Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gecmc94 View Post
    [USER="4717"].....40 Ah.
    Originala la mine a fost 60Ah 510A...și am trecut la 65...

    Comment


    • Eu totusi recomand... ceea ce recomanda si fabrica . Nu mai mult si nici mai putin . De ce nu mai mult ? Pentru ca o baterie mai mare va avea nevoie de un alternator care sa debiteze mai mult curent , de un sistem de supraveghere adaptat la noua capacitate si cel mai important , de mai mult timp de incarcare . Deziderat care de multe ori nu poate fi atins din cauza drumurilor scurte pe care le facem prin oras. Acum incepe necazul , o baterie insuficient incarcata va duce la sulfatarea placilor si implicit la scaderea capacitatii . Deci ce castigam din asta ?
      La o baterie mai mica si riscurile sunt mai mici , riscam sa nu avem destul curent la incercari repetate de pornire iarna . Dar daca suntem soferi cu oarecare experienta nu vom incerca mai mult de trei ori pornirea motorului , fiindca altele sunt cauzele.

      Comment


      • Și acum sa vă zic faza zilei... poate e și la alții dar nu am auzit până acum... De când am schimbat bateria de 3 zile S&S-ul la pornirea mașinii se activează singur pe OFF...super tare...chiar eu personal nu am făcut nimic...cât despre cei de la service chiar nu știu dacă au făcut ceva, aici nefiind cei de la Dacia, ci de la alta marca... curios... Însă daca vreau sa opresc "felinarul" nu se stinge... Rămâne mereu aprins... deocamdată nu mă deranjează cu nimic..

        Sau o fi vreo "buba"?
        Last edited by McDan; 5 October 2019, 15:16.

        Comment


        • Alternatorul duce pana la 90 Ah, totuși fabrica a pus baterii de 60 Ah pe unele logan uri, inclusiv 1,2 și 0,9 TCe la început și apoi s-au zgârcit și au început sa pună de 40 Ah pe 1,2 insuficient la un consum mai ridicat.

          Comment


          • Ar putea fi reduceri de costuri. Dar la fel de bine ar putea fi sosiri in service cu baterii semi-goale si sulfatate din motive de calatorii scurte in oras. Daca au constatat cei de la Dacia ca la reviziile obligatorii multi soferi vin cu bateriile cu o stare de incarcare de la 70% in jos, poate ca au tras concluzia ca au exagerat cu bateriile de 60. Este limpede ca Dacia colecteaza starea bateriei in service. Nu stiu daca si face ceva cu acea informatie. Dar ar fi putut face, respectiv, pe baza comportamentului consumatorului (drumuri scurte si dese, in oras) sa ia decizia sa reduca dimensiunea bateriei pentru a-i permite sa atinga mai repede starea de incarcat.

            Comment


            • Povesti de adormit copiii cu colectarea datelor despre starea bateriei în service....

              Comment


              • Cunosc posesori de Logan I care au dus bateriile ,unii,7 ani alții 8 ani. Ce-i drept nu au s&s și sunt benzinare.

                Comment


                • Eu las ss sa intre doar cand chiar merg bara la bara si stai 30 sec - 1 minut intre cei 3-4 metri mersi... Banuiesc ca limitarea SSului prelungeste viata bateriei...

                  Comment


                  • Și scurtează viața electromotorului.

                    Comment


                    • Eu nu folosesc s&s decat in week end cand e liber in oras.In rest,mereu il dezactivez,nu ma doare degetul;)))

                      Comment


                      • Dupa 30K km a inceput sa ma lase volantul. A rezistat eroic, mai ales ca ambreajul pare ca e in regula.

                        Comment


                        • La ce motorizare? La 0.9 tce?
                          Cred ca e SMF, adica o bucata de fier la care nu are ce sa se strice. Ce simptome ai?
                          Last edited by valioglu; 12 October 2019, 08:07.

                          Comment


                          • Nu știm date esențiale: stoc/cip și modalitatea de folosire personal/comercial (taxi etc)
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • O fi robotizata?
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Are cineva idee ce reprezinta martorul acesta?
                                Am sapat in cartea saretei, dar nimic concludent...
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.
                                Keep walking...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google