Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Amiralul View Post
    Logan nou nout Tce cu martorii luminosi de avarie aprinsi in bord. Semnalizara functioneaza si 'piuie' normal, doar ca martorii sunt mereu aprinsi chiar si cu masina inchisa.
    Dealerul zice ca a stat in soare prea mult si ca o sa-si revina ea..... nehhh ....acolo nu sunt doua leduri verzi?? de ce sa stea aprinse mereu? oare e vreun material fluorescent acolo?
    Eu cred ca sunt alimentate mereu cele doau leduri......
    Nu cred ca este de la soare
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • @valioglu ms de info, nu facea pe la 20K iar acuma pare ca face. O sa mai cercetez problema.

      Comment


      • Originally posted by Amiralul View Post
        Logan nou nout Tce cu martorii luminosi de avarie aprinsi in bord. Semnalizara functioneaza si 'piuie' normal, doar ca martorii sunt mereu aprinsi chiar si cu masina inchisa.
        Dealerul zice ca a stat in soare prea mult si ca o sa-si revina ea..... nehhh ....acolo nu sunt doua leduri verzi?? de ce sa stea aprinse mereu? oare e vreun material fluorescent acolo?
        Eu cred ca sunt alimentate mereu cele doau leduri......
        Te duci la el și îi pui în vedere să respecte procedura de livrare, aia care include scoaterea mașinii din deliverymode
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Asta in cazul ca "el" stie ce inseamna asta. Pentru cei de la "uzina" treaba asta ar insemna o reclamatie client destul de urata. Sau probabil Dacia a intrat in spiritul Craciunului: ofera in devans "pomuletul".
          Last edited by Gil26; 22 October 2019, 18:43.

          Comment


          • am observat urmatoarele (am deja 26500km, la logan 0,9 tce, 2018): trepideaza ambreajul cand e frig afara (la 10c in jos, asa am patit la masina anterioara cam pe la 160000km, peugeot), cand semnalizez indiferent ca sunt sau nu aprinse farurile, cand rotesc volanul si semnalizarea se opreste ledul sau farurile fac un blitz. Ati patit ceva de genul?

            Comment


            • "sindromul" cu ambreiajul îl am și eu. Fenomenul cu semnalizarea nu.

              Comment


              • Si la mine a inceput sa trepideze ambreiajul pe la 30000 km. La semnalizare, probabil blocul de lumini are probleme. Se schimba pe garantie.

                Comment


                • La mine la 10 000 km, tremura ambreiajul daca nu sunt atent. La loganul vechi, 1.4, a inceput pe la 90 000, si e inca cel original pe masina, la 245 000. La cel vechi plecam cu tr II din cand in cand si il "resetam" pentru cateva zile.Oo sa fac la fel si cu Dci-ul actual... paote ajung si cu ambreiajul asta la 250 000 km.

                  Comment



                  • #metoo
                    Si la mine au aparut trepidatii anul trecut pe la ~35000 km. Am schimbat un tampon de motor la recomandarea unui mecanic. Trepidatiile s-au redus intr-adevar ca frecventa de aparitie si intensitate, dar nu au disparut complet.
                    Mai nou de cand cu ziua mai mica am observat ca nu mai functioneaza claxonul cu pozitii/faza scurta aprinsa. Model din 2015 claxon pe "baț" probabil bloc de lumini defect.
                    Garantie expirata desigur!

                    Comment


                    • E de la blocul de lumini. Trebuie să-l schimbi, al meu rezista eroic cel schimbat. De la 8000 km, am ajuns la 99000.

                      Comment


                      • Fenomenul cu ambreiajul (trepitatie usoara, de regula la prima plecare de pe loc, atunci cand e mai rece afara) il am si eu. Cred ca asa a fost de noua. Fenomenul nu s-a accentuat in 20mii km.

                        Comment


                        • Seara trecută am rămas în beznă pe dealul Negru din cauza blocului de lumini. Pentru a continua drumul am aprins luminile de ceață și după câteva semnalizări a apărut iar lumina și acu la fiecare semnalizare îmi taie faza scurta. Trebuie sa înlocuiesc blocul, după 91k.

                          Comment


                          • Plasticul ala de la blocul de lumini nu cred sa aiba influenta de kilometrii parcursi, decit calicii astia de la Renault care fac masinile din plastice de la PETuri recuperate adica din gunoaie.

                            Comment


                            • Si eu am avut probleme cu blocul de lumini la scurt timp inainte de expirarea garanției de 5 ani
                              l au inlocuit fără probleme si fara discuții

                              Comment


                              • Deci,daca va expirat garantia si mergeti la ei mai tari in gura,probabil ca il schimba pe gratis,nu?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google