Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut. La logan 2019 e normal ca atunci cand iau contactul, plafoniera sa se aprinda scurt 1 secunda, se stinge si apoi se aprinde definitiv dar se sringe repede daca nu deschid vreo usa. Maxim 30-40 secunde... Apoi chiar si cu usa deschisa se stinge dupa 2-3 minute.

    De-asemenea cand o incui din alarma plafoniera nu se stinge imediat, ci duoa 1-2 minute. Daca o incui din cheia ei, se stinge imediat.

    Intre timp..facut uograde la.plafoniera cu 3 becuri si am pus placute LED care dau o lumina foarte puternica dar simptomele.de sus persista.

    Comment


    • Plafoniera face asa de cand ai pus leduri la ea? Sau facea si cu becul clasic?

      Comment


      • Originally posted by spumosu' View Post
        Ce credeti ca poate avea?
        Ghid de diagnosticare B4D411.htm.zip

        Comment


        • E normal doar ce am subliniat eu, restul poate fi din cauza hardware și/sau software (când am scris de hardware/software de Duster ph3 pe UCH-ul de Logan am fost ironizat de un "cunoscător")

          Originally posted by Maskatu View Post
          Salut. La logan 2019 e normal ca atunci cand iau contactul, plafoniera sa se aprinda scurt 1 secunda, se stinge si apoi se aprinde definitiv dar se sringe repede daca nu deschid vreo usa. Maxim 30-40 secunde... Apoi chiar si cu usa deschisa se stinge dupa 2-3 minute.

          De-asemenea cand o incui din alarma plafoniera nu se stinge imediat, ci duoa 1-2 minute. Daca o incui din cheia ei, se stinge imediat.

          Intre timp..facut uograde la.plafoniera cu 3 becuri si am pus placute LED care dau o lumina foarte puternica dar simptomele.de sus persista.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Asa facea si de dinainte sa pun Leduri... Nu e ceva grav dar ma enerveaza ca se aprinde asa scurt si apoi definitiv (prin definitiv inteleg 1-2 minute).

            Sa le zic astora de la Dacia sau sa nu imi mai bat capul? Mi-e sa nu strice mai rau ceva pe acolo...

            Comment


            • Ideal e să pui plafoniera originală apoi ridici problema la garanție
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • @ t0rquemada, credeam ca ai trecut peste asta si ai inteles ceva din ultimul meu post pe tema asta.
                "Parametrul la care face referire "sursa" e apărut pe uch-urile noi, după 12/2017, ghici când s-a lansat Duster ph3". Parametrul respectiv este si pe masinile inainte de 12/2017 si el este "buclucasul". Ultimul, la unele masini chiar mai noi este pe true la altele pe false. Nu ca ultima stare a acestuia e un capat de tara dar ar fi interesanta trasabilitatea softului. Eu invat cate ceva in fiecare zi si nu am acces in portalul Dacia, ca vorba aia "Accesul la informații senzibile vine și cu niște piedici, nu poți divulga orice oricum" . Dar nici informatiile trunchiate sau chiar false nu prea ajuta.
                @ Maskatu, garantia este uneori ceva relativ depinde de fiecare si de natura problemelor. Si cu modificarea\revenirea si ridicarea problemei garantiei este o intreaga alta discutie. Daca te ajuta uite ce a relatat colegul Stormy referitor la o alta problema a plafonierelor:
                "Si cu plafonierele astea noi s-a chinuit tipul ala vreo 20 minute. La un moment dat a plecat si s-au intors 2. Le-au bibilit si schimbat intre ele si intr-un final le-au dat de cap. Eram pe cale sa le spun sa mi le dea mie ca le montez eu acasa."



                Comment


                • Valeo nu as pune pt ca asa vine din fabrica ,ierpe sachs scrie pe exterior tot Valeo,cica sunt facute in colaborare.

                  Comment


                  • Originally posted by Gil26 View Post
                    @ t0rquemada, credeam ca ai trecut peste asta si ai inteles ceva din ultimul meu post pe tema asta.
                    "Parametrul la care face referire "sursa" e apărut pe uch-urile noi, după 12/2017, ghici când s-a lansat Duster ph3". Parametrul respectiv este si pe masinile inainte de 12/2017 si el este "buclucasul". Ultimul, la unele masini chiar mai noi este pe true la altele pe false. Nu ca ultima stare a acestuia e un capat de tara dar ar fi interesanta trasabilitatea softului. Eu invat cate ceva in fiecare zi si nu am acces in portalul Dacia, ca vorba aia "Accesul la informații senzibile vine și cu niște piedici, nu poți divulga orice oricum" . Dar nici informatiile trunchiate sau chiar false nu prea ajuta.
                    Singurul care nu a înțeles nimic ești tu. Următorul post pe tema asta va avea report.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Sa înțelegem că oricine vine cu comentarii și argumente împotriva ta va avea report?

                      Comment


                      • Nu asta trebuie sa intelegi DanLaza. Cred ca imi aduc aminte disputa de acum cateva luni, poate un an. Mancati de invidie, unul sau mai multi comentatori de pe forum s-au grabit sa aprecieze ca sub pseudonimul T0rquemada se afla un angajat Renault care face pe desteptul avand resursele companiei la degetele de pe tastatura si le foloseste pe acest forum, in timp ce ei, invidiosii, trebuie sa isi toceasca coatele pe sub masina sa invete singuri, mult mai greu. Poate ca la un mic si o bere, pe o banca in parc, astfel de afirmatii pot trece neobservate. Dar daca cineva de la Dacia-Renault chiar citeste aceste forumuri si ajunge sa ia de buna o afirmatie fara nicio proba facuta de postaci?

                        Pentru cine nu stie cu ce se mananca o multinationala, fie ea in industria auto, farma, energie sau electronica/IT, primul lucru pe care il face un angajat este semnarea unui contract de confidentialitate si de necompetitivitate cu interesele firmei. Cand comentatorii fac aluzie ca fiind adevarat ca cineva are acces la resursele confidentiale Dacia gratie unui contract de munca sau colaborare, atunci practic acuza pe acel cineva ca il si incalca, mai ales in clauzele de confidentialitate. Ori T0rquemada a raspuns atunci (daca imi aduc aminte corect) ca are diferite surse de informatii, site-uri web, baze de date, chestii mai mult sau mai putin publice (iesite de obicei pe sub mana), dar ca nu este angajat al companiei.
                        Last edited by gecmc94; 1 October 2019, 23:29.

                        Comment


                        • @ gecmc94, accesul in reteaua Dacia\Renault prin plata unui abonament si nu gratie unui contract de munca. Ca orice informatie "costa", e alta discutie.

                          Comment


                          • gecmc94 eu nu acuz pe nimeni,cu atât mai mult pe userul torquemada. Suntem pe un forum pentru a ne ajuta unii pe alții (fără vreun interes financiar). Nu este normal ca atunci când greșești și cineva vine cu dovada și argumente să îl blochezi doar pentru simplul fapt că te-a contrazis. O zi cat mai plăcută.

                            Comment


                            • Azi, la 19006 km am "sarbatorit" o prima "sincopa" a motorului in trafic. Am oprit in intersectie sa dau prioritate si in secunda cand am luat piciorul de pe frana si am apasat acceleratia masina s-a zdruncinat si a aparut pentru doua trei secunde martorul luminos de alerta portocaliu. Explicatia gasita de mine a fost aceea ca probabil S&S a dat sa intre in functiune exact in acea fractiune de secunda si a intrat "in conflict" cu acceleratia. De mentionat ca la Easy-R S&S intra in functiune doar daca masina este oprita complet si daca se apasa cu o anumita intensitate pedala de frana.

                              Comment


                              • Salutare,
                                Ieri am patit urmatoare "buba" nu a mai pornit (e prima data in 3 ani cand patesc asta)... in primul filmulet apare bateria cu app. 12 v, dau sa pornesc si moare complet, apoi in al doilea apare code radio...dau sa pornesc iar si moare complet
                                Masina ca si productie Logan II 09.TCe SL din 06.2016....dar ea a fost cumparata in 10.2016... deci are cam 3 ani de folosinta, baterie Rombat din fabrica
                                INTREBARE: Chiar moare asa repede bateria? KM in bord doar 21000
                                Daca e sa fie bateria moarta, ce marca mai acatarii sa iau, pentru ca am vazut la Start&Stop trebuie o baterie mai "speciala" EFB?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google