

        Pentu ”cazul” tau era foarte simplu, cel care a facut modificarea trebuia sa reconfigureze inainte sa mearga in reprezentanta UCH-ul la starea initiala. Si asta se facea usor (ca in poza atasata si ca orice alte activari/dezactivari) modificand LINKED_WITH_REVERSE_CF(-) din false cum il avea in true cum era initial.

        Dupa ”capul meu” si eu as sugera colegului sa incerce solutionarea problemei in reprezentanta (ar fi intersant de vazut si solutia celor de la Dacia\Renault) prin prisma altor potentiale probleme pe care le poate avea masina si mai ales ca abia este iesita din fabrica. Sau asa cum a spus si Silviu sa faca o diagnoza in prealabil, dar fara a modifica ceva.

        Procentajul cred ca e putin mai mare (doar acum plafoniere, Duster ph3 12/2017), dar fie ca tine.

        Iar astea cu ”meseriasi ca tine” si ”ca la grădiniță” suna ca pianul pe scari si nu le comentez.
        Attached Files
        Last edited by Gil26; 19 September 2019, 18:28.

        Comment


        • Azi mi s-a intamplat ceva ce nu am mai patit niciodata. Am motor benzina TCe 0,9. Aveam mai putin de 10 litri in rezervor si m-am dus sa alimentez la un OMV. Am bagat pistolul, am ales benzina aia mai scumpa, si am inceput sa alimentez. Pac! Se opreste alimentarea. Bagasem doar vreo 10 litri. Iar apas sa alimentez, iar se opreste alimentarea. De parca rezervorul ajunsese la plenitutidine, desi eu nu bagasem nici jumatate. Ei, si tot asa, sarea acel sensor si se oprea alimentarea la pistol. Pana la urma am vazut ca bagasem cam 40 litri si am dedus ca era plin si m-am oprit. De ce sa fi facut asa? Sa se fi defectat senzorul meu de plenitudine din rezervor sau era pistolul de alimentare al pompei defect?

          Comment


          • Pai 40 și cu 10, cam cat are rezervorul.
            Sigur pistolul făcea figuri.

            Comment


            • Si eu cred ca pistolul a fost buclucas. De fapt am patit-o si eu cu unul de motorina, tot se oprea alimentarea la pistol, stiam cati litri aveam in rezerevor asa ca l-am tot "clincanit" pana la cantitatea dorita.
              Stiu ca s-a mai discutat (au fost si polemici), dar daca tot a venit vorba despre cantitatea de combustibil din rezervor atasez o poza cu valorile de combustibil ale barelor de pe CB. Si una cu nivelul de combustibil la care se aprinde martorul de avarie. Luate de pe masina mea. Evident ca aceste valori pot fi si modificate daca se doreste.
              Attached Files

              Comment


              • Care este cauza mirosului neplacut al instalatiei AC.
                A inceput sa miroasa destul de des, mai ales pe recirculare.
                Am verificat filtrul de aer si este uscat, relativ curat dupa 9000 km. Nu prea am mai vazut pe sub masina apa de la AC

                Care este pozitia coreta de montaj a filtrului (cu scrisul orizontal sau vertical)?...ca in functie de fluxul de aer...nu se tine cont..al meu e montat invers.
                Pe langa asta, la revizie, au `uitat` un surub la montarea capacului.

                Pe unde se desfunda teava de condens? Este acces direct de sub masina?
                Logan 0.9 TCe 2018

                Comment


                • Adica, asa

                  sau asa

                  Logan 0.9 TCe 2018

                  Comment


                  • Zgomot la motorașul de ventilație pe treapta 3 și 4, frunze nu pot sa fie ca am pus plasa la gura de ventilație.

                    Comment


                    • Tot in leg cu AC manual, am obs ca la a mea la prima pornire a AC-ului din ziua respectiva, face un zgomot puternic compresorul. Stiu ca de la inceput a facut un zgomot tare dar de cateva luni a inceput sa se auda de zici ca lovesc ceva cu masina. Asa fac toate dupa un timp? Are un an si 3 luni, 17 mii km.

                      Comment


                      • Originally posted by anduvirgil View Post
                        Care este cauza mirosului neplacut al instalatiei AC.
                        A inceput sa miroasa destul de des, mai ales pe recirculare.
                        Am verificat filtrul de aer si este uscat, relativ curat dupa 9000 km. Nu prea am mai vazut pe sub masina apa de la AC

                        Care este pozitia coreta de montaj a filtrului (cu scrisul orizontal sau vertical)?...ca in functie de fluxul de aer...nu se tine cont..al meu e montat invers.
                        Pe langa asta, la revizie, au `uitat` un surub la montarea capacului.

                        Pe unde se desfunda teava de condens? Este acces direct de sub masina?
                        Se montează cu pliurile pe verticală astfel mizeria sa cada jos...nu contează scrisul.

                        Comment


                        • Putem spune si ca nu conteaza mizeria. Ea nu va cadea jos. Ea se va agata de puful filtrului si se va infige intre lamele. Am impresia ca in pozitia in care nu trebuie va intra destul de fortat fiind diferenta de 1,6 cm.
                          Înaltime: 35 mm, Lungime: 216 mm, Latime: 200 mm

                          Comment


                          • Ok, atunci cum este corect, cu latura lunga pe orizontala sau verticala?
                            Logan 0.9 TCe 2018

                            Comment


                            • Ideea este ca in cazul unui filtru montat gresit/invers (unu cu "muschi" poate) ajunge praf sau alte elemente pe vaporizator care in timp o sa miroasa.
                              Cu primul filtru nu am avut probleme in acelasi conditii de utilizare si km parcursi, de aceea suspectez montarea total gresita a acestuia.
                              Logan 0.9 TCe 2018

                              Comment


                              • Montare filtru habitaclu:

                                ATTENZIONE: per inserire il filtro più facilmente, la plissettatura deve essere disposta in orizzontale anziché in verticale. Guida per la sostituzione del f...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google