A spus ,,la scurt timp inainte de expirarea garantiei de 5 ani"
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Da. Este asa prin proiectare, vasul este foarte intins, pe orizontala, in loc sa fie mai adanc. Si cum un furtun nu se pune niciodata lipit de fundul vasului pentru a nu absorbi gunoaie decantate, ... rezulta ca ramane o cantitate de lichid neasteptat de mare. Daca vrei sa scoti tot lichidul, exista o banala pompa de transfer lichide (costa intre 10-30 lei). Altfel, pui un lichid de iarna pentru temperaturi mai joase decat cele asteptate. Eu nu pun decat lichid de iarna. Asa ca nu il schimb niciodata. Pe de alta parte, nu folosesc lichidul de stergatoare decat pe ploaie asa ca nu ma deranjeaza faptul ca lichidul de iarna folosit vara poate duce la deteriorarea stergatoarelor pe temperaturi inalte. In rest curat parbrizul cu scule dedicate la benzinarii, intotdeauna, iarna sau vara, sau cand plec dimineata de acasa tot cu un stergator adevarat din portbagaj. N-am inteles niciodata soferii care folosesc stergatoarele una-doua, in trafic, pentru o musculita.
- Likes 3
Comment
-
Eu folosesc o seringa mare (sunt in farmacii si de 100 ml) si un furtunas cu care extrag tot din rezervor. Nu-mi place lichidul de iarna, vara pentru ca nu curata deloc insectele care se lovesc de parbriz.
Nu dau cu stergatoarele pe mizerie fara sa curat inainte si cred ca din cauza asta folosesc inca stergatoarele cu care a venit masina acum 4.5 ani.
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by anduvirgil View PostAm vrut sa scot lichidul de vara si sa-l inlocuiesc cu cel de iarna...si am observat ca ramane destul lichid de parbirz in rezervor in momentul in care pompa nu mai are ce pompa.
Acum am un amestec apa - lichid iarna....
Asa "face toate" ?!Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 3
Comment
-
Solutia e ca de aproximativ inceputul lunii noiembrie (functie si de zona geografica, la munte probabil mai devreme), sa se inceapa completarea lichidului de parbriz, cu cel de iarna. Astfel se ajuge ca lichdul rezultat sa reziste cand va da primul inghet, cum e de exemplu in noaptea asta in regiunea Bucuresti, minus cateva grade, iar pana se vor face -20 de grade in februarie, sigur ajunge sa reziste si la temperaturile alea.
Dar sa te apuci sa scoti lichidul din vas, sau sa il consumi intentionat, ori sa pui spirt care poate ataca cauciucul, asta e deja dincolo de puterea mea de intelegere.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by wud View PostSolutia e ca de aproximativ inceputul lunii noiembrie (functie si de zona geografica, la munte probabil mai devreme), sa se inceapa completarea lichidului de parbriz, cu cel de iarna. Astfel se ajuge ca lichdul rezultat sa reziste cand va da primul inghet, cum e de exemplu in noaptea asta in regiunea Bucuresti, minus cateva grade, iar pana se vor face -20 de grade in februarie, sigur ajunge sa reziste si la temperaturile alea.
Dar sa te apuci sa scoti lichidul din vas, sau sa il consumi intentionat, ori sa pui spirt care poate ataca cauciucul, asta e deja dincolo de puterea mea de intelegere.
- cauciuc în zona vasului de lichid de parbriz nu mai ai demult - e doar plastic cauciucat
- costrucția vasului e mai ciudată - rămâne permanent 1/5 care nu poate fi extrasă via pompă
- în București am avut și "vârfuri" -25C, deci între a avea vasul bocnă și a turna spirt aleg varianta 2
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post
Ideal ar fi să știm despre ce vorbim ( dar trebuie să avem și mașina )
Bine spus...
Cine are Masina e ceva mai atent cu ce face cu ea...
- cauciuc în zona vasului de lichid de parbriz nu mai ai demult - e doar plastic cauciucat
Stergatoarele sunt din cauciuc, chederele asemenea... Lichidul ala ajunge peste tot, mai ales daca folosim sistemul in mers...
- costrucția vasului e mai ciudată - rămâne permanent 1/5 care nu poate fi extrasă via pompă
Sa inteleg ca lichidul de vara si cel de iarna sunt ca apa si uleiul, nu se amesteca niciodata...
Sau sunt certate?
- în București am avut și "vârfuri" -25C, deci între a avea vasul bocnă și a turna spirt aleg varianta 2
Tocmai de aceea incep sa completez in instalatie cu lichid de iarna, incepand cu noiembrie.
Ca pana in februarie, cand se fac minus multe grade, sa fie tot lichidul din vas din cel de iarna.
Nu e prima data cand dai raspunsuri copilaroase, ca sa nu spun altfel.
Faptul ca lucrezi in sistem si ai acces la anumite informatii, nu inseamna nimic pentru mine.
Cred ca pe viitor pur si simplu am sa te ignor.
- Likes 2
Comment
-
Dacă apucă să înghețe lichidul din vas, pentru că ai uitat să pui lichid de iarnă, etc. nu mai contează unde ai cauciuc și unde ai plastic... Fiecare e liber să procedeze cum vrea.
P.S. Apropo de scrisul colorat, o citire de regulament nu strică.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Da..si la mine este acel spațiu între capota portbagaj si lampa spate dreapta.
Am fost la reprezentanta si nu au reușit mare lucru,,nu știau că se reglează din interior bolturile balamalelor portbagajului.
Cred ca nu sunt egale balamalele...am vazut mai multe loganuri noi facelift cu acest defect.
La prima revizie incerc alta reprezentanta poate se pricep mai bine.
In legatura cu lichidul de parbriz de iarna de ce s-a scumpit asa de mult....a fost 7 lei anul trecut cel mai ieftin acum este 13.99Last edited by VIORE_L; 3 December 2019, 21:58.
Comment
Comment